ליאור זדה (צילום: באדיבות האתר הרשמי של הפועל קטמון ירושלים)
ליאור זדה (צילום: באדיבות האתר הרשמי של הפועל קטמון ירושלים)

דעה | שבחי זדה

מוטב לידידיי ניר גרוסמן ורמי מנדל להתרכז בקבוצה הכושלת שלהם מתחתית ליגה א' צפון. קטמון הפכה למועדון נערץ בכל רחבי הארץ, ושי אהרון וליאור זדה הם חלק בלתי נפרד | טור דעה

פורסם בתאריך: 13.2.19 21:31

אחרי תקופה ארוכה של הפוגה מצטייר "כל העיר", שוב, כאויב של הפועל קטמון ירושלים. זה חבל: רבים מאוהדי הפועל קטמון הם קוראים טבעיים של "כל העיר" משחר ילדותם ממש, והאכזבה שלהם היא מרה.

ניר גרוסמן ורמי מנדל הם יריבים ותיקים של "המיזם" הנפלא ששמו הפועל קטמון, וזוהי זכותם. אבל כשהם מפרסמים מאמרים ומידע כדי לחתור תחת המפעל שנוצר כאן, הנערץ בכל רחבי הארץ, הם חותרים בעיקר תחת עצמם. הם חייבים להבין שהשם שי אהרון הוא מותג חשוב בעינינו ולא כינוי גנאי; הידידות בינו לבין המאמן ליאור זדה היא טובה מאוד לקבוצה, למוראל שלה ולגיבוש בחדר ההלבשה.



זה נכון שהפועל קטמון נקלעה למשבר, כמו יתר קבוצות הצמרת בלאומית. האגודה החדשה יחסית איננה כוללת רק את הקבוצה הבוגרת. מאות רבות של ירושלמים מקיימים זיקה חזקה לגרסה שלנו של ירושלים האדומה. ליאור זדה, המאמן הסימפטי של הפועל קטמון, נשאר דמות חשובה בקבוצה גם אחרי רצף האכזבות בחורף 2019. המאמן מבין כדורגל ויש לו אישיות מלכדת וקרבה רבה לכל הרעיונות העומדים בבסיסה של האגודה.

מי שתומך עדיין בכל הלב בקבוצה שניצבת במקום האחרון בליגה א' צפון שיבושם לו. אני באמת מעריך נאמנות כזו. לכן מוטב לגרוסמן ולמנדל, ידידיי הטובים, להתרכז במאמץ הנואש להציל את קבוצתם הכושלת. מותר להם כמובן לכתוב על הפועל קטמון כפי שמותר לי לכתוב על בית"ר ירושלים, אבל אל להם להעמיד פנים כאילו טובת הקבוצה עומדת לנגד עיניהם.

גם מהתהום הפעורה של המקום השני בלאומית ניתן להאמין בהפועל קטמון, בשי אהרון ובליאור זדה. הם טעו, בעיקר כיוון שלא סמכו על הקשר אריאל הדר, אבל המאמצים שלהם לטובת הקבוצה נזקפים לזכותם. הפועל קטמון היא נכס אדיר לכדורגל האדום בעיר, וליאור זדה הוא קטמון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חיים, אני לא מכיר את ההיסטוריה של מנדל וגרוסמן לגבי הפועל ירושלים (המקורית) והפועל קטמון (היא הפועל ירושלים האמיתית). אבל, בתור אוהד קטמון אני חייב להגיד שאני מסכים עם 95% מהדברים שהם כותבים. זה מרגיש שלא ענית כלל לטיעונים שהם הציגו במאמרים שלהם אלא רק תקפת אותם אישית על אינטרסים מאחורי המאמר. לא סתרת אפילו דבר אחד שהם כתבו אלא להפך, חיזקת את התחושה שיש בקטמון אוהדים שלא מוכנים לשמוע ביקורת על המאמן ו/או הצוות המקצועי.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חיים ברעם , עבר זמן כתיבתך מהעולם.
    אתה לא מחובר בשיט למה שקורה אלא רק לרעיונות האידיאולוגים שלך שחלפו מהעולם מזמן.
    שי אהרון וליאור זדה עשו נזק בלתי יאומן להפועל קטמון .
    קבוצה שיש לה את הסגל שחקנים הטוב בליגה ועם מאמן נכון וראוי היתה דורסת את הליגה וכבר פותחת פער גדול בפסגה.
    גם לשי אהרון וגם לליאור זדה אין מושג בכדורגל והם הוכיחו מעבר לכל ספק שאין להם מושג איך להוציא את הקבוצה הזאת מהמשבר המתמשך שהיא עוברת.
    בקשר לזדה, הוא לא מאמן ראוי בכלל לליגה לאומית.
    הקבוצה משחקת ללא שיטה וללא דרך. השחקנים לא עומדים נכון על המגרש ולא מצליחים לחבר שתי מסירות.
    הרמת כדורים סתמית מהבלמים לכיוון החלוצים , כאילו שאין קישור היא לא שיטת משחק ומראה שהמאמן הזה מעולם לא היה צריך להתמנות להפועל ללא הקומבינה שיש לו עם שי אהרון.
    כך לא מתנהלת קבוצה מקצוענים עם תקציב שחקנים הגדול בליגה.
    ליאור זדה הביתה, שי אהרון הביתה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר