תיאטרון הקרון (צילום אלדד מאסטרו, באדיבות תיאטרון הקרון)
תיאטרון הקרון (צילום אלדד מאסטרו, באדיבות תיאטרון הקרון)

בילוי לסתיו בגן הפעמון: הצגות לקטנטנים בתיאטרון הקרון

באולם הבית של תיאטרון הקרון תוכלו ליהנות בימי שלישי ושבת מדי שבת מהצגות לקטנטנים

פורסם בתאריך: 15.10.17 08:52

הסתיו הירושלמי הקריר אמנם התעכב מעט, אך כפי שבישרו הגשמים שירדו השבוע ברחבי העיר, הוא בהחלט הגיע. אז מה בכל זאת עושים עם הילדים כשמתחיל להיות קריר ושהגשמים מתחילים להציק? הפתרון האולטימטיבי הוא הצגות ילדים במתחם סגור, וכאלה תוכלו למצוא בכל שבוע באולם הבית של תיאטרון הקרון בגן הפעמון, שם מועלות הצגות מרפרטואר התיאטרון לצד הצגות אורחות, בהתאמה מיוחדת לפעוטות.

תיאטרון הקרון הוא תיאטרון בובות רפרטוארי אמנותי לילדים המעודד חופש יצירה, חדשנות ומצוינות של אמנים מקצועיים. את דרכו הוא התחיל בקרון רכבת שהובא לגן הפעמון בירושלים, ברבות השנים צמח להיות קטר, הכוח היצירתי ובעל ההשראה העיקרי בכל הקשור בתיאטרון הבובות בישראל.

אז מה בתפריט? ביום שלישי (17.10) יוכלו הילדים לצפות במוריס, איש קטן עשוי עץ שמתגורר בארגז כלים, בהצגה "תהיה בריא מוריס מגי". כל בוקר הוא נוסע לעבודה בגן-החיות ופוגש את חבריו הטובים, ביניהם: הפיל הגמיש, הצב הזריז והינשוף שפוחד מהחושך. אבל יום אחד, מוריס חלה ולא הגיע, והחיות המודאגות מחליטות לעשות מעשה. (17:00. 45-30 שקל. לגילאי 8-3).


תיאטרון הקרון (באדיבות: תיאטרון הקרון)

תיאטרון הקרון (באדיבות: תיאטרון הקרון)


בשבת, 21.10, תעלה בתיאטרון הקרון ההצגה "ים קטן", זוכת פרס הבמה 2017 להצגה הבינתחומית הטובה ביותר. (11:00. 45 שקל. לגילאי 8-4).

תיאטרון הקרון. פרטים נוספים בטל' 02-5618514.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר