להילחם או לוותר? אמארה סטודמאייר (צילום: ניר קידר)
אמארה סטודמאייר (צילום: ניר קידר)

קאמבק? הפועל החלה במגעים עם סטודמאייר לעונה הבאה

התגעגעתם? גורם בכיר בהפועל אומר לאתר "כל העיר": "אנחנו מדברים עם אמארה על האפשרות. קטש לא יהווה מכשול לצירופו, בניגוד למאמנים אחרים שהיו כאן"

פורסם בתאריך: 13.5.18 14:59

האם אמארה סטודמאייר יחזור לעונה נוספת בהפועל ירושלים? גורם בכיר במועדון מאשר היום, ראשון, בשיחה עם אתר "כל העיר" כי מתקיימים מגעים עם הסנטר האגדי, ואומר: "אנחנו מדברים איתו על האפשרות, ועודד קטש לא יהווה מכשול לצירופו, בניגוד למאמנים אחרים שהיו כאן. בהחלט יש אפשרות שנראה אותו חוזר בעונה הבאה, הוא מאוד אהוב כאן". יחד עם זאת, נראה שיש לא מעט מכשולים בדרך: "זה תלוי בכל מיני פרמטרים – גורמים כמו תקציב, שכר והמעמד שלו", אומר אותו גורם, "אלו דברים שצריך לדון ולסגור לפני שהוא חוזר".



הביקור האחרון של סטודמאייר בארץ, בשבוע שעבר, הביא איתו דיבורים על חזרה אפשרית למדים האדומים בעונה הבאה. מבחינתו של סטודמאייר המצב די פשוט – הוא כבר הודיע לחבריןו בארץ שמאוד מעוניין לחזור להפועל. למעשה, הוא לא רצה כלל לעזוב את האדומים ורק התעקשותו של המאמן הקודם פוטיס קציקאריס מנעה את המשך דרכו במדי הפועל. גם בראיונות לכלי התקשורת בארה"ב אמר כי "הוא עשוי לחזור להפועל ירושלים".


ביציעים מתגעגעים אליו - סטודמאייר (צילום: שרון בוקוב)

ביציעים מתגעגעים אליו – סטודמאייר (צילום: שרון בוקוב)


"אמרה מאוד רוצה לחזור, אם זה היה תלוי בו בלבד הוא כבר היה חותם מזמן", אומר מקורב לשחקן, ששוחח איתו בנושא מספר פעמים. סטודמאייר, שהחל בתהליך גיור, והביע את רצונו לקבל אזרחות, לא צפוי לקבל את מבוקשו בזמן הקרוב, אבל הסטטוס האזרחי שלו לא ממש משנה להפועל. הקבוצה של אורי אלון לא בונה על כך שהוא ישחק כישראלי, והמחשבה היא לצרפו כזר.

בשבוע שעבר התאמן סטודמאייר פעמיים עם הפועל ואף ביקר בשני משחקים של הפועל בדרייב אין נגד הפועל ת"א, ובחמישי שעבר נגד הפועל אילת בארנה. הוא זכה לתשואות ולתמיכה מהקהל שמאוד רוצה את חזרתו. המאמן עודד קטש לא התנגד לראות את הסנטר בפעולה ורצה לפגוש אותו ולהתרשם מיכולתיו המקצועיות. בהפועל התרשמו כי השחקן, ששומר היטב על גופו, יכול בהחלט עוד לתרום לקבוצה.

עודד קטש (צילום: ניר קידר)

יקבל את סטודמאייר בזרועות פתוחות? עודד קטש (צילום: ניר קידר)

 

כזכור, שכרו של סטודמאייר בקדנציה הקודמת עמד על כ-400 אלף דולר, ואם התנאים הכספיים יהיו דומים ולא יהוו מכשול, אז הסיכויים לראות את אגדת האנ.בי.איי שוב בארנה יעלו. "יש דברים חשובים מכישרון", מסכם אותו גורם בכיר בהפועל, "הנוכחות שלו בחדר ההלבשה יכולה לעזור".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר