ליאור מג'ימי'קס (צילום: שי ממן)
ליאור מג'ימי'קס (צילום: שי ממן)

ליאור ממן – מג'ימיקס הפקות

ההנאה שלו בחיים היא לשמח ילדים. עם העסק שליאור ממן הקים, מג'ימיקס הפקות, הוא מקיים הפעלות, קסמים, ליצנות, מתנפחים, מתקני סוכר, בלוני צורות ועיצוב בבלונים - והחיוך של הילד השמח ממלא אותו ונותן לו סיפוק אדיר

פורסם בתאריך: 11.1.18 11:20

את מג'ימיקס הפקות הקים ליאור ממן, בן 36 ואב לארבעה, רק לפני שלוש שנים. עד אז היה בעל חברת ממן שירותי ניקיון לחנויות, משרדים וחדרי מדרגות, ואת החברה הזו הוא ממשיך להפעיל גם היום במקביל. לפני שלוש שנים הוא החל בהפעלות לאירועים ומסיבות לילדים, אך גם למבוגרים: הפעלות, קסמים, מתנפחים, מתקני סוכר, בלונים בצורות ועיצובים בבלונים לאירועים. הוא בוגר קורסים רבים ולפני כשבוע סיים ללמוד בבית הספר של יובל המבולבל. כשמשוחחים עם ליאור על העסק החדש, קשה להתעלם מהאהבה ומההתלהבות הסוחפת לתחום שנשמעת מקולו.

ליאור מג'ימי'קס (צילום: שי ממן)

ליאור מג'ימי'קס (צילום: שי ממן)

איך כבעל חברת ניקיון הגעת לתחום שכל כך רחוק מעיסוקך?
"הכל התחיל לפני כשבע שנים כשהיתה בריתה לבת שלי והזמנו מפעילה מאוד מאכזבת. היא גבתה הרבה כסף, ובכל זאת איחרה לאירוע ובזמן האירוע לא עשתה שום דבר מיוחד עם הילדים. באותו הזמן התרוצץ לי בראש הרעיון שאפשר לעשות משהו הרבה יותר מוצלח ממה שהיא נתנה. אחרי כמה שנים חגגתי לבת הגדולה שלנו יום הולדת ולכבוד זה לקחתי על עצמי לעשות הפעלה עם בלונים. התיישבתי ללמוד באמצעות האינטרנט לעצב צורות בבלונים וכולם מאוד התלהבו. מצאתי את עצמי מתחיל להתמחות בתחום", מספר ליאור.

ליאור מג'ימי'קס (צילום: שי ממן)

ליאור מג'ימי'קס (צילום: שי ממן)

לקוסמות הוא הגיע לגמרי במקרה. "לפני שלוש שנים, נכנסתי לאינטרנט לחפש קורס הדברה לחברת הניקיון שלי ובמקום זה פתאום עולה קורס קוסמים. החלטתי ללמוד קוסמות נוסף על היותי מעצב בבלונים. את הניסוי להצלחתי עשיתי שוב ביום הולדת של הבת שלי והיה מוצלח ביותר. התחלתי להופיע באירועים וימי הולדת כקוסם ומעצב צורות בבלונים וקשתות בבלונים ועוד והתגובות שאני מקבל מדהימות. את ההצלחה שלי אני רואה כשיש משפחות וילדים מזמינים אותי כבר בפעם השלישית. סיימתי עכשיו לימודים בבית הספר של יובל המבולבל, התחלתי בהפעלות לילדים ועכשיו אני משלב גם הפעלות למבוגרים".

ליאור מג'ימי'קס (צילום: שי ממן)

ליאור מג'ימי'קס (צילום: שי ממן)

מה הייחודיות שלך?
"המופע מדהים והמזמין אותו זוכה בכל החבילה: שילוב של קסמים, צחוק והומור. בימי הולדת והופעות הילדים משתלבים בהופעה, הוא מופע בידורי מההתחלה ועד הסוף. בימי הולדת מקבלים הפעלה של שעתיים, הפעלה מלאה שכוללת בתוכה מעבר למופע והבידור גם טקס יום הולדת. הילדים מקבלים גם בלונים בצורות שונות ופרסים נוספים. יש לי גם מתנפחים שאני מביא ומכונת סוכר. למבוגרים אני דואג באותו האופן לחבילה שלמה שכוללת צלם, דיג'יי ועיצוב".

מהו המוטו שלך?
"לעשות דברים מתוך אהבה לתחום. אני לא חושב על הכסף, אני חושב על האנרגיה, על השמחה שאני גורם. כשאני עושה קסם ורואה את המבט הנדהם והמופתע של הקהל בניסיון לפענח איך עשיתי את הקסם, זה בשבילי הכל".

ליאור מג'ימי'קס (צילום: שי ממן)

ליאור מג'ימי'קס (צילום: שי ממן)

מה האתגר עבורך?
"לאתגר האמיתי עדיין לא הגעתי. המטרה שלי היא להכניס גם להפעלות קריאת מחשבות עם דמיון מודרך. האתגר הבא שלי לעשות זאת ובגדול, בבמות גדולות".
במה אתה גא?
"אני גאה לעמוד על הבמה ולגרום לילדים להיות מוקסמים, מאושר שבסוף מופע הם ניגשים אלי ואומרים לי שמאוד נהנו, ובעיקר כשיש ילד שמספר שחזר לראות אותי כבר מספר פעמים. אי אפשר לתאר את האושר הזה במילים".

ליאור מג'ימי'קס (צילום: שי ממן)

ליאור מג'ימי'קס (צילום: שי ממן)

האם יש דבר מה שעליו אתה מתחרט?
"איך לא פניתי לתחום הזה קודם. אני כל כך אוהב את התחום הזה, לגרום לילדים אושר, ועכשיו גם בהופעות למבוגרים".
כיצד אתה משלב עסקים ומשפחה?
"לא פשוט בכלל לשלב את שניהם יחד. לשמחתי אשתי תומכת מאוד, בלעדיה לא הייתי מצליח. היא זאת שדחפה אותי לקורסים והיא זאת שאחראית לשיווק העסק. במילים אחרות, היא המנוע של ליאור מג'ימיקס. אני רוצה להגיע למצב שאצליח לשלב משפחה ועסקים, כרגע אני מתקשה וכשאצליח אהיה המאושר באדם".
טיפ לבעל עסק מתחיל?
"לעשות אך ורק מה שאוהבים. אם פותחים עסק מתוך מחשבה על כסף בלבד וזה לא מגיע מתוך הלב, העסק לא יחזיק מעמד וייכשל".

נייד: 050-7749934
אתר: www.liormagimix.wixsite.com
פייסבוק: lior.magimix
מייל: [email protected]

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר