יס פלאנט ירושלים, אולם הקולנוע בסינמה סיטי (צילומים: נס הפקות, דוד חיון)
יס פלאנט ירושלים, אולם הקולנוע בסינמה סיטי (צילומים: נס הפקות, דוד חיון)

אחרי 14 חודשים: בתי הקולנוע בירושלים ייפתחו ביום חמישי לקהל הרחב

חוזרים לשגרה: רשתות בתי הקולנוע הגדולות בירושלים "יס פלאנט" וסינמה סיטי" נערכות לקראת הפתיחה מחדש של האולמות החל מיום חמישי הקרוב. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 25.5.21 07:41

סוף-סוף חזרה לשגרה: לאחר 14 חודשים של השבתה, בשל משבר הקורונה שפרץ בישראל בחודש מרץ 2020, רשתות בתי הקולנוע 'יס פלאנט' ו'סינמה סיטי' הודיעו כי החל מיום חמישי הקרוב, 27.5.21,  ייפתחו כל בתי הקולנוע שלהם ברחבי הארץ ובכללם בירושלים באופן מלא.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


הכניסה לאולמות הצפייה תתאפשר לקהל הרחב כולו, כולל ילדים. יודגש, כי אולמות הקולנוע יופעלו חלקם במתכונת של "תו ירוק" וחלקם במתכונת של "תו סגול", לפי בחירת הקהל. בכלל אולמות הקולנוע יישמר מרווח של כסא בין כל הזמנה.

במקביל לפתיחת בתי הקולנוע, במשרד הבריאות צפויים לאשר את ביטול התו הסגול והתו הירוק החל מה-1 ביוני, וחזרה מלאה של כלל הגופים במשק לשגרה.

"לאחר יותר משנה שבה הקהל הישראלי נאלץ לוותר לגמרי על חווית הקולנוע, אנחנו נערכים סוף סוף לפתיחה ביום חמישי השבוע " מספרת ליעד קרימברג, מנהלת השיווק של רשת 'יס פלאנט' "כבר מספר שבועות אנו פועלים להכין את מתחמי בתי הקולנוע של Yes Planet ו-'רב חן' לקראת קהל הצופים שיגיע: בדקנו את כל מכונות ההקרנה, את מערכות הסאונד, את הכסאות, ואת המסכים. קיבלנו כל כך הרבה פניות חמות מהקהל בשנה האחרונה ואנחנו שמחים לחזור ולארח את כולם בבתי הקולנוע של הרשת. כמובן שנפעיל את אולמות הקולנוע תוך שמירה הדוקה על הנחיות משרד הבריאות לטובת בטיחות ובריאות המבקרים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר