אלי אוחנה, יוסי אבוקסיס (צילומים: אורן בן חקון)
אלי אוחנה, יוסי אבוקסיס (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | באתי להושיט עזרה? יוסי אבוקסיס יכול להציל את אלי אוחנה מהכשלון

אומר בכנות גם אם היא קשה: אלי אוחנה כשל כישלון חרוץ בבניית הסגל עליו היה אמון והוא אחראי ישיר למצבה הקשה של בית"ר. למזלו, יוסי אבוקסיס נמצא בבית וגן, מפיח חיים חדשים בקבוצה ויכול להציל גם את אותו

פורסם בתאריך: 3.3.22 01:25

האם המאסטרו יוסי אבוקסיס, הקשר האחורי שתמיד ידע לכסות על טעויות של אחרים, יציל את התחת של אלי אוחנה מהכשלון? איזה עונה מטורללת וארוכה. רק אני מרגיש שהיא התחילה לפני שנתיים?
אחרי שהבוס דפק נפקדות, נותר אלי אוחנה לבדו בחזית, שותף מלא לחורבן שראינו על הדשא – אמון על בניית אחד הסגלים החלשים שהיו לבית״ר אי פעם. כן, עם כל האהבה לסמל הגדול, הכישלון של העונה הזו רשום בעיקר על שמו של אלי אוחנה, ואם היא חלילה תסתיים בירידה, הוא יהיה מאדריכליה.
עוד אדם שיצטרך לעשות חושבים בסיום העונה במקרה של ירידה, הוא השופט רועי ריינשרייבר, שגזל מבית״ר 2 נקודות יקרות מפז – נגיע לזה בהמשך.

מסתבר שהיחיד שיכול להציל את בית״ר מאסון ירידת הליגה הוא אבוקסיס. בשביל להבין את החשיבות של יוסי לקבוצה, מוטב רק להביט בו מתרוצץ על הקווים, האנרגיות והתשוקה שלו ממלאים את השחקנים תקווה, ומתדלקים את הקהל באמונה שאפשר לעשות את זה. בתוך חודש אבוקסיס העמיד קבוצה לוחמת, שמנסה לשחק כדורגל, ומשאירה הכל על המגרש. היא עדיין לא מצליחה, חסרת בטחון, לחוצה, אבל היא מנסה – וצריך להעריך את זה. גם לחזור מפיגור בבית עם כל הלחץ מסביב שלעיתים משתק את כל המערכת, זה לא פשוט. סכנין נלחמה, השופט נתן רוח גבית והלחץ הלך וגבר, אבל בית״ר המשיכה ללחוץ עד שמצאה את השוויון, למרות המופע של ריינשרייבר שהתעקש לגנוב את ההצגה והתעלם מפנדל ואדום ברור שהיו משנים לחלוטין את המשחק.
מילה טובה מגיעה גם לקהל ששוב הגיע בהמוניו לטדי ודחף את בית״ר ללא הפסקה. לצערי, עדיין יש זרעי הרס שבוקעים מהיציע, משליכים חפצים, מצתים, ואפילו את עצמם לדשא. ראיתי אוהד מנסה לירוק על שחקן סכנין, ושלושה ילדים אבודים רצים לתוך המגרש, וראיתי מסביבי עשרות אוהדים מסתכלים עליהם בעצב וחוסר אונים, ומתביישים. בסיום שני בקבוקים התעופפו לעברו של אוראל דגני, שהגיב בעצבים והעיף אותם החוצה.
חברים – נישאר בליגה או לא – בטווח הארוך אין לי ספק, הטמטום הזה ירחיק מפה כל משקיע פוטנציאלי, ויוודא את מותה של בית״ר. אחרי שרעש האירועים בבלומפילד חלף, גם הפוליטיקאים נדמו, ואנחנו ניאלץ להמשיך לחכות למקרה הבא – אולי רק אחריו ימגרו באמת את בעיית האלימות והגזענות ביציעים של בית״ר, שמונעת מאלפי אנשים להגיע למגרשים.
לסיכום, יצאתי מטדי בתחושות מעורבות. שער גדול של האסלביינק הציל את בית״ר ממבוכה והסתבכות יתרה, ושיחרר הרבה אוויר בבית״ר, אבל עדיין המלאכה רבה. הכיוון בכל אופן, חיובי. קריאף הדביק את חבריו במשחק לחימה חסר פשרות, שועה עדיין לא חזר לעצמו וגם זרגרי הוכיח שהוא צריך רגע להתאפס, להתחיל מחדש, משהו עובר עליו. אבל ראיתי הרבה אופי ולחימה, וזה מעודד. אז יוסי אבוקסיס, רק רציתי שתדע – אחרי תקופה לא פשוטה ומדכאת, חזרתי להאמין בקבוצה שלך.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר