ליאור זדה (צילום: גיא יצחקי, באדיבות katamon.co.il)
ליאור זדה (צילום: גיא יצחקי, באדיבות katamon.co.il)

מקורב לזדה: "ליאור שבור, מרוסק"

המאמן המפוטר של הפועל קטמון מתקשה להתגבר על הכישלון שהוביל לסוף דרכו במועדון: "הכל הלך כל כך חלק בהתחלה, ונראה ורוד. מי היה מאמין שזה כך יסתיים?"

פורסם בתאריך: 20.2.19 16:55

"ליאור שבור, הוא מרוסק. הוא פשוט לא מאמין שהמועדון שהוא כל כך אוהב ומעריך התרסק לו כך פתאום. הכל הלך כל כך חלק בהתחלה, ונראה ורוד. מי היה מאמין שזה כך יסתיים? נראה שהחלום שלו לאמן בליגת העל הלך", כך אומר בשיחה עם "כל העיר" מקורב לליאור זדה, מאמן הפועל קטמון המפוטר.

ראשי הפועל קטמון, חשוב לציין, הפגינו סבלנות גדולה, שלא לומר סלחנות, כלפי זדה. כבר שלושה חודשים שקטמון לא פוגעת, לא מבחינת התוצאות ולא מבחינת היכולת, ולמרות זאת ראשי הפועל קטמון נתנו לזדה גב איתן ומוצג. ראשי המועדון אף הנחיתו עבור זדה את ערן לוי, שחקן שאמור להיות אקס פקטור משמעותי בליגה הלאומית. זה עבד לשני משחקים בלבד, שאחריהם קטמון שבה ושקעה. במוצ"ש האחרון הסבלנות כלפי זדה הסתיימה, וזאת לאחר ההפסד של הקבוצה לבני לוד יום קודם לכן.



זדה לא האמין בחלומותיו הגרועים ביותר שעונה שהתחילה בקול תרועה רמה, כולל זכייה בגביע הטוטו ומשחקים נהדרים במסגרת הליגה שהובילו את קטמון למקום הראשון הבטוח, תסתיים שלושה חודשים לאחר מכן בכישלון מהדהד, בעוד הוא לא מצליח להוציא את הקבוצה מהבוץ ושחקניו נראים אבודים על המגרש.

ולמרות מצב הרוח השפוף, בסביבתו של זדה מציינים כי הוא לא אחד שיוותר ובטוחים שמהר מאוד הוא ימשיך לאתגר הבא. "ליאור לא ירים ידיים", אומר מקורב לזדה. "סביר להניח שהוא יחזור בקרוב לאמן באחת מקבוצות המרכז בליגה הלאומית, וינסה משם להגשים את החלום. הכי כואב לו שזה היה כבר בידיים שלו: קבוצה שנבנתה בצלמו ובדמותו והיא במרחק נגיעה מעליית ליגה. הוא עשה הכל כדי שהקבוצה תצא מהמשבר, ושום דבר לא הלך".

זדה, יש לציין, לא לבד. האווירה בקטמון היתה השבוע שפופה וקשה, למרות שכולם במועדון מבינים ש"השינוי היה מתבקש. ממש כואב לנו על ליאור, שהוא חלק מאיתנו ובשר מבשרנו, אבל לא היתה ברירה. הקבוצה פשוט לא תפקדה, וזאת לא היתה החלטה קלה. אנחנו עם הפנים קדימה ומאמינים שיוסי מזרחי ייקח אותנו אל המטרה שלנו, עליית ליגה. נעשה הכל כדי לעמוד בזה ולא לפספס את ההזדמנות".

גם בקרב השחקנים התחושות היו השבוע קשות. זדה היה מחובר מאוד לשחקנים, אחד שמכיר באופן אישי כל שחקן ויודע לדבר בגובה העיניים. על אף שכולם במועדון מבינים את המהלך, שהיה בלתי נמנע, שחקנים רבים לא לקחו את הצעד בקלות.

"בכל משחק היינו בטוחים שהנה – אנחנו ננצח וירדו מליאור, אבל זה לא קרה, לצערי", אומר שחקן בקבוצה בשיחה עם "ספורט כל העיר". "כולם פה אהבו אותו. הוא אחד שקשה לא לאהוב, אבל משהו לא דפק ולא עבד וקשה להסביר את זה. הוא ושי ניסו הכל, אבל לפעמים דברים לא עובדים. כמו שבתחילת השנה אי אפשר היה לעצור אותנו, כך לא הצלחנו בתקופה האחרונה. גם כשניצחנו זה היה בקושי, והיכולת הייתה לא טובה. אנחנו מקווים שהשינוי ישיג את המטרה ושנעלה ליגה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. איש

    האחריות היא גם של שי שכבר כמה שנים לא מצליח. הגיע הזמן ששי יתן הסברים להתנהלות הכושלת שלו

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר