שחקני הפועל קטמון חוגגים בטדי את הניצחון על הפועל רמת השרון (צילום: צפריר קום)
שחקני הפועל קטמון חוגגים בטדי את הניצחון על הפועל רמת השרון (צילום: צפריר קום)

הפועל קטמון ירושלים ניצחה את רמה"ש 0:1, צפו בחגיגות

ניצחון רביעי ברציפות: הפועל קטמון ירושלים גברה היום (שישי, 10.3) על הפועל רמת השרון, אור ואקנין הבקיע בדקה ה-27

פורסם בתאריך: 10.3.17 17:55


הפועל קטמון ירושלים ניצחה היום (שישי, 10.3) את הפועל רמת השרון במשחק שנערך באצטדיון טדי (0:1). אור ואקנין הבקיע בדקה ה-27 ועבור הפועל קטמון ירושלים מדובר בניצחון רביעי ברציפות.

עוד לפני המשחק, התקיים ביציע המערבי באצטדיון טדי פאן-זון מיוחד לפורים – חגיגה שלמה סביב המשחק. בין השאר ילדי האוהדים עלו על המגרש עם תחפושות וערכו קרנבל פורים משמח.

 

אל המשחק הזה הגיעה קטמון במומנטום מצוין וכשהיא סופרת כבר שלושה ניצחונות רצופים, האחרון שבהם על בית"ר תל אביב רמלה ביום שלישי האחרון, שהקפיצו אותה מהתחתית הבוערת עד למקום השביעי שמוביל לפלייאוף העליון.

"היתה שמחה אדירה, אולי הכי גדולה שהיתה לנו מאז הניצחון על הפועל בדרבי", שיחזר שחקן בקטמון בתחילת השבוע. "עשינו ניצחון גדול ואנחנו יודעים שעם עוד ניצחון אחד נהיה חזק מאוד בתמונת הפלייאוף העליון".

"חישבנו בינינו השחקנים ומצאנו שעם 39 נקודות אנחנו בפלייאוף", אמר שחקן נוסף בקטמון השבוע עוד לפני המשחק, "כלומר, עוד ניצחון אחד משלושה משחקים. זה בהחלט אפשרי ואנחנו מקווים לסגור את העניין כבר במשחק נגד הפועל רמת השרון. מתחילת העונה המטרה היתה להשתלב בפלייאוף העליון, אנחנו שם עכשיו ואנחנו חייבים להישאר שם גם בעוד שלושה שבועות. זה בהחלט אפשרי ואנחנו ממש מאושרים שזה כך".

בקטמון, כפי שניתן להבין, מעודדים מאוד מהמשחקים האחרונים ולא רק בשל העובדה שהם הסתיימו עם מאה אחוזי הצלחה. סיבה אחרת ולא פשוט חשובה היא מכך שבשלושת המשחקים הללו כולל המשחק היום (שישי, 10.3) בטדי שמרה הקבוצה על שער נקי.

כך או כך, בקטמון מייחסים את ההגנה החזקה והיציבה לשיתוף הפעולה המצוין שנרקם בין ניבאלדו ואורי פסו, שני הבלמים שהצטרפו לקבוצה בחלון ההעברות של ינואר.

"אני מרגיש טוב מאוד בקטמון", אמר השבוע פסו ל"ספורט כל העיר", "הקבוצה הזאת היא כמו כפפה ליד בשבילי, מועדון יקר, קהל מדהים וצוות מצוין. אני מאושר לשחק בקבוצה. אני שמח שיש תוצאות טובות ומקווה שנמשיך כך. המטרה היא פלייאוף עליון ונעשה הכל כדי להיות שם. חלילה לנו מלהידרדר, כי פלייאוף תחתון זה מלחמה קשה, מאבקים, כוח ופחות כדורגל".

אורי פסו מהפועל קטמון ירושלים (צילום: katamon.co.il)

אורי פסו מהפועל קטמון ירושלים (צילום: katamon.co.il)

דובר קטמון וחבר הוועד המנהל מרכוס גרשקוביץ: "בעיני אורי פסו הוא ההפתעה הגדולה של העונה, בעיקר בגלל שהוא הגיע פצוע. הבאנו את ניבאלדו, שילמנו וידענו מה נקבל. לגבי פסו, בגלל הפציעה, לא ידענו באיזה כושר משחק נקבל אותו, אבל הנה, הוא מוכיח את עצמו, ולכן זאת הפתעה. פסו וניבאלדו אחראים על ההתייצבות שלנו בהגנה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר