בני בן זקן (צילום: שרון בוקוב)
בני בן זקן (צילום: שרון בוקוב)

כבתה המנורה: הפסד ביתי ראשון העונה לבית"ר – 2:1 למכבי

מחצית נפל של בית"ר הובילה ליתרון כפול של האורחים משערים של ריקן (1) ובלקמן (42). קלאודמיר צימק (55). שוב קריאות תתפטר לעבר המאמן בן זקן

פורסם בתאריך: 18.12.17 23:13

בית"ר ירושלים רצתה לחזור הערב (שני) למקום הראשון בטבלה, אבל השחקנים של בני בן זקן פשוט לא הופיעו למחצית הראשונה של המשחק מול מכבי תל אביב, ספגו שני שערים וירדו כשהם מנוצחים, לראשונה העונה, באצטדיון טדי.

כ-23 אלף אוהדים, למעלה מ-20 מהם בצהוב-שחור של בית"ר ירושלים, ראו את מכבי תל אביב פותחת את המשחק בסערה, כשאחרי פחות מדקה הרשית אבי ריקן את השער הראשון לזכות ג'ורדי קרויף. ריקן, חשוב לציין, לא חגג את השער, זכר לימים בהם גדל ושיחק בבית"ר. ההמשך לא היה טוב יותר עבור בית"ר ירושלים, כשמכבי תל אביב עשתה ככל העולה על רוחה על כר הדשא והמאמן בני בן זקן נראה אובד עצות על הקווים.

בדקה ה-42, אחרי אינספור החמצות וגם בזכות יכולת טובה של השוער המחליף סתיו שושן, מכבי הכפילה את היתרון, כשהגבהה מצוינת של אלי דסה מצאה את ראשו של בלקמן, שסחט עצירה משושן אך היה ראשון לריבאונד כדי להוריד את מכבי למחצית ביתרון 2:0.

בהפסקה החלו אוהדי בית"ר בקריאות תתפטר לעבר המאמן בן זקן, שנראה כאמור, אובד עצות על הקווים. בהפסקה הוא החליט על שינוי, שאולי היה מאוחר למדי, וערך חילוף כפול – אנתוני וארן ופול אדגר במקומם של אנטואן קונט וחן עזרא החלשים – שמעט העיר את בית"ר.

 

בדקה ה-54, בניגוד למתרחש על כר הדשא, איתי שכטר סחט כדור חופשי מ-17 מטרים אחרי שהשתלט על כדור ארוך. קלאודמיר, שהופך לאיציק זוהר של שנות ה-2000, שיגר כדור מצוין והכניע את ראיקוביץ (דקה 55).

בן זקן זרק למערכה את יוסי בניון במטרה להשיג את השוויון ואולי אף יותר, אך אחרי עשר דקות מתח בניון את שריר הירך האחורי ולמרות שלא הוחלף, השאיר למעשה את בית"ר בעשרה שחקני שדה. בית"ר ניסתה, אך היו אלה ניסיונות עקרים. 2:1 למכבי תל אביב בסיום.

בית"ר נותרת במקום השלישי עם 27 נקודות, שלוש פחות מהפועל באר שבע שבמקום הראשון.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר