הפועל ירושלים זוכה בגביע המדינה בכדורסל (צילום: ניר קידר)
הפועל ירושלים זוכה בגביע המדינה בכדורסל (צילום: ניר קידר)

טור אוהד | להיות אוהד הפועל

כי כל אפשרות אחרת זה פשוט לא להיות | טור אוהד

פורסם בתאריך: 21.2.19 11:48

להיות אוהד הפועל זה בעצם כמו להיות על רכבת הרים, עם ארבעה לופים, בלי רתמת בטיחות ולסמוך על הכוח הצנטריפוגלי שישאיר אותך במקום.

להיות אוהד הפועל זה שבכל עונה מחדש אתה בטוח שהפעם זה אחרת, ואז הרכבת עושה לופ אחד, ועוד אחד, ועוד אחד ובלופ הרביעי אתה כבר רגיל.

להיות אוהד הפועל זה להיות בטוח לפחות 30 פעמים בעונה שאתה הנאחס. מרוב שאתה מאמין בזה, חתול שחור שרואה אותך ברחוב, יורק 3 פעמים ובורח כדי שלא תדביק אותו בנאחס.



להיות אוהד הפועל זה שיש לך את נעלי המזל של משחק העלייה, תחתוני הנאחס של המשחק נגד רעננה (שהם קטגורית נאחס בפני עצמה), מכנסי המזל של האליפות הראשונה, וחולצת הנאחס של מה שאמור היה להיות האליפות השנייה – בקיצור, במקום חורף – קיץ. אוהדי הפועל מעבירים בגדים בארון לפי נאחס או לא נאחס, זה יכול לגרום לך ללבוש טי שירט מזל דקיק באמצע ינואר ופליז אנטי נאחס מחמם בתחילת יוני.


דודו מורד (צילום: שחר רגב)


להיות אוהד הפועל זה שמספיק ניצחון אחד אחרי 5 הפסדים בשביל להרגיש שאתה חזק בתמונת העלייה. וגם שהפסד אחד אחרי 5 ניצחונות ואתה בטוח שיורדים ליגה.

להיות אוהד הפועל זה לגלות פתאום, שהילדים שלך הפכו להיות כבר יותר אדומים ממך, ולקנא בהם שהם זכו לחוות אליפות בגיל 7 ולא נאלצו לחכות כמוך עד גיל 47.

להיות אוהד הפועל זה לזכור את העצירה של מריו בדרבי בשנת 1981, אבל לשכוח איפה חנית כשאתה יוצא ממשחק בארנה.

להיות אוהד הפועל זה לא לאכול מהבוקר ביום של חצי הגמר מול חולון, ולהיות בטוח שראשון לוקחים את הגביע בדיוק כמו שלקחו את האליפות ב-2016.

להיות אוהד הפועל זה להזכיר לקטש שהוא חייב לנו גביע.

להיות אוהד הפועל זה להתחיל לרעוד כששרים את "יושב סופר את הדקות", שמא יבוא הנאחס, ולחכות עם "שבחי ירושלים" עד לדקה האחרונה נגד עין הרע.

ואז מגיע הרגע המזוכך הזה שבו נעלם הנאחס ושום דבר כבר לא ייקח לך את זה, ושירה אדירה של "גביע, גביע, גביע" מתערבבת ברגע הזה שכולם מביטים בליאור ושואגים בקול עצום: "הנה זה מגיע, תנו לליאור להניף את הגביע". ואז במקום לחגוג בספרא, הולכים לפתוח שולחן בשוק בשעה 1 בלילה, כי בדיוק נזכרת שלא אכלת כלום מהבוקר בגלל הלחץ.

להיות אוהד הפועל זה לזכור דווקא ברגעים השמחים את אלו שכבר אינם.

להיות אוהד הפועל – כי כל אפשרות אחרת זה פשוט לא להיות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כתבה מעולה !!רק דבר אחד שכחתם לציין: להיות אוהד הפועל זה לא להיות אוהד קטמון ששכח למה נוסדו ומנוהלות על ידי אוהד ביתר שאמר שבמשמרת שלו לא יהיה איחוד

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר