האם הוא צריך לשחק כבלם? אנטואן קונט (צילום: ניר קידר)
האם הוא צריך לשחק כבלם? אנטואן קונט (צילום: ניר קידר)

האם אנטואן קונט צריך לשחק כבלם או כמגן?

הערב, ראשון, תחל בית"ר את משחקי גביע הטוטו עם לא מעט שינויים בהרכב, כולל הסטתו של קונט מעמדת המגן למרכז ההגנה. שחקן בקבוצה מבטיח: "ניראה אחרת"

פורסם בתאריך: 30.7.17 12:32

לאחר מפח הנפש בבורגס, תנסה בית"ר לצאת לדרך חדשה כשתשחק היום, ראשון, 30.7, נגד מ.ס. אשדוד במסגרת גביע הטוטו (19:00 באצטדיון הסופרלנד).

מבחינה מקצועית, ולאור היכולת החלשה של ההגנה במשחקים במוקדמות הליגה האירופית, החליט המאמן שרון מימר לערוך שינויים בחוליית ההגנה ובקישור האחורי של הקבוצה. השינוי הבולט והמשמעותי ביותר צפוי להיות הצבתו של אנטואן קונט הצרפתי במרכז ההגנה, לצידו של טל כחילה, כאשר אבישי כהן הצעיר יוצב בעמדת המגן הימני. שינוי בולט נוסף יהיה הצבתם, לראשונה העונה, של שני קשרים אחוריים – קלאודמיר פריירה ודוד קלטינס.

“אנחנו חושבים כבר כמה שבועות אם להסיט את קונט לעמדת הבלם”, טוענים גורמים בצוות המקצועי ומציינים: “עשינו את הניסוי הזה במשחק האימון נגד אשקלון וכנראה שנמשיך לנסות את זה במשחקים הקרובים כדי לראות איך קונט מצליח לתפקד כבלם, ואם זה יהיה כפי שאנחנו רוצים – לא מן הנמנע שזה יימשך”.

משלם את המחיר - דן מורי (צילום ניר קידר)

משלם את המחיר – דן מורי (צילום ניר קידר)

 

מי שמשלם את המחיר בהרכב הוא דן מורי, שגילה יכולת מאכזבת במשחקי הקבוצה באירופה. מורי, כזכור, זכה לביקורות נוקבות מתוך המועדון לאחר היכולת החלשה והסגירות הלקויות שלו, כשבבית"ר יש מי שטוענים שהבלם אף בדרכו החוצה מהמועדון.

“אנחנו מתחילים את העונה בארץ ורוצים לפתוח אותה ברגל ימין, בצורה הכי טובה שיש”, אומר גורם בבית וגן ומוסיף: “המזל שלנו הוא שהחיים דינמיים ושכבר יש משחק, כך שאנחנו חוזרים לשגרה. אין ברירה אחרת, אלה החיים שלנו – עולים יורדים וחוזרים חזרה. צריך להמשיך הלאה מבלי לעצור”.

גורם שני בקבוצה מציין כי “אין ספק שזה קשה להרים את השחקנים לאחר התבוסה באירופה, אך זו העבודה של המאמן: להרים את השחקנים ולהחזיר אותם לתלם. העונה האירופית שלנו הסתיימה וכרגע זה מה שיש לנו, ושרון ייבחן בנושא הזה ברמה המנטאלית – עד כמה הוא יוכל להרים את הקבוצה”.

“נגד אשדוד אנחנו ניראה אחרת”, מבטיח שחקן בקבוצה, ומוסיף ש”אנחנו מאוד מתרגשים לקראת פתיחת העונה. זה מה שנשאר לנו, זה הלחם והחמאה שלנו, הכדורגל הישראלי. אנחנו מקווים שנפתח את העונה עם ניצחון”.

שחקן שני מוסיף ואומר: “אנחנו צריכים להתקדם עכשיו בגביע הטוטו ובליגה. אסור לנו להיראות כפי שנראינו בליגה האירופית, אך אני מאמין שעם ההתקפה הטובה שיש לנו אנחנו ניראה אחרת בליגה”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר