ערן לוי, יוסי מזרחי (צילומים גיא יצחקי, באדיבות הפועל קטמון ירושלים, אורן בן-חקון)
ערן לוי, יוסי מזרחי (צילומים גיא יצחקי, באדיבות הפועל קטמון ירושלים, אורן בן-חקון)

גורם בקטמון: "ערן לא פוגע, הקבוצה לא הסתגלה לסגנון שלו"

הייאוש של ראשי ואוהדי הפועל קטמון גובר בעקבות ההפסד לרמת השרון, כשגם המאמן יוסי מזרחי מתחיל להבין לאן הוא הגיע: "משחק רע מאוד שלנו; ככה אי אפשר יהיה להגיע לשום מקום"

פורסם בתאריך: 15.3.19 06:56

ראשי ואוהדי הפועל קטמון קיוו והאמינו שיוסי מזרחי יוציא את הקבוצה לדרך חדשה, אולם נראה שגם חילופי המאמנים לא עוזרים וקטמון מתקשה להתרומם. המאמן אמנם התחלף, אבל היכולת הלא טובה נשארה – ונראה שהשינוי על הקווים, לפחות לעת עתה, לא הביא את המהפך שלו ייחלו בקטמון.

לזכותו של מזרחי ייאמר כי המאמן כן מאוד לגבי היכולת של שחקניו, ומהיום הראשון שדרך במועדון הבין כי קיבל קבוצה עמוסת בעיות וחסרת ביטחון, שאיבדה את הכיוון שלה אחרי פתיחת עונה מצוינת. ביום שני האחרון רשם מזרחי את הפסד הבכורה שלו, 3:1 משפיל לעירוני רמת השרון – משחק שבקלות היה יכול להיגמר בתוצאה גבוהה הרבה יותר. רמת השרון שלטה במשחק ללא עוררין, ואילו שחקני הפועל קטמון הציגו משחק הגנה מחפיר.


תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]


"משחק רע מאוד שלנו, במיוחד מבחינה הגנתית", מודה מזרחי בכנות בראיון שנעשה באמצעות צוות המדיה של המועדון. מזרחי מוטרד מאוד מהיכולת של שחקניו, שגם במשחקים הקודמים – שבהם קטמון עוד הוציאה נקודות – שיחקו לא טוב. "היינו רחוקים מדי מהיריב, נתנו לו המון חופש פעולה, וככה אי אפשר להגיע לשום מקום", הוא מוסיף. "לא ראיתי דברים חיוביים ואת מה שאני רוצה. צריך לתקן את השגיאות, כי אם לא נתקן אותן ניראה כמו שנראינו ברמת השרון".



מזרחי והמנהל המקצועי שי אהרון מאוד לא אהבו את היכולת של השחקנים מול רמת השרון ועוד במחצית המשחק, כשקטמון בפיגור 2:1 אחרי החמצת פנדל של מוטי מלכה המארח, הם נכנסו לחדר ההלבשה – ואת הצעקות הרמות של המאמן אפשר היה לשמוע גם מחוץ לחדר, כך על פי עדים שהיו במקום.

"אתם לא יכולים לשחק ככה, כולם רואים אתכם בטלוויזיה. תשחקו על הכבוד שלכם. זה בושה וחרפה איך שאתם נראים", זעם מזרחי על שחקניו וקיווה לזעזע אותם – אך זה לא התממש על המגרש, כידוע.

מפלס הלחץ, כאמור, רק עולה, ועוד קודם לצעקות הרמות של המאמן, בעת הירידה לחדר הלבשה, התווכחו ביניהם ערן לוי ויוגב לרמן. השוער ברק לוי ניסה להרגיע את השניים, שירדו לחדר הלבשה מלאי עצבים. הוסיפו לכך את קובי מויאל המתוסכל, שהוחלף בדקה ה-28 על ידי עדן דהן, ותקבלו קבוצה לחוצה מאוד. בקצב הזה לקטמון יהיה קשה לעלות ליגה, על אף הנקודה הבודדת שמפרידה בינה לבין המקום המזכה בעליית ליגה.

ערן לוי (צילום: גיא יצחקי, באדיבות הפועל קטמון ירושלים)

ערן לוי (צילום: גיא יצחקי, באדיבות הפועל קטמון ירושלים)

ואם זה לא מספיק, הפועל קטמון רשמה משחק נוסף שבו ערן לוי לא כבש – המשחק השמיני מאז חתם בשורות האדומים. הרכש הנוצץ עולה לא מעט כסף למועדון, ולא לזה פיללו בהפועל קטמון שהחתימו פיגורה כמוהו. ישנה אכזבה מהיכולת שלו, וגם ביקורת מצד אוהדים רבים.

"ערן לא פוגע", אומר גורם בקטמון. "הוא מאוד דומיננטי במשחק שלו, ונראה שהקבוצה לא הסתגלה לסגנון שלו. שחקן כמוהו נמדד במספרים וכרגע הוא לא מספק את זה. אם הוא לא יתעורר יהיה לנו קשה לעלות".

מנגד בקטמון עדיין אופטימיים לגבי החלוץ, ואחד השחקנים מגן על חברו: "ערן בוודאי לא שכח לשחק כדורגל, והוא גם בישל כמה גולים שהביאו לנו ניצחונות. הוא עוד יכבוש השנה שערים, אני בטוח בזה. אנחנו במאבק העלייה ויש מסביב הרבה לחץ. כל קבוצה נלחמת על משהו והמשחקים הופכים להיות קשים יותר".

יוסי מזרחי (צילום: אורן בן-חקון)

יוסי מזרחי (צילום: אורן בן-חקון)

ראשי הפועל קטמון די אובדי עצות, במיוחד לאור המאמצים האדירים שהושקעו ברכש ובהחלפת המאמן כדי לעמוד במטרה לעלות ליגה. מדובר במאמצים שעלו לא מעט כסף למועדון ולספונסרים התומכים בקבוצה, אך מסביב עדיין שומרים על אופטימיות זהירה.

"הכל פתוח ואנחנו נלחמים עד הסוף", נמסר מהמועדון ל"ספורט כל העיר". "יש שיגידו שבחודש נובמבר לא ככה הם דמיינו שתיראה העונה שלנו, ויש שיגידו שבדיוק ככה הם דמיינו שהיא תיראה. הליגה הלאומית תמיד היתה משוגעת ומאתגרת, והיא תהיה כזו עד השנייה האחרונה. נותרו עוד עשרה משחקים לסיום העונה, יש 30 נקודות בקופה, והפער מעלייה לליגת העל הוא רק נקודה".

בהקשר זה נציין כי במועדון מתנחמים בכך שאף קבוצת צמרת עדיין לא 'ברחה' אחרי המחזור הזה. כל הצמרת הפסידה – הפועל כפר סבא, הפועל נצרת עילית והפועל אשקלון, ורק עירוני נס ציונה ניצחה, ועלתה למקום השלישי עם 43 נקודות – בדיוק אותה כמות נקודות כמו לקטמון שירדה למקום הרביעי. נצרת עילית עדיין מוליכה, עם 49 נקודות, הפועל כפ"ס עם 44 נקודות במקום השני, ומתחת לנס ציונה ולקטמון נמצאת אשקלון עם 41 נקודות.

כך או כך, ולמרות היכולת והתוצאות הלא מרשימות, הפועל קטמון עדיין חזק במאבק העלייה. היום (שישי, 15.3) היא תשחק מול שכנתה לצמרת, הפועל אשקלון (15:00 בטדי) – שלושה מחזורים לפני סיום העונה הסדירה ולפני משחקי הפלייאוף, שיכריעו את גורל העולות לליגת העל.

לאור היכולת החלשה של שחקני ההגנה, המאמן יוסי מזרחי שוקל שינויים בחוליה האחורית וייתכן שגם בקישור האחורי. קובי מויאל לא צפוי לפתוח לאור יכולתו, ועדן דהן עשוי לעלות במקומו.

"ביום שישי נארח את הפועל אשקלון בטדי למשחק עונה, אחד מתוך עשרה שנשארו, וניתן הכל כדי לנצח. אנחנו הפועל, ואנחנו תמיד אופטימיים", נמסר מקטמון.

בקבוצה מעריכים כי אלפי אוהדים יגיעו למשחק. ב-13:30 ייערך הפאן זון המסורתי ונוסף על כך יחלקו במועדון כרטיסים חינם לרצי המרתון שיתקיים היום.

בתוך כך, בשבוע הבא – בימים שני ושלישי – ייערכו בחירות לוועד המנהל. המועמדים הם מרכוס גרשקוביץ, יותם כרמון, ברק בן יעקב, דורון ברבש, אבי טמקין ודפנה גולדשמידט, היו"ר המכהנת. מתוך הרשימה הזו ייבחרו רק ארבעה לוועד המנהל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר