עידן ורד, קשר בית"ר ירושלים (צילום: ניר קידר)
עידן ורד, קשר בית"ר ירושלים (צילום: ניר קידר)

"החזרה של עידן ורד היא שדרוג אדיר ותוספת כוח משמעותית"

עידן ורד, שהחמיץ ארבעה חודשים בשל מחלה, נכלל בסגל למשחק הגביע נגד כפר סבא ברביעי האחרון, ובבית"ר בטוחים: "הוא ייתן לנו דחיפה גדולה"

פורסם בתאריך: 28.2.18 19:31

יום חמישי שעבר, לראשונה מזה ארבעה חודשים, עידן ורד עורך אימון מלא ונוטע תקוות רבות בקרב אנשי בית"ר ירושלים לקראת החזרה שלו למגרשים. שלושה ימים לאחר מכן, במשחק נגד הפועל באר שבע ביום ראשון, ורד כידוע לא היה בסגל, כשבבית"ר הסבירו כי הוא צריך עוד זמן כדי לחזור לכושר משחק, אבל ביום רביעי, ברבע גמר הגביע נגד הפועל כפר סבא הוא כבר נכלל בסגל, ובבית"ר מאושרים מחזרתו של הרכש הכי טוב שהקבוצה יכולה היתה להביא באמצע העונה.

"לעידן חסר כושר משחק ואנחנו נצטרך להכניס אותו לעניינים בהדרגה", מדגיש גורם בבית"ר בשיחה עם "ספורט כל העיר" ומוסיף: "היה לנו מאוד חשוב שהוא יחזור להתאמן עם כל הקבוצה כדי לראות עד כמה הוא הצליח להתחזק ולחזור לעצמו. הוא כשיר לחלוטין אך חסר לו כושר משחק. אני בטוח שלמשחקי הפלייאוף הוא כבר יגיע בכושר משחק טוב מאוד. החזרה שלו היא שדרוג אדיר עבורנו ובהחלט מדובר על תוספת כוח משמעותית".

כידוע, המשחק האחרון של ורד עם בית"ר ירושלים היה נגד בני יהודה לפני כארבעה חודשים. מאז הוא מושבת ובית"ר נאלצה להסתדר ללא השחקן המצטיין בסיבוב הראשון בליגה. ורד, כזכור, סבל מווירוס בוושט שתקף אותו וגרם לו להקאות חוזרות ונשנות ולאשפוז של מספר ימים בבית החולים הדסה עין כרם. באותה תקופה הוא השיל ממשקלו כשמונה קילוגרמים, שאותם הצליח להחזיר במהלך החודש וחצי האחרונים. כעת, כך מקווים בבית וגן, הוא עשוי לעמוד לרשותו של המאמן בני בן זקן באחד משני המשחקים הקרובים.

מי שעוד ממתינים לחזרתו של הקשר המצוין הם אוהדי בית"ר ירושלים. כזכור, לפני כשלושה שבועות, כשעשרות מאוהדי הקבוצה הגיעו למחות נגד הבעלים אלי טביב בעקבות עזיבתו של יוסי בניון, הם הפסיקו את מחאתם ברגע שראו את ורד עולה על מגרש האימונים ביחד עם חבריו ופצחו בקריאות עידוד לקשר. גם ביום רביעי זכה ורד לקריאות עידוד רמות, ובבית"ר מעידים שהוא היה נרגש מאוד מהמחווה.

ורד, כאמור, נבחר לשחקן הסיבוב הראשון וזאת למרות ששיחק רק בתשעה משחקים. כשהיה על הדשא הוא תרם לבית"ר ארבעה שערים ושישה בישולים, כשבנוסף הוא היה אחראי לכמה מהפעולות המענגות ביותר שנראו על מגרשי ליגת העל.

 

"עידן מתאמן איתנו באופן מלא כבר שבוע ובינתיים הוא נראה מצוין", מדגיש שחקן בבית"ר בשיחה עם "ספורט כל העיר". "אמנם חסר לו כושר משחק, אבל הכושר הגופני שלו טוב, הוא מתאמן כמו שצריך ועובד קשה. הוא בהחלט חזר לעצמו ובעוד שבוע עד עשרה ימיים הוא גם יהיה בכושר משחק מלא".

אותו שחקן מוסיף ומדגיש כי "החזרה שלו היא פריבילגיה שקיבלנו לעומת קבוצות אחרות. זה חיזוק מצוין לקראת משחקי הפלייאוף. ברגע שהוא יעלה על המגרש הוא ייתן לנו דחיפה מאוד גדולה גם מבחינה מקצועית, כי הוא אחד השחקנים הכי משמעותיים בבית"ר, וגם מבחינת חדר ההלבשה".

"עידן חזר להיות חלק מהקבוצה ובינתיים זה נראה טוב", מוסיף שחקן אחר בבית"ר. "אני לא יודע כמה דקות הוא יקבל ומתי, אבל מה שחשוב זה שהוא מרגיש טוב, שהוא מתאמן ועובד קשה. בינתיים רואים שיש קצת חלודה, בכל זאת הוא לא ערך אימונים משמעותיים כמה חודשים, אבל הוא נחוש מאוד לחזור לעצמו וכמה שיותר מהר. הוא חוזר בנקודה הכי קריטית וחשובה למועדון ואין בכלל ספק שהוא יעזור לנו מאוד במאבקי האליפות. החזרה שלו היא החיזוק הכי גדול שיכולנו להביא באמצע העונה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר