אוהדי בית"ר, אופירה אסייג (צילומים: ניר קידר, דניאל אלסטר)
אוהדי בית"ר ירושלים, אופירה אסייג (צילומים: ניר קידר, דניאל אלסטר)

עשרות אוהדי בית"ר הפגינו מול הבית של אופירה אסייג

לטענת האוהדים, "אסייג לא אובייקטיבית ומגנה על טביב בחירוף נפש". אסייג בתגובה: "אני מאחלת לכולם מונדיאל מהנה עם הלייט-נייט שלנו"

פורסם בתאריך: 19.6.18 14:51

המחאה של אוהדי בית"ר ירושלים נגד הבעלים אלי טביב נמשכת בכל כוחה ואף מתרחבת. אחרי ההפגנות מול ביתו של אלי טביב בכפר שמריהו, מול חנויות האופנה של אשתו דנה אשכנזי, ומול הבית של בתו של הבעלים ליהי ברמת גן, התייצבו ביום ראשון האחרון, 17.6, עשרות אוהדי בית"ר בשכונת תל ברוך בתל אביב, שם מתגוררת אופירה אסייג. אסייג היא כידוע מבעלי אתר הספורט "ONE", מגישה בתוכנית סופ"ש וכעת אף יומיומית בקשת ומנחת 'תוכנית הספורט של ישראל' ברדיו 102FM, שמשודרת בפריסה ארצית כולל רדיו ירושלים.



אותם עשרות אוהדים פצחו בקריאות גנאי כנגד אסייג ונגד טביב. לטענת האוהדים, הסיבה להפגנה מול ביתה של אסייג נעוצה בכך ש"אופירה אסייג לא אובייקטיבית ומגנה על אלי טביב בחירוף נפש".

"אנחנו נפגין נגד כל מי שתמך ותומך באלי טביב ויוצא נגד הקהל של בית"ר ירושלים", אומר בשיחה עם "כל העיר" גורם בארגון האוהדים לה פמיליה, שהשתתף בהפגנה מול ביתה של אסייג. "המחאה שלנו לא אלימה. לא נכנסנו לבית שלה ולא נעצר אף אחד – ההפגנה לגיטימית".

גורם נוסף בארגון האוהדים טוען כי "אנחנו חושבים שאופירה אסייג היא שליחה של אלי טביב. היא מגנה עליו גם כשלא צריך. היא יוצרת דעת קהל מוטעית לגביו. היא תומכת ללא סייג באלי טביב ומטעה את אוהדי בית"ר ואת אוהדי הכדורגל בארץ".

"אנחנו נמשיך ונפגין מול הבית שלה", מוסיף ומדגיש אותו גורם, "כמו שנמשיך ונפגין מול הבית של אלי טביב, מול החניות של אשתו, מול הבית של הבת שלו ובכל מקום שתומכים בו".

אחד מראשי מחאת אוהדי בית"ר נגד טביב מוסיף ומציין כי "אנחנו ממשיכים בכל הכוח ויש לנו עוד הרבה תוכניות. השבוע זה היה מול הבית של אופירה אסייג, אבל היא לא האחרונה. יש עוד אנשים בסביבה הקרובה של אלי טביב, בהם גם אלי אוחנה, שיחטפו מאתנו בקרוב מאוד. אנחנו גם נגיע להפגין באימונים. כדאי מאוד שאלי טביב יבין שזה לא קומץ שמפגיו נגדו, יש לנו תמיכה של לפחות 80 אחוז מהאוהדים, שרוצים לראות את אלי טביב עוזב את בית"ר ירושלים. מי שמגן על אלי טביב צריך לדעת שאנחנו נגיע גם אליו".

בתגובה להפגנה ולטענות האוהדים מסרה אסייג ל"כל העיר": "אני מאחלת לכולם מונדיאל מהנה עם הלייט-נייט שלנו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

22 תגובות
  1. צחי

    טוב מאוד היא שמעודדת אלימות מילולית ופיזית נגד שחקנים ובעליי קבוצות מגיעה לה הכל אצלה לפי אינטרס מי שמדליף לה ידיעות שיקיות מקבל יחס הוגן בושה וחרפה שבעלה יתעורר כבר הורסת לו את העסקים

  2. סמי

    אוהדים הזויים. כל מי שלא מנגן לפי החליל שלהם, הוא לא אובייקטיבי. נראה שגם מזג האוויר שהיה קר או חם מידי, הוא לא אובייקטיבי, וגם נגדו הם יצאו בקרוב…. הזויים, נמאסתם !

  3. אזרח.

    שלא תגידו שלא אמרנו. התנהגות האוהדים היא טרור לכול דבר. אלימות לשמה. היכן המשילות.

  4. איציק

    אישה צעקנית נבחנית ותוקפנית היא והבן זוג הרדיופוני שניהם מתאימים לאימרה עבד כי ימלוך חמור האדם שהולך להתראיין בתוכנית שלהם וגם שכחה מאיפה הגיעה

  5. איש

    אוהדים מפגרים. פתאום אוהבים את טביב…לפני כמה זמן הפגינו מול ביתו וחנותה של אשתו… אחר כך מתפלאים שכולם יורדים אליהם…אופירה שמה את כולכם בכיס הקטן שלה…

  6. אריה

    אוהדי ביתר ירושליים אלו אוהדים פרימיטיבים .הם לא מתנהגים כמו אוהדים אמיתיים .אינם מבינים מה זה דמוקרטיה.המיץ של הזבל

  7. ד.כ.

    לפמיליה הירי הזמן לומר לכם עד כאן. בגללכם אף משקיע לא רוצה להתקרב להתקרב להיתר.אתם לא אוהדים.אתם מחבלים ב.קבוצה

  8. חיים

    אופירה אם כל הגועל. איך היא הפכה למצליחה בתקשורת????איכס כמה היא וולגארית.

  9. אני

    לא בעד הדיעות הפוליטיות שלה וכאוהדת ביתר
    זה באמת מוגז התנהגות הקומץ של האוהדים
    גם לא מייצגים את כלל אוהדי בית "ר

  10. רובי

    מי ישקיע בקבוצת כדורגל , שאוהדיה עושים מעשים שלא ייעשו ?

  11. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לידיעת הכותב….אופירה לא גרה בצהלה….

  12. מני

    אוהד בני יהודה אבל נוטה להסכים עם אוהדי ביתר ירושלים. אופירה פשוט לא שייכת לטלויזיה ולא לרדיו הכל אצלה מכור. פשוט בושה!

  13. אופיר

    אריה אנחנו לא מבינים? יש מצב אולי שבדמוקרטיה יש זכות יסודית ובסיסית להפגין? וחופש העיתונות זה דבר מאוד חשוב אבל לשקר בחדשות זה לא דמוקרטי? יש מצב או שאני ואתה לא מדברים על אותה דמוקרטיה

  14. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בהמה-בהמה-בהמה
    אפילו טביב מסתייג מהחברות שהיא מנסה ליצור אתו
    וכאשר עולה לשידור מנסה להיות עיניני ׳ולהדגיש׳ את העובדה שאינם מיודדים כפי שהיא רוצה לצייר…
    שדרנית קווים צעקנית שהתחתנה (כפי שברקוביץ מצהיר וצורח לא אחת) עם דג זהב ביישן ,
    לא שייכת לליגה הזו…

  15. יואל

    יא חברה של אשת טביב. ועדיין היינו מצפים ממנה קצת יותר יושרה .
    ולכל המגנים את המפגינים: גם אני עד למקרה בניון חשבתי כמותכם. מסתבר שטעינו. טביב הוא סוחר. לא אוהד.אבל זה הרבה יותר מיזה: הוא חסר רחמים. הוא משפיל שחקנים ומאמנים. מחליף אותם כמו גרביים. לא סופר אף אחד ולא מתחשב אפילו באלי אוחנה ששמר לו אמונים משך שנים. בעל יחסי אנוש מהגרועים שיש. מפרק קבוצות סדרתי. שאמשיך אושזה מספיק כדי להבין שמדובר בפגע רע?

  16. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אסייג חתיכת אפס מי את בכלל כלום וחצי כלום עוד את תחזירי להיות אפס קטן אך תדאגי הגלגל מסתובב

  17. אייל

    הגיע הזמן שמישהו יעשה לזה סוף לכול הגועל הנפש שהיא עושה בטלויזיה כל הבזיון והחרא שהיא מעבירה לציבור יאללה הביתה יוטפויומט

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר