סלובודאן דראפיץ', שי ברדה ורוני לוי (צילומים: שרון בוקוב, ניר קידר)
סלובודאן דראפיץ', שי ברדה ורוני לוי (צילומים: שרון בוקוב, ניר קידר)

דעה | הזדמנות אחרונה לפלייאוף? לנצח את רוני לוי ולהישאר בחיים

הפסד בב"ש ובית"ר יכולה להתמקד בהישארות בליגה, במפעל הגביע ובקידום צעירים. כך או אחרת, את התיקונים בסגל הלא מאוזן שהשאיר רוני לוי בבית"ר יש לעשות בקיץ, כי השנה הזאת נראית אבודה

פורסם בתאריך: 24.2.21 23:17

ביום ראשון הקרוב תצא בית"ר תצא למשחק חוץ באיצטדיון טרנר, מגרש שלא מאיר לנו פנים ועד היום בית"ר ניצחו בו פעם אחת בלבד כשרוני לוי אחראי לכך. הקואץ' החדש של הפועל ב"ש יעמוד לראשונה על הקווים בקבוצתו החדשה ובוודאי ישמח להשיג "נקמה קטנה" על משה חוגג ואוהדי בית"ר שהראו לו את הדרך החוצה, על אף התוצאות הלא רעות שהשיג בעונה החולפת.

אי אפשר לקחת מרוני לוי את זה שהוא מאמן יסודי וטקטיקן לא רע. מבחינה הגנתית בית"ר עמדה תחתיו לא רע, אבל כפי שיודע אלי גוטמן ועכשיו גם רוני לוי, הקהל של בית"ר לא מקבל תוצאות עם כדורגל משעמם וחסר מעוף.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


הסגל הבית"רי סובל גם כיום מבניה לקויה ודראפיץ' את ברדה סוחבים את הגיבנת שהשאירו קודמיהם. רוני לוי הוא לא האחראי הבלעדי על הסגל החלש שיש כיום בבית"ר ושותף לו המנהל המקצועי לשעבר יוסי בניון, כשהשניים השאירו קבוצה לא מאוזנת וכדי לתקן את הנעשה צריך להגיע עמוק אל הקיץ.

יסודות חלשים יכולים לערער את יציבות הבניין כולו, אבל הפעם אלה השחקנים שעומדים בפני מבחן גדול. בעונה שעברה השחקנים ידעו מצד אחד לרוץ למאמן אחרי גולים ולחבק אותו, אבל נמנעו מלקחת אחריות כשרוני לוי ספג את כל האש מהתקשורת והקהל – ביום ראשון הם יהיו חייבים להוכיח שהם נראו כך בגללו ולא בגללם. המשחק מול הפועל ב"ש הוא גם מבחן מקצועי רציני שכן הפסד ואפשר להגיד שלום לסיכויי הפלייאוף.

ידוע שקבוצות מגיעות באובר מוטיבציה אחרי חילופי מאמנים, מה שנקרא "תסמונת המאמן החדש". כל שחקן בסגל הבאר שבעי ירצה להוכיח למאמן החדש שמקומו בהרכב, וכמו שאמר חכם אחד – "אין שני לרושם ראשוני". אם נוסיף את המוטיבציה שיש לרוני לוי לנצח את בית"ר, נקבל סיבה נוספת לדאגה לקראת המשחק.

האליבי ליכולת החלשה השנה או להפסד הגיוני בטרנר כבר מוכן מראש: כל סיפורי הקורונה והחיסורים הם בעיקר תירוצים של השחקנים כלפי עצמם, וזה לא שלפני הקורונה הם נראו טוב יותר. יש בעיה רצינית ורוב הסגל פצוע קשה בשריר החשק, שחקנים עושים טובה שהם על המגרש ולא מבינים את גודל המעמד, אם הייתם מודאגים עד עכשיו, אז הרי עוד סיבה.

לעניות דעתי, בית"ר צריכה להבטיח הישארות כמה שיותר מהר ולמקד את כל תשומת הלב במפעל המתוק של גביע המדינה. אמנם גם שם אנחנו לא פייבוריטים מול אף קבוצה, אבל במשחק אחד הכל יכול להיות ואולי משם יגיעו רגעי השמחה העונה.

נקודה אחרונה למחשבה: מאוד רציתי את סלובו וברדה וכיום גם אני מכה על חטא, אבל הדבר שמעצבן אותי יותר מכל הוא ההרגשה שמשחקים אצלם לפי שמות. אלירן עטר, עלי מוחמד ומיכאל אוחנה ממוסמרים להרכב למרות שברוב המשחקים הם לא תורמים ובעיקר מפריעים. בעונה כזאת שכל כך חסר לנו לב ונשמה הייתי מעדיף לראות את הצעירים עוזיאל פרדו ואת רוי דוגה מקבלים דקות על חשבון "הכוכבים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת2"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר