יוסי ליפקין, יוסי מזרחי (צילומים: מתוך האלבום המשפחתי, אורן בן-חקון)
יוסי ליפקין, יוסי מזרחי (צילומים: מתוך האלבום המשפחתי, אורן בן-חקון)

כשיוסי החליט להביא את יוסי

על ההחתמה של יוסי מזרחי למאמן קטמון אחראי יותר מכולם הספונסר יוסי ליפקין, שדחף למהלך בכל הכוח ואף הכניס, שוב, את היד לכיס כדי לממן את העסקה

פורסם בתאריך: 20.2.19 19:19

על המינוי של יוסי מזרחי למאמן הפועל קטמון חתום יותר מכולם הספונסר של הקבוצה יוסי ליפקין. הוא זה שדחף להחתים את מזרחי במקומו של ליאור זדה, והוא ביחד עם בני סיוון, הכניס שוב את היד לכיס כדי לממן את העסקה הזו, שמוערכת בכמה מאות אלפי שקלים ברוטו עד לסיום העונה.

השיחה הראשונית עם מזרחי, כפי שפורסם ב"ספורט כל העיר" בשבוע שעבר, התקיימה כבר בשבוע שעבר. עוד לפני המשחק מול בני לוד שהוביל לפיטוריו של זדה. במוצ"ש, לאחר שהוועד המנהל של הפועל קטמון קיבל את ההחלטה על הפיטורים, הפנייה הרשמית הראשונה נעשתה למזרחי, וזאת בדחיפה גדולה של ליפקין ושל סיוון. השניים, כך נדמה, הפכו השנה למעורבים הרבה יותר מאשר בשנים עברו והדבר מתבטא לא רק בתרומה הכספית שרק הולכת וגדלה, אלא גם בהחלטות מהותיות בנושאים מקצועיים.


יוסי ליפקין (צילום: מתוך האלבום המשפחתי)

יוסי ליפקין (צילום: מתוך האלבום המשפחתי)


בשיחה עם "ספורט כל העיר" ליפקין חולק את הקרדיט עם גורמים נוספים בהפועל קטמון ואומר: "שי אהרון, בני סיוון ואני סימנו את יוסי מזרחי כמועמד המועדף והנכון ביותר לקטמו. אני שמח שהצלחנו בכך. תודה רבה גם לאבישי בלום, מרכוס גרשקוביץ ועוד אנשים טובים, שסייעו לנו להצליח בהחתמה של יוסי מזרחי".



את התנאים מול מזרחי סגרו אהרון והמנכ"ל אורי שרצקי, אשר נפגשו עם מזרחי בביתו. מה שמעיד על הרצון הגדול ביותר של קטמון להחתים את מזרחי היא העובדה שאם המועמדים הנוספים, בהם גם עמיר תורג'מן, נפגשו השניים במלון ענבל. מזרחי, כך עושה רושם, קיבל יחס VIP.


יוסי מזרחי (צילום: אורן בן-חקון)

מזרחי חתם בקטמון על חוזה עד לסיום העונה, כשלמאמן יש הסכם בעל פה לפיו הוא ימשיך לעונה נוספת במידה והוא יצליח להגשים את המטרה והחלום הגדול של קטמון לעלות לליגת העל.

מזרחי, יש לציין, מודע היטב למטרה לשמה הוא הגיע להפועל קטמון – עלייה לליגת העל, אבל הוא גם יודע שצפויה לו עבודה רבה. המאמן, כך פורסם בראיון איתו השבוע, משוכנע שהדרך היחידה להגשים את המטרה היא תוך עבודה קשה ושיפור הביטחון העצמי של השחקנים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר