יוסי אבוקסיס, משה חוגג (צילומים: אורן בן חקון)
יוסי אבוקסיס, משה חוגג (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | לא בני ערובה: חוגג תפנים – מעדיפים פירוק על פני כל תסריט אחר

פירוק, השארת יוסי אבוקסיס והארכת חוזים לשחקני המפתח הם לפני הסדר הזה המטרות של בית"ר לקראת הקיץ. וגם - המאמן הוכיח שהוא גדול מכל שחקן, ולכן הוא איש העונה שלי והוא בעיקר המטרה החשובה אחרי פירוק הקבוצה בדרך להבראה

פורסם בתאריך: 19.5.22 13:39

בשעה טובה סיימנו את העונה הנוראית הזאת, וכעת אנו מתפנים לקיץ של חוסר ודאות וכנראה של מסכת ייסורים עד שבעל הבית יואיל בטובו לשחרר אותנו.
ראיתי שבדפי האוהדים ברשתות בוחרים את שחקן העונה, ודי ברור שבעונה כזאת לאף אחד מהם לא מגיע התואר הזה, שזוכיו לאורך השנים היו מתביישים בקבוצה השנה. מרבית מהאוהדים חושבים שאת תואר שחקן העונה ראוי להעניק לשחקן ששיחק פה לפני 20 שנה וכיום הוא המאמן שהציל אותנו מירידת ליגה מובטחת. יוסי אבוקסיס לא הוציא מים מהסלע – הוא הוציא ארוחת גורמה במסעדת מישלן, עם שמפניה וקינוחים חופשי.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


לכן, אני חושב שסדר העדיפויות לשנה הבאה צריך להיות כזה:
1. פירוק – הדבר הכי חשוב הוא להיפטר מהחובות וממשה חוגג, כל עוד הוא בקבוצה כל כסף שנגייס וכל נקודה שנשיג זה כוסות רוח למת. אוהדי בית"ר חייב להתאחד כדי להעיף את הנגע הרע הזה מקרבנו ולקיים את הפסוק "והיה מחננו טהור", לא ממוסלמים כי אם טהור ממגלומן, שבית"ר, אם לשפוט לפי החודשים האחרונים, מעניינת אותו כקליפת השום.
2. השארת אבוקסיס – יותר משיוסי הוכיח שהוא הדבר הכי חשוב בקבוצה, השחקנים הוכיחו כמה הם לא חשובים. אני בספק אם יכול להיות סגל יותר גרוע מהשנה, לאו דווקא באיכות הכדורגל כי אם ברוח הלחימה, באופי השחקנים ובחיבור למועדון ולזהות. כל עוד יוסי נשאר גם אם נתפרק ונתחיל במינוס נקודות יהיה לנו סיכוי. תנו לו לבנות קבוצה של תואמי דן עזריה, והוא כבר ידע להפיק את המיטב.
3. הארכת חוזים לשחקני מפתח – מכיוון שאני חושב שאין אף שחקן בסגל שהוא פנומן או לא בר החלפה – אני שם את המשימה הזאת אחרונה. במצב הנוכחי שלנו אין לנו אפשרות "להתאבד" על אף שחקן, מי שירצה לחכות ולקצץ ברוך הבא. מי שלא – נסתדר בלעדיו. לא ניצן, לא דגני, לא מיכאל אוחנה ולא ירדן שועה הם השחקנים עליהם יקום ויפול המועדון. ראינו בשנים האחרונות שאיכות התלכיד חשובה יותר מאיכות האינדיבידואלים (ולא שאני מתלהב יותר מדי ממי שהיה פה), קונה בשתי ידיים עסקה לפיה אנחנו מתפרקים ונפטרים מחוגג, משאירים את יוסי אבוקסיס ונפרדים לשלום משחקני המפתח בסגל.
קבוצה נקייה מחובות פלוס מאמן איכותי שמאמין בקבוצה פלוס קהל תומך זה הבסיס להצלחת בית"ר, ואפילו אם נרד ליגה חלילה, במצב שכזה עדיין העתיד יהיה ורוד יותר מהמצב הנוכחי.
מילה לבדיחה בשם הבקרה התקציבית: יש לכם תפקיד אחד לבצע, וגם בו אתם נכשלים שנה אחרי שנה. אם חשבנו שהפסלים של כבירי והניסנובים זה קומדיה, הגיע חוגג ושם בכיס את כל בעלי הבית של הליגה. תדעו שאם חוגג ישאר, אוהדי בית"ר לא ירכשו כרטיסים ומנויים, לא יקנו מרצ’נדייז ולא יכניסו כסף לקופת המועדון. אם יש לכם פסיק של אחריות ואמינות, אתם צריכים להיות הראשונים לדחוף את בית"ר לפירוק ובכך תפסיקו לתת לקבוצה שלמה ולעשרות אלפי אוהדי להיות בני ערובה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר