משה חוגג, אוהדי בית"ר (צילומים: ארנון בוסאני, אורן בן חקון)
משה חוגג, אוהדי בית"ר (צילומים: ארנון בוסאני, אורן בן חקון)

דעה | להיות ערוכים לנורא מכל: בית"ר עלולה לסיים את הקיץ בליגה א'

המחאות נגד חוגג לא יעזרו ופתרון אמיתי לא נראה באופק. אופציית פירוק או ירידה לליגה א' היא ממשית וכואבת, והאוהדים צריכים לקחת את זה בחשבון. התקווה? גם מהתהום הזו - בית"ר תחזור ובגדול

פורסם בתאריך: 23.6.22 16:55

פרפורי הגסיסה של בית"ר נראים ונשמעים היטב. המועדון, שמוחזק כבן ערובה על ידי מי שמכונה כבעל הבית, נמצא על סף מוות קליני – בטח שבמונחי קבוצת ספורט. אגדיל ואומר: אוהדי בית"ר צריכים לקרוא פרקי תהילים לרפואתה של הקבוצה ולקוות שהיושב במרומים יציל אותה, כי אך ורק הוא יכול לרפא את המצב.
עם כל הכבוד למחאות האוהדים, שיש לכבד, הן לא הפתרון. אם בעבר חשבתי שיש למחאות הללו השפעה והן יכולות להצליח, הפעם מדובר בסיפור אחר לגמרי. משה חוגג הוא איש ק=D7 רוח, דבר לא מזיז לו, הוא רואה מול העיניים את תאוותו ואותה בלבד – גם אם על הדרך הוא יהרוס את המועדון.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


אם עו"ד אבישי ריינמן, מי שהיה ממנהיגי עמותת האוהדים שניסתה לרכוש את הקבוצה מידיו של חוגג, החליט לעזוב – כנראה שהמצב קשה מנשוא ולא פתיר בשום צורה. אני חושב שיש בתוך העמותה גורמים כאלה ואחרים שגורמים נזק, לדעתי, אחרי עזיבתו של ריינמן והדברים שאמר – אסור להכניס כסף למיזם הזה כי זה סיוע למשה חוגג ולא למועדון, ועל כן יש להפסיק את הפעולות הלא מועילות.
עם כל הצער שבדבר, הדרך הבטוחה ביותר לעזור לבית"ר, היא פשוט לגרום לה ללכת לפירוק. אני אוהד הקבוצה משחר ילדותי, למעלה מ-30 שנה, ואת בעלי הקבוצה בית"ר לא מעניינת כהוא זה, כשכל פעולה שהוא עושה בחודשים האחרונים גורמת לנזק כבד. מעולם לא היה לבית"ר בעלים כזה, גם מי שטען שאלי טביב היה בעלים נורא, ואכן הוא לא היה נופת צופים, זה עדיין לא מתקרב למה שחוגג עושה לקבוצה.
פרט לחוגג, האשמה מוטלת גם על הבקרה התקציבית וההתאחדות לכדורגל – שני גופים שמאפשרים למועדון מפואר כמו בית"ר להתפרק. בסופו של דבר זה יפגע בכל הכדורגל הישראלי ובקבוצות הליגה שיפסידו את בית"ר ואת הקהל שלה על כל המשתמע. בלי בית"ר הכדורגל יהיה הרבה פחות מעניין, ובלעדיה הליגה לא תהיה אותו דבר. אני מתקשה להבין איך ההתאחדות האנגלית "לקחה" את המועדון מרומן אברמוביץ' והכריחה אותו למכור את קבוצה, ואילו אצלנו, אי אפשר לקחת את הקבוצה מידי חוגג, זאת למרות החשדות נגדו והעובדה שהמשטרה המליצה על הגשת כתב אישום. נשגב מבינתי.
בהתאחדות פשוט נותנים לדברים לקרות מעצמם בלי להתערב ולהמשיך לתת לחוגג להתעלל בבית"ר, מבלי למצוא פתרון הולם למצב החמור אליו הקבוצה נקלעה בגלל בעלים שרק מזיק.
לצערי, אני רואה בהחלט תסריט שבית"ר יורדת לליגה א' וזה יהיה יום עצוב מאוד לאוהדי בית"ר ולכדורגל הישראלי וכולם ישלמו על כך ביוקר, לא רק האוהדים הצהובים שחורים.
ואחרי התחזיות הקודרות – אסיים בנימה אופטימית קלה: בית"ר ירושלים היתה לפני משה חוגג והיא תהיה הרבה אחריו, גם אם בליגה השלישית. האוהדים צריכים להיות ערוכים לכך ובעיקר מאוחדים, כי פילוג בין הפלגים השונים בתוך קהילת אוהדי בית"ר רק מזיקה. אני סמוך ובטוח שגם מהמצב הקשה ביותר בתולדות המועדון בו הקבוצה נמצאת – אנחנו נקום לתחייה ונהיה חזקים יותר.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר