יולי אדלשטיין ובני כשריאל (צילום עיריית מעלה אדומים)
יולי אדלשטיין ובני כשריאל (צילום עיריית מעלה אדומים)

"אני בעד החלת ריבונות על מעלה אדומים"

יו"ר הכנסת יורי אדלשטיין ערך ביקור בעיר ונפגש עם תלמידי בית הספר אורט דקל וילנאי

פורסם בתאריך: 20.6.17 13:07

ביום חמישי שעבר ביקר במעלה אדומים יו"ר הכנסת, ח"כ יולי אדלשטיין, כאורחו של ראש העיר בני כשריאל. במהלך הביקור סייר אדלשטיין במוסדות חינוך בעיר, בהם בית הספר היסודי, "יפה נוף".

בהמשך קיים אדלשטיין מפגש עם תלמידי שכבת כיתות י' של בית הספר "אורט דקל וילנאי". את המפגש, שכלל שאלות של התלמידים ותשובות של יו"ר הכנסת, הנחה מנהל בית הספר הראל הורביץ.

עוד לפני השאלות של התלמידים, ציין ראש העיר כשריאל כי "יו"ר הכנסת, בכל תפקידיו השונים בכנסת ובממשלה, תמך תמיד בהתיישבות ביהודה ושומרון, סייע ועזר לעיר מעלה אדומים, גם בקו הפוליטי, גם במישור במדיני בארץ וגם בזירה הבינלאומית. הוא ידידה הטוב של העיר מעלה אדומים".

במפגש עם תלמידי "אורט דקל וילנאי" נשאל אדלשטיין על החלת ריבונות ישראלית על מעלה אדומים והשיב: "אני בעד החלת הריבונות הישראלית על מעלה אדומים. הייתי בין הראשונים שחתמו על מגילת הריבונות של העיר. אבל חשוב גם לומר – אי אפשר להחיל ריבונות על כל השטח באופן מיידי. זה מהלך עם הרבה השלכות. אני בעד, צריך לעשות את זה כי אי בהירות לא תורמת לכלום. אבל צריך הרבה חשיבה. חוק זה צעד בכיוון הנכון ואני מאמין שיש לו רוב בכנסת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר