בני כשריאל עם תעודת הפרס (צילום עיריית מעלה אדומים)
בני כשריאל עם תעודת הפרס (צילום עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים זכתה במקום השלישי בפרס שרת התרבות לרשויות מקומיות

הפרס ניתן לעיר בשל הקידום, הטיפוח וההשקעה בתחום התרבות בעיר

פורסם בתאריך: 20.6.17 13:05

פרס שרת התרבות והספורט לרשויות המקומיות לשנת תשע"ו הוענק השבוע למעלה אדומים, שזכתה במקום השלישי, בטקס שהתקיים במרכז "נא לגעת" בנמל יפו.

שרת התרבות והספורט מירי רגב ציינה במהלך הטקס כי "אני גאה להעניק את פרס השרה לתרבות על ההצטיינות של העיר מעלה אדומים בפיתוחם ובטיפוחם של פעולות ותשתית תרבות וספורט ברחבי העיר".

לדברי רגב, הפרס מוענק לראשי הרשויות כאות להערכה הרבה שהיא רוחשת לכל אחד ואחת מהרשויות על פועלם הנמרץ והמשובח, היוצא מן הלב ונכנס ללבבות התושבים שלכם. "אתם ראשי הרשויות חולמים ללא ליאות וללא חת למען פיתוח הרשות, אתם המצטיינים, מטביעים חותם בעשייה עירונית מפוארת ומעלים על נס את תחומי התרבות, האמנות והספורט. ראשי רשויות אינם נבחנים רק על שירותי החינוך וחזותהעיר, שהוגדרו כשירותים יישוביים בסיסיים אלא גם על איכות חיים עירונית כוללת, שמקומם של התרבות והספורט נדבך חשוב ומרכזי בה".

סגן ומ"מ מקום ראש העיר, מחזיק תיק התרבות גיא יפרח מתייחס לפרס המכובד ואומר: "גם בתחום התרבות הצלחנו לשים את מעלה אדומים על המפה. תושבי העיר נהנים וצורכים תרבות במובן הרחב של המילה. אנו ממשיכים בעשייה ואני מקווה שבשנה הקרובה ייפתחו אולמות הקולנוע בקניון, נמשיך לפתח את פארק שמיר, נפתח מתחמי בילוי ופנאי נוספים כדוגמת הקניון הפתוח בנופי הסלע ומתחם האאוטלט הענק באזור התעשייה ועוד. השאיפה היא שנצליח גם לפתח יצירה מקומית מקצועית בקרוב".

ראש העיר בני כשריאל מציין כי "זהו פרס חשוב, משמעותי ויוקרתי, אשר ממצב את העיר שלנו במקום השלישי במפת התרבות הארצית ומצטרף לשלל הפרסים שבהם זוכה העיר. ההוקרות והפרסים האלו מהווים הכרה ארצית חשובה לעשייה החשובה והברוכה שלנו למען התושבים. מעלה אדומים היום מציעה לתושביה את כל מה שצריך – יש לנו בתי קפה, מסעדות, היכל תרבות מפואר, שכבר פותח עונת שלישית למנויים, קונסרבטוריון מקצועי שהתזמורת שלו מופיעה בכל העולם ועוד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר