ליצן (דוברות המשטרה)
ליצן (דוברות המשטרה)

תופעת הליצנים המפחידים: נער בן 15 נתפס בפסגת זאב

המשטרה עכבה הלילה לחקירה בצפון העיר נער בן 15 שנתפס עם מסיכה וגרזן מפלסטיק. הוריו זומנו אף הם לחקירה

פורסם בתאריך: 6.10.17 10:23

המרדף של משטרת ירושלים אחר פעילות ליצנים מפחידים בעיר נמשך. נדמה כי האבסורד לא מסתיים, ולמרות הבקשות וההצרות החזרות, עדיין יש מי שממשיכים לנסות ולהפחיד עוברי אורח כשהם מצוידים במסכת ליצן ואביזרים שונים. ממשטרת ירושלים נסמר כי התופעה הפלילית והפסולה בה הנערים מסתובבים ברחובות כשעל פניהם מסיכות ליצן והם מנסים לזרוע פחד בקרב הציבור ולגרום לשיבוש בחיי השגרה של התושבים, נמשכת כל העת.

ליצן מפחיד בהר חומה (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

הלילה עוכב לחקירה נער בן 15 שנתפס בשכונת פסגת זאב בצפון העיר כשברשותו מסיכה ובידיו גרזן פלסטיק. הוריו זומנו אף הם לחקירה במשטרה. מנגד, בדרום העיר עוכב לחקירה בן 16, שברשותו אותרה סכין. לדבריו, הסכין נועדה כדי להתגונן מפני תופעת הליצנים. גם במקרה זה זומנו ההורים לחקירה.

(צילום: דוברות המשטרה)

מהמשטרה נסמר כי היא "שבה ומדגישה בפני בני הנוער והצעירים שלא לקחת חלק במעשים המנוגדים לחוק, שכן המשטרה מבצעת בנושא אכיפה נחושה. כמו כן, המשטרה קוראת לציבור שלא לקחת את החוק לידיים ולא לפגוע בבני הנוער. משטרת ישראל תמשיך לפעול ולא תאפשר פגיעה בציבור, הפחדתו ושיבוש שגרת חייו. מדובר בהתנהגות חסרת אחריות של בני נוער שמטופלת על ידי המשטרה, ושיש בה משום הפרת שלום הציבור ושגרת חייו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר