דני מעוז (צילום: אוליבייה פיטוסי)
דני מעוז (צילום: אוליבייה פיטוסי)

לאחר שהורשע ברצח הוריו: דני מעוז הורשע בזיוף מכתב המפליל את אחיו התאום ברצח

בית משפט השלום בעיר הרשיע היום, שני, את דני מעוז בבידוי ראיות, לאחר שלפני שש שנים שלח מכתב מזויף בשם אחר שבו נטען כי אחיו התאום, ניר מעוז, הוא שרצח את הוריהם. דני מעוז הודה בבית המשפט כי ניסה להפליל את אחיו

פורסם בתאריך: 12.2.18 12:50

דני מעוז, שרצח את הוריו נח ונורית מעוז ז"ל בביתם שברמות לפני כשבע שנים, הורשע היום, שני, בבית משפט השלום בעיר בעבירות של בידוי ראיות. דני מעוז הודה בפני בית המשפט כי ניסה להפליל את אחיו התאום ניר מעוז ברצח הוריו, וזאת על מנת להביא לזיכויו.

כזכור, במהלך המשפט נגד דני מעוז הוא ניסה לטפול על אחיו התאום, ניר מעוז, את האשמה. לבסוף מעוז הודה במעשי הרצח ונגזר עליו שני מאסרי עולם ועוד חמש שנות מאסר בגין השמדת ראיות.

ניר ותמר מעוז (צילום: מיכל פתאל)

ניר ותמר מעוז (צילום: מיכל פתאל)

במסגרת בידוי הראיות שלח דני מעוז, כשנה לאחר הרצח, באמצעות מי שהיה שותפו לתא מעצר רוני בן ארבון מכתב לפרקליטות שבו נכתב כי בליל הרצח העד ראה לכאורה את ניר מעוז "יוצא מהבית ונועל את הדלת וחולף בריצה על פני שכם שהסתתר בחצר". מדובר כאמור בעדות שקרית, ועל שליחת מכתב זה הורשע היום מעוז בבית המשפט.

בהמשך ניר מעוז הגיש תביעת לשון הרע נגד בן ארבון, לאחר שזה שלח את המכתב שבו ניסה להאשימו ברצח הוריו.

דני מעוז (צילום: אוליבייה פיטוסי)

דני מעוז (צילום: אוליבייה פיטוסי)

נח ונורית מעוז ז"ל

נח ונורית מעוז ז"ל

כזכור, מעוז רצח את הוריו בליל ה-13 באוגוסט 2011 בדקירות סכין בביתם שבשכונת רמות בירושלים. במסגרת פרשת הרצח הכחיש בתחילה מעוז את החשודות המיוחסים לו כי ביצע את הרצח בשל חובות כבדים שצבר עקב הימורים ועל כן רצה לזכות בכספי הירושה של הוריו.הכרעת הדין מגוללת כי ביום הרצח גלש מעוז באתרי אינטרנט על מנת לחפש מידע על רצח ועל קבלת כספי ירושה לאחר רצח. בין השאר חיפש מעוז אינפורמציה על רצח של אישה בידי בנה וגם על רצח משפחת פוגל באיתמר – במטרה לתת למעשי הרצח מראה לאומני. בהמשך המשפט הוא ניסה לטפול על אחיו התאום, ניר מעוז, את האשמה. לבסוף מעוז הודה במעשים ונגזר עליו שני מאסרי עולם על מעשי הרצח ועוד חמש שנות מאסר בגין השמדת ראיות. כיום הוא מרצה את עונשו בכלא איילון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר