אופיר קריאף (צילום: ניר קידר)
מוערך ואהוד - קריאף (צילום: ניר קידר)

"קריאף הגיע ונכנס חזק מאוד לעניינים"

אופיר קריאף, שחזר לבית וגן בינואר האחרון, הצליח להפתיע את אנשי בית"ר: "הוא משקיע את כל כולו"

פורסם בתאריך: 15.3.18 14:33

ב-15 לינואר, עם פתיחת חלון העברות הישראלי, בעוד בית"ר כיוונה להחתמת בלם על מנת לחזק את החלק האחורי של הקבוצה, חתם דווקא הקשר אופיר קריאף, מי שנחשב אולי לשחקן הכי מזוהה עם בית"ר ועם קהל אוהדיה, וחזר לקבוצה לאחר גלות של שלוש שנים.

קריאף, שבילה חצי עונה מאכזבת בקרית שמונה, שבה שותף רק במשחק אחד בעקבות מחלוקות כספיות עם איזי שרצקי, היה אמור לשמש כגיבוי לשחקני הקישור האחורי והבלמים של בית"ר, אבל מהר מאוד הוא תפס לעצמו מקום של קבע בהרכב, ונראה כי הוא לא עזב את המועדון מעולם.

את הבכורה המחודשת שלו בבית"ר אתם בוודאי זוכרים. הקשר נכנס כמחליף במשחק נגד בני סכנין והיה האחראי המרכזי לשינוי של 180 מעלות ביכולת של הקבוצה ולמהפך מ-2:0 ל-2:4, כשהוא גם כובש את השער הראשון לזכות בית"ר.

עד כמה גדולה ההצלחה של קריאף? מספיק להזכיר כי הוא דחק לספסל את דוד קלטינס המצוין, מבלי שהדבר הפך לנושא שיחה משמעותי.

שמונה הופעות ליגה רשם קריאף במדי בית"ר עד כה, בשישה מהם בית"ר ניצחה ובסך הכל היא צברה 19 נקודות מ-24 אפשריות. בהחלט מאזן לא רע. וקלטינס? הוא ממתין על הספסל לרגע שבו יקראו לו לדגל.

אופיר קריאף (צילום: ניר קידר)

אופיר קריאף (צילום: ניר קידר)

"דוד היה תקופה ארוכה מחוץ להרכב בגלל פציעה", מציין גורם בבית וגן, "קריאף הגיע ונכנס חזק מאוד לעניינים. מעבר לכך, דוד עדיין לא חזר לעצמו כמו שצריך, הוא לא היה בכושר משחק הכי טוב. אני מאמין שהוא יחזור לעצמו תוך כדי תנועה. אופיר עשה כניסה יוצאת מהכלל והוא בהחלט הרשים אותנו".

גורם נוסף בבית וגן מציין ש"דוד איבד את המקום בהרכב כי הוא היה פצוע הרבה זמן, וקריאף נכנס פשוט מצוין לעניינים. אופיר מארגן את המשחק טוב הרבה יותר, מחלץ לא פחות כדורים והוא יציב. זה רכש מצוין עבורנו. לא הכרתי אותו לפני שהגיע, אבל הוא רכש בינגו עבורנו".

"קלטינס הוא השחקן היחידי שטביב עוד יכול לעשות עליו רווח, אבל אם טביב היה רוצה להרוויח, הוא היה נותן לו יותר במה", טוען גורם במועדון בשיחה עם "ספורט כל העיר" ומוסיף: "דוד יצא בגלל פציעה, ונכנס אופיר. כרגע זה עובד טוב ובגלל זה לא משנים שום דבר, כי אין סיבה לשנות משהו שהולך טוב".

דוד קלטינס (צילום: ניר קידר)

דוד קלטינס (צילום: ניר קידר)

"אופיר נותן סיבות טובות לפרגן לו", טוען אחד מחבריו לקבוצה בשיחה עם "ספורט כל העיר". "מאז שהוא הגיע לקבוצה הוא משקיע את כל כולו. הוא רץ בקצב טוב, עוזר בקישור, מבקיע שערים. יש לו תיאום מטורף עם קלאודמיר ורואים את זה על המגרש".

 

 

"אופיר פשוט מדהים", מסכם אחר בבית"ר, "חשבו בהתחלה שהוא לא יתאים לבית"ר ולא יתרום, אבל בפועל מדובר על הצלחה מדהימה גם על המגרש וגם בחדר ההלבשה. הוא נותן תרומה אדירה עד עכשיו ובהחלט אפשר לומר שעשינו רכש מעולה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר