קים אריאל ארד, יובל כרמי (צילום: מתוך פייסבוק)
קים אריאל ארד, יובל כרמי (צילום: מתוך פייסבוק)

"עוול בלתי נתפס למתלוננות": דיון הטיעונים לעונש של עבריין המין הסדרתי יובל כרמי – רק בספטמבר

עבריין המין יובל כרמי הורשע הבוקר בביצוע עבירות מין במטופלת נוספת, זאת כחודש לאחר שהורשע בעבירות דומות כנגד קים אריאל ארד. האבסורד המקומם - דיון הטיעונים לעונש יתקיים רק בחודש ספטמבר: "בכך נגזרו למעשה על קים תשעה חודשים נוספים של סבל וייסורים", אומרות עורכות דינה

פורסם בתאריך: 12.1.22 17:36

מקומם ומעצבן: דיון הטיעונים לעונש של עבריין המין המורשע יובל כרמי יתקיימו רק בעוד שמונה חודשים – כך נקבע הבוקר בבית משפט השלום בירושלים, שם הורשע כרמי במעשים מגונים במטופלת נוספת. יצוין כי גם הפרקליטות דרשה להקדים את דיון הטיעונים לעונש, אך שופט בית המשפט אמנון כהן לא שעה לבקשה והשאיר את הדיון בחודש ספטמבר, בנימוק של עומסים על שירות המבחן שאמורים לספק תסקיר נפגעות עבירה ותסקיר קצין מבחן.

כידוע, כפי שפורסם, כרמי הורשע לפני כשלושה שבועות בעבירות של יחסי מין בין מטפל נפשית למטופל ובמעשה מגונה בין מטפל נפשית למטופל שביצע כלפי קים אריאל ארד – הצעירה הירושלמית שחשפה את פרצופו האמיתי של הפסיכולוג כרמי.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


כרמי, יש לציין, הורשע בשני המקרים לאחר שהודה במעשים, זאת לאחר שבתחילה הוא הכחיש את המיוחס לו. אריאל ארד, כזכור, מחתה כנגד עסקת הטיעון וכנגד העובדה שנגד כרמי לא הוגש כתב אישום בגין אונס ואף הגישה לפרקליטות מחוז ירושלים עצומה עם 11,000 חתימות.

הפרקליטות לא שעתה לבקשותיה של אריאל ארד, וכתב האישום נותר כשהיה. לפני כחודש, כאמור, הורשע כרמי בעבירות. הבוקר, בדיון בעבירות כלפי המתלוננת הנוספת, שנערך בדלתיים סגורות, כרמי (בן 67) הורשע במעשים מגונים, לאחר שהודה בעבירות הללו במסגרת הסדר שבו סעיף האישום שונה מעבירה של מעשים מגונים שלא בהסכמה, למעשים מגונים בין מטפל נפשית למטופל, כשהעונש המירבי על העבירות הינו מאסר של 3 שנים.

קביעת דיון הטיעונים לעונש לעוד שמונה חודשים מקוממת וגוררת ביקורת נוקבת על בית המשפט. בשיחה עם "כל העיר" אומרת הדס שימבורסקי יקיר, רכזת ליווי הליכים משפטיים והכשרות לאנשי משפט במרכז הסיוע לנפגעות תקיפה מינית בירושלים ע"ש לינדה פרידמן, אשר מלווה את קים אריאל ארד לכל אורך ההליך המשפטי: "נדהמנו היום מהחלטת בית המשפט. מאוד-מאוד מקומם. זה מצטרף גם לעניין החמרת סעיף העבירה שקים דרשה, אבל בסוף היא ויתרה כי היא רצתה לסיים כבר את הסאגה המשפטית – וכעת יש עוד עינוי דין של תקופה מאוד ארוכה. תקופה שבה עבריין מין מורשע מסתובב למעשה חופשי. אמנם יש עליו הגבלות, אבל בגדול הוא חופשי".

"זה עומס נפשי לא מבוטל", מוסיפה שימבורסקי יקיר. "כבר חשבנו לפני חודש שאנחנו לקראת סיום, אבל לא. עד שההליך לא נגמר ומגיע להכרעה סופית, קים מסתובבת שהדבר הזה מרחף לה מעל הראש. זה מפריע לאפשרות להשתקם ולהמשיך הלאה, לאפשרות להתחיל לשקם את החיים אחרי הדבר הנוראה הזה שקרה לה. הנימוק של בית המשפט הוא שיש עומס בתסקירי שירות מבחן, אבל אנחנו חושבות שצריך לעשות תעדוף – שבית המשפט חייב לתת את דעתו גם לנפגעות העבירה. לתת דעת על כך שיש כאן השלכות אדירות על הנפגעות. הן עברו תהליך מתיש ובאמת בלתי נסבל, ופשוט לא יכול להיות שיקשו עליהן עוד יותר".

 

 

לדברי שימבורסקי יקיר, "זאת בדיוק הסיבה שבגינה אנחנו דורשות כבר תקופה שיוקמו מחלקות ייעדויות לעבירות מין בכל מערכת המשפט – החל מהמשטרה, דרך הפרקליטות ועד בתי המשפט ושירות המבחן. כולם צריכים להבין מה כל דחיה גורמת לנפגעות. יש כאן השלכות עצומות על הנפש ועל ההתמודדות שלהן".

עורכות דינה של קים ארד, עו"ד אפרת נחמני-בר ושרון זגגי – פנחס, מוסיפות: "לפני בדיוק שנה גילתה קים אומץ לב נדיר כאשר חשפה את הפגיעה הקשה שפגע בה יובל כרמי, פגיעה שנעשתה תוך ניצול חמור של מצבה הנפשי ובמסגרת הטיפול הנפשי. המעשים הקשים והניצול החמור טלטלו את הוויתה של קים, ומאז האירועים היא עוברת ייסורי נפש בלתי פוסקים, ונאבקת למען עשיית צדק בעניינו של יובל כרמי. היום גילתה קים לתדהמתה, כי למרות שכרמי כבר הודה והורשע, עונשו ייגזר רק בחודש ספטמבר 2022, זאת, בשל עומס מערכתי הכרוך בהכנת תסקירי נאשם על ידי שירות הרווחה. בכך נגזרו למעשה על קים תשעה חודשים נוספים של סבל וייסורים. בתקופה זו יתהלך יובל כרמי חופשי כאחד האדם. מדובר בעוול בלתי נתפס".

"בכוונתנו להיאבק, בשמה של קים, על מנת שגלגלי הצדק יתחילו לטחון מהר", מדגישות עורכות הדין נחמני-בר וזגגי. "ראוי והכרחי להביא לסיום ההליכים ככל המוקדם, על מנת לאפשר לקים לנסות ולהתחיל תהליך של החלמה וריפוי".


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר