רונן שלום, מזכיר סניף ירושלים צפון, ארגון המורים (צילום: מעיין סבאג)
רונן שלום, מזכיר סניף ירושלים צפון, ארגון המורים (צילום: מעיין סבאג)

"כדי לעשות חינוך לא צריך לדבר, אלא לעשות אותו ולהיות בשטח"

רונן שלום, מזכיר סניף ירושלים צפון בארגון המורים, הדגיש הבוקר בוועידת החינוך של ערי ישראל, ירושלים, את החשיבות לחינוך "דרך המשולש הקדוש הזה של מורים-תלמידים-הורים"

פורסם בתאריך: 21.8.19 19:00

רונן שלום, מזכיר סניף ירושלים צפון בארגון המורים, שעוסק בתחום החינוך 37 שנים, סיפר בתחילת דבריו בוועידת החינוך של ערי ישראל, ירושלים, על תלמיד שלו – אורי ששון, המדליסט האולימפי.

"כל אדם רוצה להצליח בדרכו", אמר שלום, "אני רוצה לספר על הצלחה אחת שחוויתי אותה ומלווה אותי – יש לי בוגר שכולם מכירים אותו והביא הרבה כבוד לישראל – אורי ששון שמו. תלמיד שלי במשך שלוש שנים. לאורי היתה בעיה – הוא היה צריך לנסוע שלוש פעמים בשבוע לוינגייט. לפני כעשור זה היה באמת מורכב, אבל היה לו שיעורי מתמטיקה עם רונן, איתי. אורי פנה אלימ עם הוריו ומצאנו פתרון – השלמנו לו את החומר אחרי אימון הבוקר ב-7 בבוקר. ככה הוא השלים את הבגרות שלו, והיום הוא עושה תואר בתחום החינוך. הוא גאווה, זה משהו שאני מאוד גאה בו – צריך לדעת לגעת בתלמידים, דרך המשולש הקדוש הזה של מורים-תלמידים-הורים, על כן כדי לעשות חינוך לא צריך לדבר, אלא לעשות אותו ולהיות בשטח".


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


שלום סיפר כי לאורך שנותיו כאיש חינוך, "במהלך הדרך עשיתי את כל התפקידים. החל ממורה מקצועי, מנהל חטיבה עליונה, סגן מנהל בית ספר. נגעתי בכל דבר ודבר ובהרבה מאוד תלמידים. בשנה האחרונה אני משמש כמזכיר סניף ירושלים בארגון המורים, ומטפל בדבר שמאוד חשוב לי – המורים. בשנה האחרונה ביקרתי ב-90 בתי ספר, יום-יום , דיברתי עם מנהלים ומורים וראיתי את מערכת החינוך בירושלים מקרוב – פגשתי את כל הזרמים במערכת החינוך – מזרח העיר, אולפנות ,ישיבות, פגשתי את כל הזרמים,שוחחתי עם המורים מקרוב. החינוך זה לפגוש ולראות את כל המורים ואת השטח כי הם למעשה נמצאים בחוד החנית ומובילים את הילדים להישגים".

"למעלה מ-115 בתי הספר יש לעיריית ירושלים – מהממלכתי ועד הדתי והחרדי. מה משותף לכולם? זה הערכים, הכבוד ההדדי, האדיבות, אהבת האדם, איזון, נתינה, כבוד לשונה ולאחר. כל זרם בחינוך מבצע את זה בדרכו, וכל דרך היא מבורכת".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר