עידן ורד (צילום: ניר קידר)
עידן ורד (צילום: ניר קידר)

"אנחנו מקווים מאוד שנגד באר שבע עידן יהיה בסגל"

בבית"ר ממתינים בציפייה לחזרתו של עידן ורד, שהחל בשבוע שעבר לערוך אימונים חלקיים עם כל הקבוצה: "החיזוק הכי טוב שיכולנו לעשות"

פורסם בתאריך: 13.2.18 09:55

יום שישי, בתחילת החודש, עשרות אוהדי בית"ר מגיעים למתחם האימונים בבית וגן במטרה למחות ולהפגין נגד הבעלים אלי טביב ונציגו אלי אוחנה. אלא שמהר מאוד המחאה הזו הפכה למפגן של אהבה – לא, לא לטביב את אוחנה – אלא לעידן ורד, שעלה להתחמם ביחד עם חבריו לקבוצה.

האוהדים הריעו לוורד, שרו לו את השיר "עידן ורד, עידן ורד אוהבים אותך כולם", המשיכו בשירת "אתה תבוא עד הגדר" וביקשו לדעת מתי הוא יחזור לסגל. ורד, שהתרגש מאוד מהמחווה וניכר עליו שהתגעגע לאהבת הקהל, לא נשאר אדיש ורץ לעבר האוהדים והודה להם.

"אנחנו מקווים מאוד שבמשחק נגד הפועל באר שבע בשבוע הבא עידן כבר יהיה בסגל", מציין גורם בבית"ר בשיחה עם "ספורט כל העיר". "בכל מקרה אנחנו די בטוחים שעד לסיום העונה הסדירה עידן כבר ישחק".

כזכור, המשחק האחרון של ורד היה בהפסד של בית"ר לבני יהודה במחזור העשירי, שלאחריו יצאה הליגה לפגרת שזרוע החורף. ורד, ביחד עם יוסי בניון, איתי שכטר ובנות הזוג ניצלו את הפגרה כדי לנפוש באמסטרדם. מספר ימים לאחר מכן ורד כבר אושפז בבית החולים הדסה עין כרם לאחר שסבל מהקאות בלתי פוסקות ואובחנה אצלו מחלה בוושט. בבית"ר ידעו לספר כי המחלה הובילה לירידה משמעותית במשקלו של ורד, שהושבת לחלוטין מפעילות ולמעשה החל לערוך אימונים אישיים עם מאמן הכושר שלומי ודררו רק לפני כשלושה שבועות.

 

 

בבית וגן מציינים השבוע כי "עידן כבר לא מקיא והוא חזר למשקל שבו הוא היה לפני שחלה. בשבועות האחרונים הוא החל באימונים אישיים. אנחנו מאמינים שתוך עשרה ימים עד שבועיים הוא יחזור לפעילות מלאה, כשעד אז הוא יעבוד עם הקבוצה בהדרגה ותוך שמירה על בריאותו".

בבית"ר, כמעט מיותר לציין, ממתינים בציפייה דרוכה לחזרתו של ורד. אחרי הכל, הקשר, כזכור, נבחר למצטיין הסיבוב הראשון בליגת העל וזאת למרות ששיחק תשעה משחקים בלבד, שבהם הוא כבש ארבעה שערים, בישל שישה נוספים והיה אחראי לכמה מהפעולות המענגות ביותר שנראו על מגרשי ליגת העל.

בנוסף, עד למחלתו של ורד הבקיעה בית"ר 25 שערים בעשרה משחקים (נגד אשקלון במחזור התשיעי הוא לא שיחק בשל בעיות החוזה), כשב-11 משחקים בלעדיו היא הרשיתה שער אחד פחות, כך שללא צל של ספק מדובר על תוספת כוח משמעותית להתקפת הקבוצה, שגם כך היא הטובה בליגה.

"אם עידן יחזור לשחק בקרוב זה החיזוק הכי טוב שיכולנו לעשות", מדגיש גורם בכיר בבית"ר ומוסיף: "אמנם בית"ר לא בנויה על שחקן אחד, ואפשר לראות את זה מהמספרים בלעדיו, אבל זו תהיה תוספת משמעותית מאוד לסגל. עידן כבר מתאמן עם הקבוצה, אמנם בשלב זה רק בחימום ולא בכל האימון, אבל הוא גם עורך אימונים אישיים ומצבו משתפר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. סמי

    וכשהוא יחזור, על חשבון מי הוא יהיה בהרכב? שכטר? וארן? סאבו? עזרא משחק בצד השני, קלאודמיר וקריאף/קלטינס משחקים מאחור באמצע … במצב שכולם משחקים, החזרה שלו בעיקר תעשה צרות לשחקני ההתקפה עם האגו והמקורבים שלא מרוצים ממעמדם של אותם שחקנים, בקבוצה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר