זירת הרצח שבה אותרה הגופה, סמי מרציאנו ז"ל (צילומים: דוברות המשטרה)
זירת הרצח שבה אותרה הגופה, סמי מרציאנו ז"ל (צילומים: דוברות המשטרה)

"כל השכונה מזועזעת, רצח מחריד, כמו סרט אימה"

יו"ר המינהל הקהילתי ארמון הנציב, יהודה בן יוסף, שהכיר את סמי מרציאנו ז"ל: "פגשתי אותו לפני שבועיים באירוע פתיחת הקאנטרי החדש בשכונה, היתה חשובה לו הנראות של השכונה"

פורסם בתאריך: 17.5.17 11:17

יום לאחר חשיפת פרשת הרצח המזעזעת, שבה שכנים חשודים בגרימת מותו של סמי מרציאנו ז"ל, בן 59 במותו, בשכונת ארמון הנציב מתקשים לעכל את המקרה. "מדובר במקרה רצח מחריד, כמו סרט אימה, כל השכונה מזועזעת", אומר בשיחה עם "כל העיר" יו"ר המינהל הקהילתי בארמון הנציב יהודה בן יוסף. "אני הכרתי את סמי, הוא היה שכן שלי לפני 15 שנה, גרתי בבניין סמוך אליו. כשכן היינו מתראים ומשוחחים. פגשתי אותו לפני שבועיים באירוע פתיחת הקאנטרי החדש בשכונה, היה לו חשוב הנראות של השכונה, ראיתי אותו שוב אחרי תקופה ארוכה שלא ראיתי אותו ומאוד שמחתי".

סמי מרציאנו ז"ל

סמי מרציאנו ז"ל

בן יוסף מספר כי מרציאנו עבד לאחרונה בקייטרינג, והוא היה חי לבדו. "כתושבי השכונה אנחנו ממש מזועזעים שזה קרה פה בקהילה שלנו, הזוג החשודים השתמשו בגינה הקהילתית של השכונה, אנו שמחים שהם נתפסו ואני מקווה שהם יבואו על עונשם בצורה הקשה ביותר".

יהודה בן יוסף (צילום: פרטי)

יהודה בן יוסף (צילום: פרטי)

אתמול נחשף כי סכסוך בין שכנים שנמשך 15 שנה הסתיים ברצח אלים ביותר . לפי החשד בני הזוג החשודים אנדריי וולצ'נסקי וקלייר קרובלי רצחו את מרציאנו באמצעות כלי גינון, ביתרו את הגופה שלו ולאחר מכן קברו אותה עשרות מטרים מביתו – בגינה הקהילתית, שבה נהגו לעבוד.

גורמים במשטרה מספרים לכ"ל העיר" כי החוקרים טרם פענחו מתי בדיוק נרצח מרציאנו, לאחר שגופתו של מרציאנו נמצאה במצב קשה. הערכת החוקרים היא שהרצח בוצע בסוף השבוע שעבר, לפי החשד ביום רביעי בערב.  לפי חשד החוקרים פרצה קטטה בגינה בין מרציאנו לבני הזוג, במהלכה לקח וולצ'נסקי את אחד מכלי העבודה והחל להכות אותו עד מוות. אף אחד מהשכנים לא הבחין במעשה, אולם בעקבות עירנותם של נערים בשכונה שהבחינו בזוג עם שקית חשודה, המקרה התגלה.

 

השקית שנמצאה בגינה, רצח בארמון הנציב (צילום: דוברות המשטרה)

השקית שנמצאה בגינה, רצח בארמון הנציב (צילום: דוברות המשטרה)

 

לפי החשד בלילה שבין שישי לשבת בני הזוג קברו את גופתו המבותרת של מרציאנו בגינה, ובשבת לפנות בוקר הבחינו בהם הנערים ודיווחו למשטרה. בשבת בבוקר הגיע לדירתו של מרציאנו, ומצא את הדלת פתוחה – אז דיווח למשטרה שפתחה בחקירה. בראשון בבוקר הגיעו חוקרי המשטרה לבניין ועצרו את החשודים, ואז החלו חיפושים בשכונה אחר הגופה. כעבור כמה שעות, ביום ראשון בצהרים מצאו החוקרים את השקית שבתוכה הגופה המבותרת של מרציאנו בגינת הבניין. יש לציין כי שני בני הזוג, בני 44, בעלי עבר פסיכיאטרי, כך טענו סנגוריהם בבית המשפט.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר