משה חוגג, מקסים גרצ'קין (צילומים: ארנון בוסאני, אורן בן חקון)
משה חוגג, מקסים גרצ'קין (צילומים: ארנון בוסאני, אורן בן חקון)

דעה | הצילו את בית"ר: הפגיעה של חוגג במועדון חייבת להיעצר על ידי ההתאחדות

הפוסט של מקסים גרצ'קין, שבו הוא מבקר את הנעשה במועדון, מבטא את האווירה הקשה ומדגיש עד כמה מצבה של בית"ר עגום וקשה. בהתאחדות לכדורגל חייבים לעצור את זה

פורסם בתאריך: 23.6.22 13:26

אם פעם אוהדי בית"ר היו כועסים על שחקנים שעוזבים את הקבוצה בשעות קשות ונוטשים את הספינה, היום קשה שלא להבין את השחקנים שהיו רוצים להישאר בבית וגן אבל במסגרת תחרותית. הפוסט של מקס גרצ'קין בתחילת השבוע שיקף החוצה את האווירה במועדון וזכה לתמיכה מכלל האוהדים, שיודעים שיש אדם אחד בלבד שאשם במצב הקבוצה, מתעלל רגשית באוהדים ועכשיו גם בשחקנים. אותו אדם, כידוע משה חוגג, החשוד בעבירות מין ומס, מוצא לנכון גם להטיף לנו האוהדים מוסר ומעז להתבטא נגדנו ולדבר על הנזק שבית"ר עשתה לו ולא על הנזק המקצועי שהוא עשה למועדון ולמותג שנקרא "בית"ר ירושלים", שלא לדבר על הנזק הנפשי לעשרות אלפי אוהדיה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


אני לא פסיכולוג מומחה, אבל נראה שיש פה מקרה קלאסי של ילד שלא היה מקובל בבית הספר, ככל הנראה וגם נבחר תמיד אחרון "בכוחות" כשהיו משחקים כדורגל, הגיע לעמדת כח ועכשיו מתנקם באותם חבר'ה באמצעות הדבר היחיד שעומד (או לפחות עמד) לרשותו – כסף. אם לומר את האמת, אני נבוך ומתבייש שקצין בצה"ל חשוד בעבירות מס נגד המדינה האהובה שלנו, אני גם נבוך מזה שאדם שלובש ציצית חשוד בעבירות מין כה חמורות שגורמות לליבי להתכווץ. אבל אני הכי מתבייש מזה שאדם ששמו נקשר בבית"ר ירושלים מסמן את כל מה שאנחנו לא: בית"ר של העם ושל השכונות אל מול האליטיזם וההתנשאות של הבחור שגר במגדל הגבוה בצפון תל אביב. בית"ר של שמחה ושל משפחה אחת ביציע אל מול אדם שמאמין ומיישם (ולצערנו בהצלחה) את המשפט "הפרד ומשול".
אם מישהו הספיק לשכוח, אז אנחנו נדאג להזכיר שחוגג נחשד בשלל עבירות מין חמורות, וגם אם המלצות המשטרה לאחר החקירה הן על עבירות קלות יותר – עדיין מדובר בעבירות שאין להקל בהן ראש, זאת בנוסף לחשדות על קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, גניבה בידי מורשה וקשירת קשר לביצוע פשע. אני אישית אדאג להזכיר זאת בערוצים העומדים לרשותי, עד שיואילו בטובם אנשי ההתאחדות והבקרה התקציבית להתערב רגולטורית ולמנוע מאיש שנחשד בעבירות שכאלה להחזיק באחת מקבוצות הכדורגל הגדולות של מדינת ישראל.
ראוי שאחיי "הבית"רים" גם יזכרו בעתיד, בשעות היפות שעוד צפויות לנו, איך פולטיקאי ישראל שיודעים להגיע לטדי ערב בחירות, הפקירו את הקבוצה בשעות הכי קשות שלה. מלבד אולי ניר ברקת שבאמת מנסה לסייע, מבחינתי אין ביציע מקום למירי רגב, אביגדור ליברמן, בן גביר ולמיכאל בן ארי (שכמובן אוהדים את בית"ר פעמיים בשנה – במשחקים מול סכנין), ואפילו לא לאדם הכי אהוב בטדי מאז אלי אוחנה – ביבי נתניהו. בשבועות הקרובים כתבי חצר יכתבו ספינים כדי לנסות ולהוריד את הלהבות, אך אסור לנו ליפול בפח הזה שוב – צריך להמשיך ולהפגין ולזעזע את המדינה עד שבית"ר שלנו תהיה שוב חופשיה מידי האדום ההוא מבאר שבע. לסיום, יש פסוק אחד שאני מאוד אוהב, הוא לא קשור כלל, אבל בכל זאת אשמח לצטט אותו ותיקחו את לאן שאתם רוצים: "עבד כי ימלוך".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר