אוהדי בית"ר (צילום: אורן בן חקון)
מסתערים על הכרטיסים - אוהדי בית"ר (צילום: אורן בן חקון)

דעה | חבל הצלה: העמותה החדשה כאן כדי להחזיר את בית"ר לגדולתה

ניר כהן, חבר 'מדליקים את המנורה', עמותת אוהדי בית"ר ירושלים, מסביר בטור מיוחד ל"כל העיר" מדוע כל האוהדים צריכים להצטרף לעמותה ולהתגייס להצלת בית"ר ירושלים

פורסם בתאריך: 17.3.22 18:55

"מגיל קטן תמיד אמרו לי אין לך ברירה, לאן שלא תלך זה ילווה אותך, כי בית"ר זה עד המוות לא עוד סתם מילה, בניצחונות בהפסדים. גם בכל המגרשים. אני אהיה מאחורייך, ברגעים הכי קשים. כל זה בשבילך,  היחידה, אלפים מאחורייך תנו תנשמה", זהו קטע מתוך שיר אהדה לבית"ר ירושלים. תקראו שוב, "ברגעים הכי קשים, אלפים מאחורייך… תנו תנשמה". ועכשיו תחשבו שהאהובה שלכם, קבוצת האהודה, שמאז 1936 ועד היום אחראית על רגעים יפים רבים מחייכם וחיי אבא, סבא, ילד, ילדה, אמא, נמצאת כעת בקשה שברגעיה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


הרגעים הללו, שבית"ר שלנו זקוקה לנו, מתרחשים לצערנו לא מעט בשנים האחרונות. אבל הפעם לכולנו ברור שהמועדון ניצב בפני רגע האמת שלו, בו הוא זקוק לכל אחד ואחת מהאוהדים שלו כדי להמשיך ולהתקיים. אם לא נתגייס כל אוהדי בית"ר, הקבוצה עלולה להימחק בקרוב. ההיסטוריה והעבר האדירים של המועדון הזה יישארו כאן תמיד, אבל אם לא ניקח את גורלנו בידינו, עכשיו, כל מה שיישאר מבית"ר ירושלים שלנו זו רק ההיסטוריה.

בשלושת החודשים האחרונים אני עוסק 24/7 יחד עם חברי בוועד העמותה המייסד, בהקמת עמותת אוהדי בית"ר ירושלים – "מדליקים את המנורה".

אין תסריט שלא חשבנו עליו, אין סלע שלא הפכנו, אין מחלוקת בקהל שאנחנו לא מכירים ואין אירוע שלא כתוב אצלנו תסריט תגובה אליו. כי אנחנו לא נוותר על בית"ר ירושלים, לא נזניח את האהובה שלנו ברגע הקשה שלה.

כולנו, בעת היציאה לדרך, סיפרנו סיפור דומה. משפט קבוע. "אבא, אני לא אראה אף פעם אליפות. אף פעם לא תהיה לנו קבוצה טובה". אצלי זה בני פלג, בן ה-11 שמלווה אותי לכל מגרש בארץ כבר שלוש שנים ואת המשפט הדוקר הזה אני שומע ממנו, לצערי, כל שבוע.

הבטחתי לפלג, שחצי מיליון אוהדי בית"ר ירושלים ידאגו, בקרוב, להחזיר את האימפריה הזו לימיה הגדולים. כל אחד לפי יכולתו. כן כן, גם 100 שקלים כפול 10,000 אוהדים הם מיליון שקלים! וביחד, ביחד ננצח.

האימפריה עוד תחזור!

 

היכנסו לאתר שלנו, www.rakbeitar.co.il  והצטרפו אלינו! באתר תמצאו תשובות לשאלות רבות שאנחנו נתקלים בהן מדי יום ודואגים בכל פעם לענות לכל אחד ואחת, אודות מצבה הנוכחי של הקבוצה ומה הן התכניות שלנו לעתיד.

הפעם מתאחדים כולנו, יוצרים עתיד טוב יותר, ביחד- מדליקים את המנורה!

  • הכותב הינו חבר עמותת מדליקים את המנורה, עמותת אוהדי בית"ר ירושלים

לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר