אריאל הדר ואיציק כהן מהפועל קטמון ירושלים (צילומים: גיא יצחקי - באדיבות katamon.co.il, אורן בן חקון)
אריאל הדר ואיציק כהן מהפועל קטמון ירושלים (צילומים: גיא יצחקי - באדיבות katamon.co.il, אורן בן חקון)

קטמון: "הניצחון על לוד נותן תקווה לפלייאוף העליון"

שביעות רצון גדולה בקבוצת האוהדים האדומה אחרי הניצחון ביום שישי נגד בני לוד, שהיה השני ברציפות. ביום שלישי תשחק קטמון ירושלים נגד בית"ר תל אביב רמלה

פורסם בתאריך: 5.3.17 10:31

סוף שבוע שקט ורגוע עבר על הפועל קטמון ירושלים, זאת אחרי הניצחון החשוב של הקבוצה על בני לוד (0:1) ביום שישי האחרון. הניצחון, שהושג הודות לשער נהדר של החלוץ איציק כהן, הקפיץ את קטמון למקום העשירי בטבלה, מרחק נקודה בודדת מהמקום השמיני שמוביל לפלייאוף העליון, ואולי עוד יותר חשוב – מרחק של שבע נקודות מהקו האדום.

בקטמון מודים שהיכולת לא היתה מדהימה, אבל בקבוצה שבעי רצון משלוש הנקודות שהושגו ומהעובדה שהיה זה הניצחון השני ברציפות. "זה ניצחון חשוב מאוד", אומר דובר קטמון מרכוס גרשקוביץ' לאתר "כל העיר – ירושלים". "למזלנו הרב, בליגה הלאומית המשוגעת שלנו, הניצחון הזה אפילו נותן לנו איזו קריצה קטנה לפלייאוף העליון, למרות שהמבט עדיין נותר בשמירת מרחק מהמקומות המסוכנים למטה".

בקטמון כבר החלו הבוקר (ראשון) את ההכנות לקראת משחק החוץ הקשה של הקבוצה נגד בית"ר ת"א/רמלה (שלישי, 7.3, 19:00, ברמלה).

"זה משחק מול הקבוצה הכי טובה בליגה בעיניי", מציין גרשקוביץ', "קבוצה שנמצאת כרגע בכושר הכי טוב, משחקת פתוח, התקפי ויפה. אבל אני מאמין שאנחנו מגיעים לרמלה עם מספיק שקט, על מנת להציג כדורגל טוב".

בקטמון היו מרוצים מאוד מחזרתו של שיש חדד להרכב הפותח ביום שישי, אך מאחר שהוא עדיין חלוד, יכול להיות שהוא יפתח את המשחק נגד בית"ר תל אביב רמלה על הספסל כדי שלא להעמיס עליו. מנגד, רז שטיין הפצוע ימשיך וייעדר. "אנחנו מקווים להמשיך את המומנטום", מסכם גורם במועדון, "במיוחד בחלק ההגנתי – שם אנחנו כבר עם שני משחקים ללא ספיגה. זה מראה שאנחנו בהחלט במגמה של התייצבות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר