סגן ראש העיר יוסי דייטש (צילום: מעיין סבאג)
סגן ראש העיר יוסי דייטש (צילום: מעיין סבאג)

סגן ראש העיר יוסי דייטש בוועידת החינוך של ערי ישראל, ירושלים: "ילד ירושלמי מקופח בתקציבי החינוך לעומת ילדים בערים אחרות"

סגן ראש העיר יוסי דייטש אמר הבוקר בוועידת החינוך של ערי ישראל, ירושלים, שמתקיימת בהפקת "כל העיר": "אי אפשר לחנך ילד למידות טובות אם אתה מציג השחתת מידות"

פורסם בתאריך: 21.8.19 10:58

"כל מי שיש לו סיג ושיח בעולם החינוך יודע שהורה ומחנך שלא מציג דוגמה אישית לא יפיק תועלת מעמלו", כך אמר הבוקר סגן ראש העיר יוסי דייטש בוועידת החינוך של ערי ישראל, ירושלים, שמתקיימת בטרמינל במתחם התחנה, "אתה לא יכול לחנך ילד לשאפתנות אם הילד רואה שלעצמך אתה עושה הנחות, וכך גם בכל הקשור לחינוך לאהבת האדם. אי אפשר לחנך ילד למידות טובות אם אתה מציג השחתת מידות".

 



"כאן מגיעה גם זווית הראייה שלי כנבחר ציבור בירושלים", אמר דייטש, "זה לא סוד שירושלים היא האוכלוסייה המגוונת ביותר וטבעי שיהיו חיכוכים, אבל לצערי צרכי החינוך לא עומדים בראש הסדר הציבורי והנתונים הרשמיים מלמדים שילד ירושלמי מקופח בתקציבי החינוך לעומת ילדים בערים אחרות וזה מה שגורם לנו במקום להתעסק בחינוך להתעסק בנושאים אחרים הנובעים מחוסר תקציב".


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


כמו כן, בירך דייטש את קיום הוועידה: "אני רוצה לברך על עצם ועידת החינוך המתקיימת בירושלים. אנחנו בעיצומה של מערכת בחירות שעוסקת בעיקר ולא בתפל – בפרובוקציה הבאה. חשוב לזכור שהנושא שעומד על סדר היום ביום זה הוא החינוך ודור העתיד הוא החשוב ביותר".

"חילוקי דעות בין נבחרי ציבור הם חלק בלתי נפרד מהחיים אבל בלב הדיון עומדת מערכת החינוך בה אנו לומדים ומלמדים את ילדנו לא נוכל לחנך את הילדים שלנו לחיות באהבה וברעות אם לא נציג דוגמה אישית. בבחירות האחרונות בעיר ירושלים נפגשתי עם אלפים רבים של בני נוער וצעירים בירושלים והמסר שלהם היה עד כמה שחשוב להם שאנחנו, האנשים שאמורים לדאוג לעתיד שלהם, נגיע להסכמות ואני מקווה שהועידה החשובה הזו תעזור לכולם להסכים לגבי כמה שיותר החלטות ויעדים ולהציג לילדים שלנו את הדוגמה האישית שתאפשר להם לצעוד לחיים בעלי משמעות".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר