ליאור זדה (צילום: ניר קידר)
ליאור זדה (צילום: ניר קידר)

גורם בקטמון: "המצב נראה לא טוב; על זדה לשלם את המחיר"

לאחר דיון דחוף בעקבות ההפסד של קטמון למרמורק הוחלט לתת למאמן הזדמנות נוספת. "הפסד ללוד - וליאור מסיים את הסיפור"

פורסם בתאריך: 12.2.19 10:06

ראשי הפועל קטמון כבר חשבו שהקבוצה יצאה מהמשבר. אחרי סדרה של ארבעה משחקים ללא הפסד (כולל שני ניצחונות), ביום שישי האחרון ספגה הפועל קטמון מכה קשה – תבוסה מרגלי הפועל מרמורק, האחרונה בטבלת הליגה הלאומית. בעקבות ההפסד עלתה על שולחן הדיונים שאלת מעמדו של ליאור זדה, שנמצא עם החרב על הצוואר.



בימים האחרונים נערכו שיחות בין מקבלי ההחלטות המרכזיים בקבוצה – המנכ"ל אורי שרצקי, המנהל המקצועי שי אהרון, חברי הוועד המנהל והספונסרים בני סיון ויוסי ליפקין, כדי להכריע בשאלה אם זדה ימשיך בתפקידו. לאחר שיחות מרתוניות באמצעות הטלפון הוחלט כי זדה יישאר בתפקידו עד למשחק החוץ מול בני לוד (שישי, 15.2, 15:00), כשהמשמעות ברורה: הפסד – והמאמן מסיים את תפקידו, בין אם יתפטר לבדו ובין אם יפוטר. כך או כך, המשחק הזה הוא בבחינת ההזדמנות האחרונה של זדה.

בתוך הוועד המנהלִי ובין מקבלי ההחלטות לא כולם היו תמימי דעים שזדה צריך להמשיך. כמה מהמעורבים חשבו כי יש לפטר את זדה, כיוון שקטמון נראית לא טוב בשלושת החודשים האחרונים.

"ליאור זדה צריך ללכת, אבל זו רק דעתי", אומר אחד מהגורמים המעורים בשיחות. "זה לא שהוא מאמן לא טוב, אבל הוא לא מצליח להוציא את הקבוצה לדרך חדשה. אנחנו רוצים לעלות ליגה, וכרגע זה נראה לא טוב. אם יש צורך לעשות שינויים, על זדה לשלם את המחיר".

זדה, יש לציין, מקבל גיבוי מהמנהל המקצועי אהרון, בעוד המנכ"ל שרצקי – כך מספרים גורמים מתוך המועדון – התלבט רבות לגבי המשך דרכו של המאמן. הספונסרים סיון וליפקין, להם נציגים בוועד המנהל, תמכו במתן הזדמנות נוספת למאמן.

"הפסד ללוד – וליאור מסיים את הסיפור", אומר בצורה נחרצת גורם בכיר בקטמון. ומה קורה אם קטמון תסיים בתיקו? גם לכך לגורם היה תשובה: "ייתכן שהוא יעזוב גם במקרה כזה, אבל זה תלוי מאוד בצורה שבה ניראה על המגרש".

מקורב להנהלת קטמון: "כדורגל זה משחק של תוצאות ואף אחד לא חסין. גם לא ליאור זדה"

"בניגוד לשנים קודמות, שבהן הוועד היה חותמת גומי להחלטות המנכ"ל והמנהל המקצועי, הפעם היתה התלבטות גדולה בין חברי הוועד בשאלה אם לקבל את עמדתם", אומר יוסי ליפקין בשיחה עם "כל העיר" – והביע את שביעות רצונות מהתנהלות זו. "זה מראה על בגרות ועל אופיו של המועדון, וזה סימן מצוין לקראת העתיד".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. גוני

    כבר המון זמן ליאור זאדה לא יודע מה הבעיה. ואם לא מאבחנים מה הבעיה איך אפשר לגעת מה הפתרון

  2. אוה

    אם הוא לא הצליח לעשות את השינוי בשלושה חודשים אז איך הוא ייעשה שינוי בשבוע אחד ?
    זה פתאטי….
    היו חייבים לקבל החלטה מקצועית.
    לשחרר את ליאור זדה ואת שי אהרון מהקבוצה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר