משה חוגג (צילום: אורן בן-חקון)
משה חוגג (צילום: אורן בן-חקון)

דעה | משחקי הרעב: משה חוגג יכול להוביל את בית"ר לזכות בתארים רבים

לקראת המשחק הנוסף מול ב"ש (ראשון, 25.8, 20:15, בטדי): עם גישה חדה וברורה לשחקנים - 'מי שלא יהיה טוב יהיה בחוץ', בעלי בית"ר יכול להשאיר אבק לא רק לאלונה ברקת | טור דעה

פורסם בתאריך: 22.8.19 14:03

בערבי פתיחת העונה בשנים עברו עסקו בבית"ר בהישרדות. סכנת הקיום שריחפה כל קיץ מעל ראשה של הקבוצה הוסרה בדיוק לפני שנה בזכות הפטפטן מעולם ההייטק, משה חוגג, שלקח לידיו את המועדון מהכאוס של אלי טביב (שלא מפסיק לדבר בגנותה של בית"ר בכל פעם שהקבוצה קצת מועדת).


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


אלא שבבית"ר אף פעם לא שקט, וגם העונה כשמספר אוהדים מלה־פמיליה הרתיחו את דמו של הביג בוס הוא איים לעזוב. למזלם, הראיס הבית"רי התעשת במהירות, עשה יו־טרן לאחר מלמולי הנטישה, וכעת הקבוצה צפויה לפתוח את הליגה בנחת וברוגע עם טונות של ציפיות ותחושה שהפעם אסור, אבל אסור לאכזב את החוגג.

אפילו השחקנים משדרים, טפו טפו, רצינות ומקצוענות. אף שחקן של בית"ר לא שתה ודהר על הכביש (פריירה) ואף כוכב לא הופיע בסרטון מיני (וארן). השחקנים עדיין לא הלכו מכות באימונים. שאפו! אפילו כמות הפוסטים על בילויים ירדה משמעותית (בוזגלו).

בית"ר 2019/20 היא קבוצה מהירה, אטרקטיבית ורעבה מאוד שיכולה, אם רק תרצה, לזכות בתארים רבים.

את הרמזים הראשונים לכך קיבלנו במשחק גביע הטוטו ביום ראשון, עם הרכב שנע מ-4-5-1 ל-4-4-2 במהירות על המגרש ומשחק צירופים מרשים. איך אומרת אופירה אסייג? "איך אתם מחכים לזה".

אלא שמשחקי פתיחת העונה החגיגיים יכולים להפוך לסיוט. שני הפסדים רצופים וסיר הלחץ הבית"רי, עלול להתפוצץ. "מקום ראשון יהיה הפתעה גדולה, מקום שלישי יהיה אכזבה, על מקום שני אני חותם", הרים חוגג בתחילת החודש את רף הציפיות, ורמז לחברתו משכבר הימים, אלונה ברקת, שהוא לא מתכוון לראות ממנה אבק העונה. לשחקנים שלו הוא העביר מסר חד ונמהר: מי שלא יהיה טוב ימצא את עצמו מהר מאוד בלי קבוצה. הביזיון של העונה שעברה לא יחזור על עצמו.


אלונה ברקת (צילום: שרון בוקוב)

אלונה ברקת (צילום: שרון בוקוב)


המשחק השני השבוע מול באר שבע (שני, 25.8, בשעה 20:15, בטדי) צפוי להיות טעון, יצרי, אגרסיבי. אם גביע הטוטו היה הפרומו, עכשיו אנחנו עוברים לדבר האמתי – אליפות על הפרק. הרבה אקסים ויצרים (חנן ממן, דוד קלטינס, ארנסטס שטקוס – שכחתי מישהו?) יהיו שוב על המגרש. רק שלא ישלפו שם יותר מדי צהובים ואדומים לצהובים ולאדומים.


אלון סין משה (צילום: פרטי)

אלון סין משה (צילום: פרטי)


עצוב יהיה לראות את אלי אוחנה ממוקם לא רחוק מאוחנה אחר, מיכאל, שסיים את העונה בחצי גמר גביע הטוטו מול הגמלים. יותר מהכל, יהיה משעשע (יש שיגידו שעצוב) לראות אם בין מבול הקללות של האוהדים השרופים לעברו של קלטינס, הבן האהוב לשעבר, יצליח שלום אדרי להביא את האוהדים לזמר לו שוב בנועם "הבאנו שלום עליכם".

שני הברמוטרים של בית"ר, אנטואן קונטה בהגנה ועלי מוחמד בקישור, בכושר שיא. השחקנים יהיו חייבים לשחק קרוב אחד לשני, ליוואי גארסיה יהיה חייב להיות יותר מרוכז, וכולם צריכים להיזהר מהטריו באדום נייג'ל האסלביינק-בן שהר-חנן ממן – שיכול לשנות בשניות כל תוצאה (וכמעט שינו אותה בתחילת השבוע). תוצאה רעה עבור הקבוצה של חוגג ההשלכה עלולה להיות קהל בית"רי זועם (ב'לה פמיליה' כבר מוכנים להתנפלות) ופרצופים לא נעימים של האיש והביטקוין.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר