זירת הרצח, סמי קורל ז"ל (צילום: דוברות המשטרה)
זירת הרצח, סמי קורל ז"ל (צילום: דוברות המשטרה)

הרצח בארמון הנציב: גופתו של סמי קורל ז"ל בותרה באמצעות גרזן

הרצח המחריד בארמון הנציב: פרקליטות מחוז ירושלים הגישה הבוקר לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אנדריי וולצ'נסקי וקלייר קרובל, בגין רצח שכנם סמי קורל ז"ל

פורסם בתאריך: 15.6.17 11:26

פרקליטות מחוז ירושלים, באמצעות עו"ד גלית שוהם, הגישה הבוקר, חמישי, לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום חמור נגד אנדריי וולצ'נסקי וקלייר קרובלי מארמון הנציב, בגין רצח שכנם, סמי קורל ז"ל, סיוע לאחר מעשה, השמדת ראיה ושיבוש הליכי משפט.

 

סמי מרציאנו ז"ל

סמי קורל ז"ל

 

לפי כתב האישום וולצ'נסקי וקרובלי, היו מסוכסכים עם קורל, ולאחר דין ודברים, החליט וולצ'נסקי ב-10.5.2017 לרצוח את קורל באמצעות גרזן וגרר את הגופה לביתו. לאחר שהגיעה קרובלי לדירה, וולצ'נסקי ביתר את הגופה באמצעות סכין ומסוריות וקרובלי סייעה לו בהשמדת הראיות ובקבירת חלקי הגופה בגינה הקהילתית בימים שלאחר הרצח.

 

***

הותר לפרסום: בני זוג מארמון הנציב חשודים ברצח שכנם ובביתור גופתו 

"כל השכונה מזועזעת, רצח מחריד, כמו סרט אימה" 

***

בכתב האישום נכתב כי וולצ'נסקי וקרובלי היו מסוכסכים עם קורל ז"ל החל משנת 2008, הסכסוך כלל בין השאר הגשת תלונות הדדיות במשטרה, הגשת צווים הדדיים למניעת הטרדה מאיימת, הגשת תביעות אזרחיות וכו'. ביום 18.4.17 הגיש קורל ז"ל תביעה נגד וולצ'נסקי וקרובלי בגין בנייה לא חוקית.

ביום הרצח, 10.5.17, כפי שמתואר בכתב האישום, לקח וולצ'נסקי גרזן מגינתו ותקף את קורל ז"ל  בפלג גופו העליון, תוך שהוא מכה אותו פעמים רבות בראשו, בעוד קורל ז"ל מנסה להתגונן. וולצ'נסקי המשיך להכות את קורל ז"ל בגרזן גם לאחר שנפל על הקרקע "והכל בכוונה להמיתו". בהמשך כתב האישום מתואר כי "וולצ'נסקי גרר את גופת שכנו לביתו, והחליט לבתרה לחלקים, באמצעות סכין ומסוריות, זאת מתוך כוונה להעלים מעיני המשטרה את מעשה הרצח ואת זהות המנוח, ובכוונה למנוע ולהכשיל כל הליך חקירה או הליך שיפוטי".

 

 

זירת הרצח בארמון הנציב (צילום: דוברות המשטרה)

זירת הרצח בארמון הנציב (צילום: דוברות המשטרה)

 

 

בהמשך מתואר בכתב האישום כי בשעות הצהריים של אותו היום הגיעה קרובלי לדירה וראתה את גופתו של קורל ז"ל מוטלת בסלון בשלולית דם. למרות זאת היא לא התקשרה למשטרה אלא החליטה לסייע לוולצ'נסקי בהעלמת גופתו של קורל ז"ל. סמוך לאחר מכן החליטו השניים לקבור את גופתו של המנוח, לאחר ביתורה, בגינה הקהילתית.

בכתב האישום נכתב כי טרם ביתורה של הגופה, ניקו וולצ'נסקי וקרובלי את רצפת המבואה בה היו כתמי דם של קורל ז"ל, ואף החלו לסייד את קירות המבואה שאף עליהם ניתז הדם, וכן תלו עליהם תמונות בכוונה להסתיר את מעשה הרצח. לאחר מכן  "ביתר וולצ'נסקי את גופת שכנו באמצעות סכין ומסוריות". בכתב האישום מצוין כי לאחר מכן הוא עטף באופן נפרד כל חלק מגופתו המבותרת של קורל ז"ל "בניילון ובשקיות אשפה רבות, אותן ליפף בסרט הדבקה.את חלקי הגופה הניח הנאשם בסלון הדירה".

 

 

 

כלי התקיפה בזירת הרצח בארמון הנציב (צילום: דוברות המשטרה)

כלי הרצח בזירת הרצח בארמון הנציב (צילום: דוברות המשטרה)

 

 

קרובלי, לפי כתב האישום, נסעה באוטובוס לתלפיות ושם קנתה בחנות "אלקטורסליל" 2 פחיות צבע לבן, שני רולרים ומגש לצבע – עם חומרים אלו הם סיידו את הדירה והמבואה. כמו כן, רכשה קרובלי בסופר קואופ בשכונת ארמון הנציב שלוש חבילות של שקיות אשפה "לצורך המשך 'הטיפול' בגופה", כך נכתב. יותר מאוחר בערב, רכשה קרובלי באותו סופר ארבע חבילות של מגבות נייר, חבילת שקיות אשפה ושתי חבילות כפפות חד פעמיות, ומסרה את הכל לידי וולצ'נסקי.

 

 

 

העגלה בזירת הרצח בארמון הנציב (צילום: דוברות המשטרה)

העגלה המאולתרת בזירת הרצח בארמון הנציב (דוברות המשטרה)

 

 

"לאחר ביתור הגופה, בפרק הזמן שבין הימים 11.5.17-13.5.17", נכתב בכתב האישום, "ניקו השניים את הדירה והאמבטיה מכתמי הדם, סיידו חלק מקירות האמבטיה עליהם נראו כתמי דם, והשליכו את כלי הרצח והביתור לפחי אשפה ברחוב בשכונת ארמון הנציב, יחד עם מגבות ויריעות ניילון מגואלות בדם וכן כפפות חד פעמיות משומשות, והכל בכוונה להעלים את מעשה הרצח". בכתב האישום נכתב כי חלקי גופה הוטמנו בתיק מטיילים גדול ואחרים בתיק נוסף. השניים הכינו בהמשך עגלה מאולתרת מסקייטבורד וחבלים, עליהם הניחו אלונקה מאולתרת מקרשים – עליה הובילו את החלק הגדול של הגופה אל הגינה.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את וולצ'נסקי וקרובלי עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר