ליאור זדה (צילום: גיא יצחקי, באדיבות katamon.co.il)
ליאור זדה (צילום: גיא יצחקי, באדיבות katamon.co.il)

דעה | ליאור זדה חייב ללכת הביתה

ראשי הפועל קטמון, כך נדמה, לא יפטרו את המאמן, אבל זדה חייב להיות הגון עם המועדון שנתן לו את כל הכלים להצליח ולהתפטר | טור דעה

פורסם בתאריך: 10.2.19 10:32

התבוסה המשפילה והמחפירה שספגה הפועל קטמון מהפועל מרמורק, האחרונה בטבלת הליגה הלאומית, מחייבת את ראשי המועדון לחשב מסלול מחדש ולקבל החלטות כואבות. כואבות מאוד.

המסלול הזה, למרות הסימפטיה הגדולה שיש לי אליו, יהיה חייב להתחיל ללא המאמן ליאור זדה. יש לי הערכה רבה לזדה בשל אישיותו ובשל היותו איש נעים הליכות. אבל אין לי גם צל של ספק שלזדה יש בעיה אמיתית לרוץ עם קבוצה לאורך שנה שלמה. קריירת האימון של זדה מלאה ביותר מדי עונות שבהן הקבוצות שלו (וגם הוא) קרסו בפתאומיות באמצע העונה. הרבה יותר מדי פעמים הקבוצות שהדריך זדה פתחו את העונה נהדר, בדיוק כפי שקרה להפועל קטמון העונה, אך אז החלה דעיכה לא מובנת.



למרות זאת, ראשי הפועל קטמון האמינו בזדה. הם נתנו לו את המפתחות ביחד עם הרבה מאוד גיבוי. המנהל המקצועי שי אהרון, ולמען האמת, כלל חברי הוועד המנהל של הפועל קטמון, ראו בזדה את המאמן המתאים ביותר לקחת את המועדון לליגת העל. בשנה שעברה, כידוע, זה הסתיים במפח נפש. את העונה הסדירה, כזכור, סיימה קטמון במקום ה-3, מרחק 5 נקודות מהמקום השני שמוביל לליגת העל. אלא שבפלייאוף העליון הפועל קטמון קרסה, הפסידה והשיגה רק 7 נקודות מ-21 אפשריות.

בקיץ האחרון המשיכו ראשי הפועל קטמון להאמין בזדה. הם נתנו לו את המפתחות וגם את הכלים. הפתיחה, כאמור, היתה נפלאה אבל אז קטמון שוב קרסה וזדה לא הצליח למצוא פתרונות. למרות זאת, זדה המשיך לקבל את האמון ולא רק זה – הוא גם קיבל רכש משמעותי בדמותו של ערן לוי, שחקן שכולם מסכימים שצריך להיות שובר שוויון. לוי, חשוב לציין, סיפק את הסחורה. הוא הצליח להוביל את קטמון לשני ניצחונות רצופים, אבל משהו עדיין חרק. קטמון המשיכה להיות לחוצה ולא הפגינה יכולת טובה.

כעת, בנקודת הזמן הזו, ובעיקר בשל העובדה שקטמון עדיין יכולה להשיג את הכרטיס הנכסף לליגת העל, אין מנוס אלא להיפרד מהמאמן. ואם זה לא יגיע מראשי הפועל קטמון, ונראה שזה לא יגיע מהם, זדה צריך להיות מספיק הגון עם המערכת שהעמידה לרשותו את כל הכלים, לקחת אחריות ופשוט לפנות את מקומו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מדוייק לגמרי רמי מנדל
    האמת היא שקטמון ובעיקר שי אהרון עשו טעות גדולה לפני תחילת העונה כשבחרו בזדה .
    אולי בגלל שהוא חבר קרוב לשי אהרון…
    כך לא מתנהל מנג'ר מקצועי.
    בכל מקרה , זדה חייב ללכת עכשיו אם קטמון רוצה איזה שהוא סיכוי להעפיל לליגת העל.
    הוא קיבל יותר מדי הזדמנויות.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אם ליאור לא היה בקטמון לא הייתם מגיעים למקום השני !!!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר