יובל נעים (צילום: ניר קידר)
יובל נעים (צילום: ניר קידר)

לידיעת הקורא ליאור זדה | יובל נעים ל"כל העיר": "בדקו איתי השבוע אם אהיה מוכן להגיע לקטמון"

לאחר התבוסה להפועל מרמורק: ל"כל העיר" נודע כי קטמון החלה לגשש אחרי מאמנים שיחליפו את ליאור זדה, בין היתר יובל נעים ויוסי מזרחי

פורסם בתאריך: 13.2.19 12:16

ימים קשים וסוערים עוברים על הפועל קטמון. הקבוצה אמנם מדורגת במקום השלישי בטבלה, כשרק הפרש שערים מפריד בינה לבין המקום השני והכרטיס לליגת העל, אבל היכולת הכללית ובעיקר התבוסה הקשה להפועל מרמורק ביום שישי האחרון הובילו למחשבה על החלפתו של המאמן ליאור זדה.

ל"כל העיר" נודע כי לא היה מדובר רק במחשבות או בדיבורים בקרב ראשי הפועל קטמון. בתחילת השבוע, כך נודע ל"כל העיר", בדקן גורמים לא רשמיים את פניותם של מספר מאמנים בשוק וגיששו האם הם יהיו מוכנים להגיע להפועל קטמון.



בין המאמנים שאליהם נעשתה פניה נמצאים גם יוסי מזרחי, מנהל מחלקת הנוער במ.ס. אשדוד, ויובל נעים, שפוטר באחרונה ממ.ס. אשדוד.

ליאור זדה (צילום: ניר קידר)

בדרך הביתה? ליאור זדה (צילום: ניר קידר)

בשיחה עם "כל העיר" מאשר נעים כי נעשתה מולו השבוע בדיקה אם יהיה מוכן להגיע להפועל קטמון: "גורמים לא רשמיים דיברו איתי השבוע ובדקו אם אהיה מוכן להגיע להפועל קטמון. השבתי שזה לא רלוונטי כי אני מקווה להתמנות למאמן הנבחרת הצעירה ואני מחכה להחלטת ההתאחדות לכדורגל בעניין".

עוד מוסיף נעים: "יש לי היכרות וחברות עם ליאור זדה. שלחתי לו השבוע הודעת תמיכה".

גורם בקטמון מאשר כי נעשתה בדיקה עם מאמנים, אך אומר ל"כל העיר": "זה לא רציני. היתה פניה ליוסי מזרחי ולמאמנים נוספים עוד לפני שהתקבלה ההחלטה שליאור זדה נשאר. הפניה נעשתה כדי לדעת מי פנוי אם וכאשר, אבל חשוב להדגיש שזו לא היתה פניה רשמית".

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", לאחר ההפסד להפועל מרמורק נערכו שיחות בין מקבלי ההחלטות המרכזיים בקבוצה – המנכ"ל אורי שרצקי, המנהל המקצועי שי אהרון, חברי הוועד המנהל והספונסרים בני סיון ויוסי ליפקין, כדי להכריע בשאלה אם זדה ימשיך בתפקידו. לאחר שיחות מרתוניות באמצעות הטלפון הוחלט כי זדה יישאר בתפקידו עד למשחק החוץ מול בני לוד (שישי, 15.2, 15:00), כשהמשמעות ברורה: הפסד – והמאמן מסיים את תפקידו, בין אם יתפטר לבדו ובין אם יפוטר.

זדה, יש לציין, מקבל גיבוי מהמנהל המקצועי אהרון, בעוד המנכ"ל שרצקי – כך מספרים גורמים מתוך המועדון – התלבט רבות לגבי המשך דרכו של המאמן. הספונסרים סיון וליפקין, להם נציגים בוועד המנהל, תמכו במתן הזדמנות נוספת למאמן.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תעיפו לנו את זדה מהעיניים כבר.
    גונב דעת וחסר מושג בכדורגל.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר