דניאל מעוז, ניר מעוז (צילומים: אוליבייה פיטוסי, שירן גרנות)
(מימין) דני מעוז, ניר מעוז (צילומים: אוליבייה פיטוסי, שירן גרנות)

הרוצח דני מעוז ישלם לאחיו ניר מעוז 6,000 שקל וירצה 15 חודשים נוספים בכלא בגין בידוי ראיות

בית משפט השלום בעיר גזר על דני מעוז, שרצח את הוריו נח ונורית מעוז ז"ל לפני שבע שנים, עונש של 15 חודשי מאסר נוספים ותשלום בסך 6,000 שקלים בגין בידוי ראיות נגד אחיו ניר מעוז

פורסם בתאריך: 19.6.18 14:43

דני מעוז, שרצח את הוריו נח ונורית מעוז ז"ל לפני שבע שנים בשכונת רמות, ירצה 15 חודשים נוספים בכלא בגין בידוי ראיות נגד אחיו ניר מעוז. בגזר הדין שהתקבל היום, שלישי, בבית משפט השלום בעיר, קבע השופט אוהד גורדון כי דני מעוז יעביר פיצוי כספי לניר מעוז בסך 6,000 שקלים.

דני מעוז, שהורשע לפני ארבעה חודשים בעבירות של בידוי ראיות נגד אחיו ניר מעוז, ירצה את העונש שנגזר עליו בנוסף לשני מאסרי עולם ועוד חמש שנות מאסר שנגזרו עליו בגין הרצח הכפול. מעוז, כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", הודה בפני בית המשפט כי ניסה להפליל את אחיו התאום ניר מעוז ברצח הוריו, וזאת על מנת להביא לזיכויו.



במסגרת בידוי הראיות שלח דני מעוז, כשנה לאחר הרצח, באמצעות מי שהיה שותפו לתא מעצר רוני בן ארבון מכתב לפרקליטות שבו נכתב כי בליל הרצח העד ראה לכאורה את ניר מעוז "יוצא מהבית ונועל את הדלת וחולף בריצה על פני שכם שהסתתר בחצר". מדובר כאמור בעדות שקרית, ועל שליחת מכתב זה הורשע מעוז בבית המשפט. בהמשך ניר מעוז הגיש תביעת לשון הרע נגד בן ארבון, לאחר שזה שלח את המכתב שבו ניסה להאשימו ברצח הוריו.


ניר ותמר מעוז (צילום: מיכל פתאל)

ניר ותמר מעוז (צילום: מיכל פתאל)


נח ונורית מעוז ז"ל

נח ונורית מעוז ז"ל


דני מעוז רצח את הוריו בליל ה-13 באוגוסט 2011 בדקירות סכין בביתם שבשכונת רמות בירושלים. במסגרת פרשת הרצח הכחיש בתחילה מעוז את החשודות המיוחסים לו כי ביצע את הרצח בשל חובות כבדים שצבר עקב הימורים ועל כן רצה לזכות בכספי הירושה של הוריו. הכרעת הדין מגוללת כי ביום הרצח גלש מעוז באתרי אינטרנט על מנת לחפש מידע על רצח ועל קבלת כספי ירושה לאחר רצח. בין השאר חיפש מעוז אינפורמציה על רצח של אישה בידי בנה וגם על רצח משפחת פוגל באיתמר – במטרה לתת למעשי הרצח מראה לאומני. בהמשך המשפט הוא ניסה לטפול על אחיו התאום, ניר מעוז, את האשמה. לבסוף מעוז הודה במעשים ונגזר עליו שני מאסרי עולם על מעשי הרצח ועוד חמש שנות מאסר בגין השמדת ראיות. כיום הוא מרצה את עונשו בכלא איילון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. נמר

    מגיע לו עונש מוות בעינויים חלאת האנושות מי לא הכיר בירושלים את הזוג המקסים הזה ז"ל מלח הארץ חבל שאין עונש מוות זה בן גם מדמם לא נתפס היתכן כזה דבר?????מנוול

  2. אילנה מ.

    נורית היתה מנהלת מחלקת סימני מסחר אהובה ומוערכת ומעל הכל אנושית שנתנה ביחד עם נח בעלה את הכל בעבור ילדיהם. אנשים מדהימים וטובים שחייהם נגדעו באחת בידי רוצח מתועב שלמרבית הצער היה דם מדמם בנם שאבדה לו הדרך ובעבור בצע כסף רצח אותם בצורה אכזרית ביותר, יהי זכרם ברוך, לרוצח המתועב אני מאחלת שלא יזכה לראות אור יום וירקב בכלא עד יומו האחרון.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר