הלב של ירושלים במתחם התחנה, אהבות בתמול שלשום, סיור אהבות וטעימות בנחלאות (צילומים: יח"צ תמול שלשום, כפיר חרבי בייט מוג'ו , יח''צ מתחם התחנה)
הלב של ירושלים במתחם התחנה, אהבות בתמול שלשום, סיור אהבות וטעימות בנחלאות (צילומים: יח"צ תמול שלשום, כפיר חרבי בייט מוג'ו , יח''צ מתחם התחנה)

אהבה ירושלמית: שלל אירועי וולנטיין ברחבי העיר

הצגה בתמול שלשום, סטנדאפ בתיאטרון החאן, סיור בעקבות אהבות עתיקות בנחלאות ומיצג הלב הענק במתחם התחנה. מכל אלה ועוד תוכלו ליהנות ביום רביעי הקרוב - הוולנטיין דיי

פורסם בתאריך: 8.2.18 13:36

הגברים כבר יודעים, אם קרה והעזת לשכוח את הוולנטיין דיי, הלו הוא יום האהבה הבינלאומי, קרוב לוודאי שזו הפעם האחרונה בחיים שהמחדל הזה קורה. כי הוולנטיין היא המצאה שסיפחנו אלינו הנשים כדי לאפשר לגברים להביע תודה הערכה, רגשי חיבה וכל מה שקשה לכם להביע במילים, כאן אפשר לדבר בדובונים, בשוקולד, בספא, בסופ"ש במלון, בארוחה זוגית מושקעת וגם בפרחים.

אבל אם שכחתם, ואזכיר שזה קורה ביום רביעי הקרוב, 14.2, אתם עלולים למצוא עצמכם בצרה צרורה שלא תישכח, ולכן אני כאן, כדי להתריע מראש ולהביא בפניכם מספר אפשרויות של בילוי ליום האהבה, ובסופו של דבר מה שחשוב הוא תשומת הלב ולא ממש מה עושים. זה יכול להיות פשוט להתכרבל יחד ולצפות בסרט. אם זה מתקיים במלון רומנטי כמובן.

אהבות בתמול שלשום (צילום: יח"צ תמול שלשום)

אהבות בתמול שלשום (צילום: יח"צ תמול שלשום)

ואני ממש לא לבד. מוסדות תרבות שונים ברחבי העיר מציעים לכם שלל אפשרויות לבילוי בוולנטיין. אחד מהמקומות הללו הוא בית הקפה הספרותי תמול שלשום, שהפך ברבות השנים למקום שבו האהבה פורחת. לא מאמינים? ההצגה "אהבות בתמול שלשום" היא בדיוק בשבילם. מדובר בהצגה הומוריסטית, שבה שחקן ושחקנית מתארים בשירים, סיפורים וקטעי דרמה קטעים משעשעים מהווי הפגישות העיוורות והצעות הנישואין שקרו, כך מסתבר, בהמוניהן ב"תמול שלשום". (רביעי, 14.2, 19:00. 120 שקלים להצגה, ארוחה וכוס יין).

סיור אהבות וטעימות בנחלאות (צילום: כפיר חרבי בייט מוג'ו)

סיור אהבות וטעימות בנחלאות (צילום: כפיר חרבי בייט מוג'ו)

נמשיך עם סיפורי אהבה, שתמיד מרנינים את הלב, בטח אם הם היסטוריים. יאללה באסטה מזמינים אתכם לסיור לילה בליווי מדריך מוסמך, כך שתוכלו כאוהבים לחוות את ירושלים דרך סיפורי אהבה עתיקים וריחות מפתיעים בין הסמטאות של שכונות נחלאות. הסיור משלב טעימות מפנקות בשוק מחנה יהודה. (רביעי, 14.2, 20:30. 150 שקלים למשתתף).

באווירה רומנטית אחרת לגמרי, בנוקטורנו Live יתקיים ערב משירי לאונרד כהן. המתחם יעוצב באווירת וולנטיין, כשכל שולחן שיזמין בקבוק יין יקבל כרטיס מתנה להופעה, לבחירה חופשית מכל מופעי החודש. (רביעי, 14.2, 21:00. 70-60 שקלים).

 

 

על "ארוחה בצבעים" כבר שמעתם? הקונספט הושק בפרויקט מסעדות פתוחות ועכשיו יש לכם הזדמנות נוספת לטעום מהאושר הזה. "המתפרה – בית לאירועים" באבו גוש מציעה ספיישל וולנטיין עם ארוחה חגיגית וייחודית של השף נדב מלין – "ארוחה בצבעים" שמורכבת מ-7 מנות, כל אחת בצבע אחיד ושונה משאר המנות. (שני, 12.2, 19:00. 300 שקלים ליחיד).

ואיך אפשר בלי יין? יקבי ירושלים ומלון היין פרימה פארק, חברו יחד ומזמינים את הקהל הרחב לחגיגת טעמים מיוחדת בוולנטיין. הארוחה תכלול מעדני גבינות ודגים מאת שף המלון אמיר עליאן, כשלצדם יוגשו במהלך הערב ממבחר היינות האיכותיים של יקבי ירושלים. (רביעי, 14.2, 19:00. 180 שקלים למשתתף).

אהבה זה מצחיק? תלוי את מי שואלים. את מרסל & צח למשל זה מצחיק והם מציעים לכם אפשרות לצחוק על זוגיות גם ביום האהבה. מה קורה כשעולה חדשה מצרפת, גרושה בלי, פוגשת בגבר ישראלי מסוקס, גרוש עם? מרסל ישראל, שאותה מגלמת השחקנית לימור שושן, מעלה ברחבי הארץ את המופע "יורדת בעליה". (רביעי, 14.2, 20:30. תיאטרון החאן. 65 שקלים).

מיצג הלב של ירושלים (צילום: יח"צ מתחם התחנה)

מתחם התחנה (צילום: יח"צ מתחם התחנה)

ואם אתם סתם רוצים להיות רומנטיים, אתם מוזמנים למתחם התחנה, שם ניצב לו מיצג הלב של ירושלים, שבו יחדיו על הלב, הצטלמו למזכרת וזכרו – אין כמו, אין כמו, אין כמו אהבה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר