מיכאל אוחנה, גלאופילו האסלביינק, לירן רוטמן (צילומים: אורן בן חקון)
מיכאל אוחנה, גלאופילו האסלביינק, לירן רוטמן (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | הטוב, הרע והלא נודע – שלושה שחקנים המסמלים את מה שקורה בבית”ר

הטוב: מיכאל אוחנה הפגין משחק מצויין נגד הפועל חיפה שלא הספיק לנצחון, אבל יכול להיות הג’וקר. הרע: פלייטר האסלביינק, החלוץ הגרוע שלא מפסיק להחמיץ. והלא נודע: לירן רוטמן - הוא מוכשר, יש לו כדורגל, אך ללא מספרים

פורסם בתאריך: 24.3.22 02:21

מסכן מיכאל אוחנה. הקשר סוף סוף הזכיר את השחקן שהיה. נגד הפועל חיפה הוא נתן את משחק חייו, סחט פנדל, רקד על המגרש. כדי להישאר בליגה, בית״ר תהיה חייבת את הג׳וקר שלה. מישהו בדמות מנור חסן, שהשאיר את בית״ר בליגה עם שלושער גדול נגד מכבי פתח בתחילת המילניום. מיכאל אוחנה יכול להיות האיש הזה. אם ימשיך ככה, זה בהחלט יקרה.


אוחנה כאמור יכול להיות הגיים צ’ינג’ר של בית”ר, רק חבל שפלייטר האסלביינק לקח לו לפחות שני בישולים. איזה חלוץ גרוע הוא, אלוהים. אפילו ארסניו וואלפורט (הכושל) נראה נוצץ לידו. אפשר לראות את חוסר האונים על הפרצוף שלו, כאילו מתחנן ״תוציאו אותי. אין לי את זה. אני לא מסוגל להבקיע״. הילד לא מוצא את עצמו. הוא מת לצאת החוצה, מסכן. אבל אף אחד לא מקשיב. זה לא עניין של סבלנות, זה לא עניין של בצורת שערים. גם השער האחרון שנכנס לו, היה רק בזכות קפיצת גבשושית. בשכונה קראנו לזה ״פוקס״. מעולם לא הייתי כל כך נחרץ כלפי שחקן זר, אבל את האסלביינק ״שלחתי״ הביתה פה ב"כל העיר" כבר אחרי חודש, ואני ממש לא מתחרט. בבית״ר עדיין מאמינים שמשהו יקרה, והאסלביינק פתאום יהפוך ליעקובו. וואלה, הניסויים הללו עוד עלולים להביא לירידת ליגה.

הבא בתור: לירן רוטמן הוא שחקן סופר מוכשר. בפברואר 2019 הגיע ככישרון עולה ממכבי פתח תקווה, אבל לא הצליח להציג את אותה היכולת בבירה.  תמיד ידענו – לא כל שחקן יכול להצליח בבית״ר ירושלים, זה דורש מבנה אישיות מיוחד, אורך רוח, אופי חזק. כישרון בלבד לא מספיק. לירן רוטמן הוא הדוגמא הטובה ביותר לכך. לא פשוט בבית״ר, הלחץ מהיציעים וסביב המועדון משפיע, אור הזרקורים מעט מסנוור והדופק גבוה, לא כולם מתרגלים לחיות עם זה ככה. קל וחומר בעונה כזו, שבה הלחץ מבעבע, וכלום לא הולך, עוד יותר קשה להצליח. לאור האכזבה, הוא נשלח בינואר אשתקד להפועל חדרה, ונראה היה שהוא חוזר לעצמו. בקבוצה נטולת היומרות והלחץ הוא נראה נהדר וכבש 5 שערים ב-15 הופעות ליגה.  אז בני יהודה התעניינו וחדרה גם, אבל בבית״ר לא ויתרו ורוטמן חזר. אלא שזה שוב לא הולך – בבית״ר הקשר סופר כבר 43 הופעות ליגה, בהן סיפק מאזן דל של 2 שערים ו-2 בישולים. רוטמן שחקן לא רע, אפשר לראות שיש לו איכויות, מסירה, מהירות מחשבה ובעיטה טובה. אבל עוד יותר קל לראות – שחסר לו את האקס פקטור.

זה מצב נתון שרוטמן חייב לשנות, אם הוא רוצה לעשות עם הקריירה שלו משהו גדול באמת. אם הוא רוצה להיזכר כשחקן ליגה משפיע וטוב, ולא אחד שיכול לככב רק בקבוצות קטנות. רוטמן עוד יכול להמציא את עצמו מחדש, בטח כשמדי שבוע הוא מקבל את ההזדמנות. בשבילו, ועוד יותר מכך בשביל בית״ר, אני מקווה שיעשה את קפיצת המדרגה ויתחיל לספק מספרים. והנה טיפ – יותר חוצפה לירן, ילדים טובים לא מגיעים רחוק.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ביתרי

    אני אומר בהכי רצינות אים פלייטר שחקן כדורגל מיקצועי אז אני טיס אף 35 הבן אדם הזה לקח לנו וספרתי 9 נקודות בטוחות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר