הרכבת הקלה ברחוב יפו ירושלים (צילום: אוריה תדמור)
הרכבת הקלה (צילום: אוריה תדמור)

הרכבת הקלה בירושלים: כתב אישום נגד נוסע

פורסם בתאריך: 29.1.17 13:24

 

ביום שני הקרוב, 30.1, יתקיים לראשונה דיון בבית המשפט השלום בעיר בגין כתב אישום שהגישה משטרת ישראל כנגד נוסע ברכבת הקלה אשר השתמש באלימות פיזית כנגד בקרית הרכבת.

מכתב האישום עולה כי האירוע המדובר אירע בסוף חודש יולי האחרון, כאשר שני בקרי הרכבת הקלה  פנו לאחד הנוסעים בבקשה שיציג להם את כרטיס הנסיעה, זאת כחלק מבדיקה שגרתית שערכו במסגרת תפקידם בחוק. כאשר ראו הבקרים שהנוסע לא תיקף את כרטיסו כנדרש על פי חוק, ביקשו ממנו להציג תעודת זהות.

עוד עולה מכתב האישום כי הנוסע החל לצעוק ולהתלהם מול שאר נוסעי הרכבת הקלה. ברגע שהרכבת עצרה את נסיעתה בתחנת כיכר ספרא, קם הנוסע ממקומו, דחף את הבקרית אשר ניסתה לחסום את דרכו והפילה על הרצפה. לאחר שהבקרית התרוממה מהרצפה, היא נדחפה שוב על ידי הנוסע שאף בעט בה. הנוסע ניסה לברוח ממקום האירוע, אך נעצר על ידי הבקר השני ועל ידי נוסעים אחרים.

מחברת סיטיפס נמסר כי "לאור חומרת המקרה, הוחלט שלא לעבור על תקיפת הבקרית בשתיקה והוגשה תלונה. משטרת מחוז ירושלים חקרה את המקרה החמור ומצאה לנכון להגיש כתב אישום נגד הנוסע בגין תקיפת עובד ציבור.

ירון רביד, מנכ"ל סיטיפס הרכבת הקלה: "לצערנו הרב, אנו נתקלים במקרים בהם נוסעים ברכבת מתייחסים באופן אלים כלפי הבקרים אשר מבצעים את עבודתם על פי חוק. אנו רואים בחומרה כל הפגנת אלימות פיזית או מילולית כלפי בקרי הרכבת הקלה, ונמשיך לפעול מול משטרת ישראל במטרה למנוע הישנות מקרים דומים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר