קלאודמיר פריירה (צילום: ניר קידר)
יישאר, או לא? (צילום: ניר קידר)

מקורבי קלאודמיר בטוחים: "הוא ימשיך בבית"ר גם בעונה הבאה"

הקשר, שנותן עונה אדירה וכבש עד כה 8 שערים, עדיין לא קיבל הצעה לחידוש חוזה אך בסביבתו לא מתרגשים. ומה יהיה עם החוזה של שכטר?

פורסם בתאריך: 18.2.18 11:49

על רקע פרסומים שונים שצצו השבוע, לפיהם קלאודמיר פריירה צפוי להציב בקרוב מאוד אולטימטום לראשי בית"ר – חוזה חדש או התחלת משא ומתן עם קבוצות אחרות – טוענים בסביבתו של השחקן בתוקף כי "קלאודיו ימשיך בבית"ר גם בעונה הבאה. הקבוצה אמרה שהיא רוצה אותו גם לעונה הבאה, הוא רוצה להישאר ואפילו לסיים את הקריירה בבית"ר כך שכל הדיבורים הללו הם שטויות".

קלאודמיר, כידוע, מסיים בקיץ את חוזהו ועדיין לא קיבל הצעה לחוזה חדש. אבל, כפי שכבר ניתן להבין, מקורביו לא מתרגשים מכך יותר מדי כשגם הקשר לא מראה כי נושא החוזה משפיע עליו – הוא עולה בכל משחק עם אנרגיות אדירות, מפגין יכולת משכנעת ומקנח עם שערים מרהיבים, כמו זה שכבש במוצ"ש האחרון מול הפועל אשקלון (שערו ה-8 העונה).

"אני מאושר. זו תחושה נפלאה להבקיע ולעזור לקבוצה", מדגיש קלאודמיר בשיחות סגורות עם מקורביו. "אני מרגיש שאני בעונה טובה, אני בכושר טוב ואני שמח מאוד שאני עוזר לקבוצה ברגעים קריטיים".

ומה עם העתיד? "ראשי בית"ר מאוד אוהבים את קלאודיו", מדגיש מקורב לקשר ומוסיף: "גם אלי טביב וגם אלי אוחנה מאוד מעריכים אותו. מעבר לכך, קלאודיו מחובר לירושלים, החיים שלו זה בית"ר, יש לו יחסים מצוינים עם האוהדים וכולם אוהבים אותו. אז כשהכל טוב, אין סיבה שלא תהיה לזה המשכיות".

מקורב אחר של הקשר מציין כי "אמנם הצעה רשמית אין, אבל אנשי בית"ר כבר העבירו מסרים לאיתן מזרחי (סוכנו של קלאודמיר, ג"א) שהם רוצים שהוא ימשיך גם בעונה הבאה, כך שאין שום סיבה שזה לא יקרה בסופו של דבר. בכל מקרה, זה לא משהו שמשפיע על קלאודיו. הוא רגוע והוא לא חושב על העונה הבאה. הוא מתרכז במשחקים ומנסה לסייע לקבוצה במטרות שעוד נשארו לה בליגה ובגביע".

 

 

קלאודמיר זוכה בינתיים למחמאות רבות מקרב חבריו לקבוצה. "הוא עושה העונה דברים מדהימים", מציין שחקן בבית"ר ומוסיף: "הגול שלו נגד אשקלון היה מהסרטים. הוא הברומטר שלנו, האיש שמשחרר את הפקק שנוצר ובכל פעם שאנחנו צריכים גול, הוא עושה את זה. הוא חזק מאוד מבחינה מנטלית ואפשר היה לראות את זה מתחילת העונה. הוא אף פעם לא נותן לדיבורים מסביב להשפיע עליו, וגם עכשיו שהוא עדיין לא קיבל הצעה להמשיך הוא לא מתרגש ומתייחס לזה".

קלאודמיר פריירה (צילום: ניר קידר)

קלאודמיר פריירה (צילום: ניר קידר)

"קלאודמיר זה השחקן הכי חשוב במערך שלנו ואין בכלל ספק שהוא צריך להמשיך גם בעונה הבאה", מציין גורם בבית וגן ומוסיף: "הוא נותן לנו הרבה מאוד על המגרש והשערים שהוא מבקיע הם בונוס מבורך. מעבר לזה התרומה שלו בחדר ההלבשה היא אדירה. הוא דמות של ממש וצריך לעשות הכל כדי להשאיר אותו".

כך או כך, שחקן אחר, כאמור, שממתין לחזרתו של אלי טביב מחו"ל הוא הקפטן איתי שכטר. החלוץ, כידוע, קיבל הצעה לעונה הבאה עם אופציה לאחת נוספת, אך הוא מבחינתו מעוניין בחוזה לשנתיים.

איתי שכטר (צילום: אורן בן-חקון)

איתי שכטר (צילום: אורן בן-חקון)

בסביבתו של שכטר מציינים השבוע כי הוא משתדל מאוד לנתק את עצמו מהמשא ומתן שמתנהל רק מול סוכנו אבי נמני. "איתי מאוד רוצה להישאר בבית"ר והוא מאוד מקווה שאבי נמני ואלי טביב ימצאו את הנוסחה הנכונה", מציין חבר קרוב של שכטר. "כרגע כולם ממתינים לחזרתו של אלי טביב. אנחנו מאמינים שעם חזרתו הם ייפגשו וינסו להגיע לסיכום".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר