ברק אברמוב, משה חוגג (צילומים: אורן בן חקון, ארנון בוסאני)
ברק אברמוב, משה חוגג (צילומים: אורן בן חקון, ארנון בוסאני)

דעה | אותה גברת בשינוי אדרת: נקודות הדמיון בין ברק אברמוב למשה חוגג

גם אם העסקה תבשיל, אין פה שום בשורה מבחינת האוהדים. במערכת היחסים העסקית בין חוגג לאברמוב רב הנסתר על הגלוי. אנחנו ניפגש בעוד שלוש שנים לכל היותר באותה הנקודה - בחיפוש אחר בעלים אחר

פורסם בתאריך: 21.7.22 14:28

המצב של בית"ר משפיע מאוד על השגרה היומיומית שלי. את מה שאני עובר מרגישים בוודאי כמעט כל אוהדי בית"ר, שהחיוך ושמחת החיים נעלמו מחייהם בעקבות איש אחד שפשוט מחריב צבא אוהדים שלם.
יש שיר נוסטלגי אחד שכל אוהד בית"ר באשר הוא מכיר – שיר של שימי מזרחי ומושיק עפיה, לרוב מכירים אותD7 כ"למD7 הרסת את מה שיש". הכדורגל הישראלי והמוזיקה המזרחית תמיד התחברו ביציעים, עוד בימי "רקדי" של ישי לוי, "הפרח בגני", "מה לך ילדה" (ועוד), שהיו להיטים באצטדיון טדי. בפזמון השיר של עפיה את מזרחי, אפשר למצוא מילים שבקלות יכולות להתאים למצב שבו משה חוגג הביא את הקבוצה, ועל כך שהוא פשוט הרס את מה שיש, כלומר את בית"ר.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


משה חוגג, אתה צריך להתבייש. בידיך את החלומות שלנו שרפת באש, כל מה שהיה נמחק. האמנו להבטחות שלך. השיר מספר על מערכת היחסים בין אישה לשני חברים שהיא מתעתעת בהם, כמו חוגג שמתעתע בכולם. האיש והסלוגן "ואהבת לרעך כמוך", הפך לשנוא בקרב אוהדי בית"ר, שרואים בו כאחראי להתמוטטות של המועדון היקר לכל כך הרבה, רק בגלל מניעים נקמניים. זה גרם לי כפריק של כדורגל פשוט להזיז את האהבה הגדולה של חיי הצידה ופשוט לסלוד ממנה.
איבדתי את האמונה בכל הקשר לעסקה עם ברק אברמוב, כן בגלל חוגג כמובן. הפכתי להיות סקפטי גם להודעות רשמיות שמבשרות על חתימה של איש עסקים כזה או אחר לרכישת בית"ר. מה גם שלבעלי בני יהודה, למרות היותו אוהד בית"ר ולמרות שהוא כבר מכיר את הענף ואת נפש האוהדים, יש כנראה מניע נסתר.
עם כל הכבוד לאברמוב והטענה שבית"ר יקרה לליבו ואוהד הקבוצה, אני לא תמים. הרי בשביל מה יש את עו"ד יצחק יונגר שהוא הנאמן של בעלי בית"ר ואמור להיות זה שמנהל את נושא המכירה על שלל הבעיות? אם חוגג לקח כמה צעדים אחורה, כפי שהוא טוען שהוא לא קשור – איך זה הגיוני שהוא עצמו מנהל את המשא ומתן למכירת המועדון? אתם יודעים בדיוק את התשובה.
רב הנסתר על הגלוי – הגיע הזמן שההתאחדות לכדורגל והבקרה לתקציבית יתקנו את הבור העמוק שהם בעצמם חפרו לעתיד המועדון ויבדקו היטב המסמכים שעוברים בין שני אנשי העסקים, בדיוק כפי שעשו בעסקת שייח' בן חליפה.
במידה ואכן העסקה תבשיל ותתקיים, אני חושב שאברמוב הוא לא יותר מפלסטר על חתך עמוק במיוחד שצריך בכלל תפירה. אברמוב הוא אותה גברת רק בשינוי אדרת. בדומה לאלי טביב ולחוגג, אברמוב הוא אותו הז'אנר. אין לו היכולות הכלכליות להחזיק מועדון כמו בית"ר בצמרת הכדורגל הישראלי, כך שלא מדובר בבשורה. מספיק להביט לשכונת התקוה ולראות את בני יהודה כדי להבין. זה זמני, נקודתי ואחרי שלוש שנים, אנחנו האוהדים, נגיע לאותה נקודה בה אנחנו נמצאים היום – חיפושים אחרי בעל בית חדש.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר