ויקי ושרגא בודין (למעלה משמאל עם כיוון השעון), שרי הררי, רון ירקוני, אופיר ודס ומעין פוגל, ארתור בורלקה, ימית יואלי אלה ונני, דני נוימן, עמית מזרחי (צילומים: מתוך פייסבוק, פרטי, דוד דסקל, אתי נוימן, אלי לוי)
ויקי ושרגא בודין (למעלה משמאל עם כיוון השעון), שרי הררי, רון ירקוני, אופיר ודס ומעין פוגל, ארתור בורלקה, ימית יואלי אלה ונני, דני נוימן, עמית מזרחי (צילומים: מתוך פייסבוק, פרטי, דוד דסקל, אתי נוימן, אלי לוי)

הבייבי החדש של דוברת ראש העיר שרי הררי והמחליף הזמני שלה בלשכה בספרא

דוברת ראש העיר חובקת בן בכור, ומי שמחליף אותה הוא איש יחסי הציבור רון ירקוני. ומה עוד קרה בירושלים? הצעת נישואין בוולנטיין, ימי הולדת, שותפה חדשה לשרגא בודין ויש ל'ירושלמיז' בשבילכם גם מתכון מטריף לאסאדו

פורסם בתאריך: 21.2.22 11:35

"לכבוד חמדת לבבי, אליהו הנביא”.

התרגשות גדולה אחזה בשבוע שעבר בקומה השישית בכיכר ספרא – עם הגעתו של יורש לדוברת ראש העיר שרי הררי ובן זוגה לירן. הקטנצ’יק פספס במעט את האפשרות להיוולד ביום האהבה, אבל היי – גם ערב הוולנטיין דיי זה תאריך מצוין – ועוד יותר חשוב מכך: לאם המאושרת ולבייבי הקטן שלום.


שרי הררי (צילום: מתוך פייסבוק)

שרי הררי (צילום: מתוך פייסבוק)


אז מה נאחל לך שרי הררי חוץ מהרבה בריאות, כמובן, ונחת?
“תודה על הברכות. ותודה רבה לצוות מחלקת יולדות ומחלקת נשים של הר הצופים. הם האלופים האמיתיים”.


ומעניין לעניין באותו העניין. מי שימלא זמנית את מקומה של הררי כדוברת ראש העיר הוא איש יחסי הציבור רון ירקוני, שהחל למעשה בחפיפה לפני כעשרה ימים. אולם אז, כנראה מחשש לעין הרע, הוטל איפול וצו איסור פרסום על העניין. וכמו שכבר אמרנו – אנחנו בענייני בריאות ונחת, אז בטח שכיבדנו. שיהיה בהצלחה רון. ואל תיעלב – אבל אנחנו כבר מתגעגעים לשרי.

רון ירקוני (צילום: פרטי)

רון ירקוני (צילום: פרטי)


הלוקיישן: טיילת החומות. הזמן: השקיעה של ערב יום ראשון – הוולנטיין דיי באוויר. בתפריט: כוס קאווה וטבעת אירוסין. עכשיו כן, אנחנו יודעים מה תגידו – שזה קיטש, חלקכם אפילו יאמרו בנאלי. רשמנו. אבל איך שלא הופכים את זה – רומנטי זה כן, והרומנטיקן חסר התקנה הזה הוא אופיר ודס שהציע נישואין לאחת שלו – מעין פוגל. אז חתונה תהיה ממש בקרוב, ועוד לפני כן תוכלו לפגוש את השניים בנחלאות, לשם הם צפויים לעבור ממש בקרוב. ‘ירושלמיז’ מפרגן ומברך.

אופיר ודס ומעין פוגל (צילום: דוד דסקל)

אופיר ודס ומעין פוגל (צילום: דוד דסקל)


זהו, נחזור לשגרה? רגע, החגיגות עדיין לא הסתיימו. חברת מועצת העירייה ימית יואלי אלה חגגה יום הולדת 44, אבל מה שבאמת מבורך זה שנחתנו לה על הבוקר עם ברכה מאסכולה אחרת – כזו שמתפרסמת כאן ומגיעה לכל בית בירושלים.

ימית יואלי אלה עם בעלה נני (צילום: פרטי)

ימית יואלי אלה עם בעלה נני (צילום: פרטי)

מזל טוב לך ימית יואלי אלה, הלוואי שיתגשמו כל משאלותיך, ספרי איך המרגש ביום ספיישל זה?
“תודה, תודה. חגגתי לי עם חברות בבוקר, ובערב עם בעלי נני והילדים. בכלל מדובר בחגיגות שיתפרסו על פני כל השבוע, גם בעיר וגם מחוץ לעיר. וואי, אני מסמיקה ממש מכל הברכות האלו. האמת, קיבלתי ברכות מכולם. מראש העיר, מחברי המועצה, מחברים, חברות, משפחה. זה מחמם לי את הלב, תודה, תודה”.


ועכשיו על כסא יום ההולדת עולה דני נוימן, כוכב העבר האגדי של בית”ר ירושלים ופרשן הכדורגל בהווה, שחגג השבוע גם הוא, ו'ירושלמיז' מבקש מכם שתרימו אותו לכבוד כך 67 פעמים. וכמובן עוד פעם אחת נוספת לשנה הבאה.

דני נוימן (צילום: אתי נוימן)

דני נוימן (צילום: אתי נוימן)

מזל טוב לך דני נוימן, עד 121, איך חגגת בבקשה?
“הגעתי לגיל גמלאי, אז חגגתי בחיק המשפחה, אבל ביום שישי מתכננים לחגוג לי בגדול גם כל הפרלמנט אצל ויקטור לוי, ויהיו שם מלא אנשים שיבואו לחגוג איתי, למשל כדורגל העבר ופרשן רדיו ירושלים מישל דיין, האיש החזק בנורדיה מומי דהן, יו”ר ההסתדרות במרחב ירושלים דני בונפיל ואחרים".

 

 

נעשה את זה פשוט: אם אתה מבכירי תעשיית האירועים בירושלים ונתפסת כשאתה כבר לא מוביל את אשתך, אלא היא זו שמובילה אותך, למה שלא תדבר על זה בירושלמיז כשרק אתה והיא שומעים את זה?

שלום לך שרגא בודין, פעם בעלי מועדון “הקמפוס” הבלתי נשכח בתלפיות, והיום בעלי חברת “עץ הזית אירועים”, ו”ורטיגו מוסיקה”, וכן, גם שותף עם האישה שאיתך, ויקי בודין, בתיווך הנדל”ן ושיווק הפרוייקטים “מחזון למציאות” – תגיד, מה שמענו, שויקי הפכה עכשיו להיות הבוסית שלך בעסקים?
“ויקי היא השותפה שלי לחיים, השותפה לגידול הילדים, ובשנתיים האחרונות – השותפה לעסקים. זכיתי בתותחית ללא ספק, ואני כל כך גאה לראות אותה הופכת לאשת עסקים, משנה סטטוס משכירה לעצמאית, אולי אפילו לבוסית שלי, ובעיקר פורחת בזכות עצמה. היא אלופה בבית, אלופה בגידול הילדים, והיום כבר ניתן לומר בבירור, אלופה גם בעבודה”.

שרגא ו-ויקי בודין (צילום: פרטי)

שרגא ו-ויקי בודין (צילום: פרטי)

נו, ותגיד שמגיע לה גם מברוכ נוסף – חגגת לה השבוע יומולדת 46, נכון?
“כן, אני אוהב אותה מאוד-מאוד, וחגגתי לה ב”בוסתן” באבו גוש, בחברת השותפים שלי בעץ הזית – עדי ניסים ואלעד דוד, והנשים שלהם, נעמה עדי ונועה בראשי, שהיא גם מעצבת האירועים שלנו”.


החדשות הטובות: עיריית ירושלים פרסמה מכרז מבורך להקמת מאגר ספקים לאספקת רכבים חשמליים. במקביל, העירייה הודיעה כי היא מתקדמת עוד שלב נוסף במיזם השכרת האופנים ‘ירופאן’. כן, נכון, זה חדשות – אבל שנייה, יש גם רכילות לוהטת: עמית מזרחי, בעלי “פיקסבייק”, ההיא ממרכז קרית היובל, יצא השבוע במיזם מבורך לאספקת אופניים חשמליים מהירים במיוחד למסעדות ברחבי העיר, וזאת במטרה לעשות שליחויות בכלים מונעי זיהום אוויר.

עמית מזרחי (צילום: אלי לוי)

עמית מזרחי (צילום: אלי לוי)

עמית מזרחי, מי הן המסעדות ששומרות על איכות הסביבה?
“רשת ארומה, לא אגלה לך אילו סניפים, הצטיידה ב-8 אופניים חשמליים, ויש עוד כמה מסעדות בקנה, זוהי רק ההתחלה”.


קבלו נא את השף הסופר מוכשר של מסעדת הבשרים "ג'וי" בשדרות ממילא, ארתור בורלקה, שאותו תפסנו על חם בתמונה בה הוא מבשל עוד מנה יצירתית, חמה ולוהטת משלו במטבח.

ארתור בורלקה (צילום: פרטי)

ארתור בורלקה (צילום: פרטי)

ארתור בורלקה, יש לך המון מנות ייחודיות, אין מצב שלא תשאיר לנו כאן את ההמלצה שלך למנה המשפחתית הטובה ביותר שיש במקומותינו?
"בבקשה, קבל. אני מדבר על מתכון לנתח אסדו מהסרטים ל-4 אנשים, ובקיצור על קילו וחצי של אסדו עם עצם, פשוט ללקק את השפתיים. אופן ההכנה: מחממים תנור ל-230 מעלות, מטבלים את נתח האסדו במלח פלפל בלבד וצולים ת'בשר 5 דקות מכל צד, רק כדי לקבל סגירה של הבשר. לאחר מכן, בקערה נפרדת, מכינים ת'מרינדה, עם 5 שיני שום, ענף רוזמרין ו-5 כפות סילן. מורחים ת'נתח במרינדה וצולים בתנור בחום של 140 מעלות במשך 6 שעות. בתאבון".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר