"באנג" בתוך מגלשה בגן שעשועים בהר חומה (צילום: מורן מונסנגו)
"באנג" בתוך מגלשה בגן שעשועים בהר חומה (צילום: מורן מונסנגו)

מרתיח: ילדים עלו על המגלשה בגן שעשועים בהר חומה ומצאו "באנג"

מורן מונסנגו, אמא לשני ילדים, מהר חומה מספרת כי ילדיה והאחיינים שלה יצאו לשחק בגן השעשועים החדש ברחוב עמנואל זיסמן בהר חומה ומצאו כלי לעישון בתוך המגלשה: "טיפסתי על המגלשה ואז ראיתי את הבקבוק הזה, פתוח לגמרי עם כל החומר בפנים"

פורסם בתאריך: 26.3.18 13:46

מה הייתם עושים אם הילדים שלכם היו נתקלים ב"באנג" בלב גן שעשועים? אתמול בערב, ראשון, עלו שני ילדים קטנים, בני 5-4, למגלשה בגן השעשועים החדש ברחוב עמנואל זיסמן בהר חומה ונתקלו ב"באנג" – כלי לעישון סמים העשוי מבקבוק ובו צינור דק. הילדים המבוהלים רצו אל אימם וסיפרו לה את שראו. האמא, מורן מונסנגו, תושבת השכונה, הזעיקה את המשטרה.

"אתמול הלכתי עם שני ילדיי, יחד עם גיסתי ושני ילדיה הקטנים, לגן השעשועים החדש ברחוב עמנואל זיסמן בשלב ג' של הר חומה", מספרת מונסנגו בשיחה עם "כל העיר", "הילדים רצו לגן, הם אוהבים אותו,. אנחנו באים לשם הרבה ואוטומטית הם עלו על המגלשה בהתרגשות, במהירות טיפסו עליה. כשהם הגיעו למטה הבן שלי ואחיינית שלי אמרו לנו שהם לא רוצה להתגלש יותר. הבן שלי לא ממש ידע להסביר מה הוא רואה, אבל האחיינית שלי אמרה 'יש משהו מגעיל בתוך המגלשה'. אז אמרתי לה 'תבעטי את זה למטה'. אז היא אמרה לי 'אבל זה יישפך'. החלטתי לעלות על המגלשה, טיפסתי, ואז ראיתי את הבקבוק הזה, פתוח לגמרי עם כל החומר בפנים".

מה עשית באותו רגע?

"אמרתי להם לרדת מהמגלשה וצילמתי את זה. התקשרנו למשטרה ואמרנו להם שאנחנו נמצאים בגן שעשועים, לקח המון זמן, אבל הם הגיעו כנראה עד קצה הכיכר ברחוב ולא מצאו את הגן, כנראה שהסתובבו והלכו. אנחנו כבר הלכנו הביתה. דיברתי עם השיטור הקהילתי והם אמרו לי שיעשו יותר סיורים".

"באנג" בתוך מגלשה בגן שעשועים בהר חומה (צילום: מורן מונסנגו)

(צילום: מורן מונסנגו)

"הילדים שלנו היו אחראיים להגיד לי שהם לא רוצים לגעת בזה", מדגישה מונסנגו, "אבל עולים למגלשה הזו ילדים וילדות בני 3, הם יכולים לשים את זה בפה. היינו שם כמעט שעתיים והם לא יכלו להתגלש, הם היו מתוסכלים. יוצא לי לפעמים לראות ילדים בני 14-13 מעשנים סיגריות וזה מצער לראות את זה. אני מניחה שמי שמתחבא בתוך מגלשה ומעשן את זה, זה לא אדם מבוגר. אני קוראת להורים לשים עין ולהשגיח על הנערים והנערות שלנו שלא ידרדרו למקומות כאלה. לפעמים יש דברים שקשה לחזור מהם וחבל על העתיד שלהם".

"באנג" בתוך מגלשה בגן שעשועים בהר חומה (צילום: מורן מונסנגו)

"באנג" בתוך מגלשה בגן שעשועים בהר חומה (צילום: מורן מונסנגו)

מונסנגו כתבה אמש פוסט על המקרה בדף הפייסבוק של שכונת הר חומה, שקיבל עשרות תגובות מהורים. "אבד למישהו?", כך כותבת מונסנגו, "היום בתוך מגלשה בגן שעשועים ברחוב עמנואל זיסמן. הגעתי עם הילדים שלי והאחיינים הקטנים לגן השעשועים לקראת 16:00 ברגע שהגענו ישר הילדים רצו למגלשה, מי שמכיר את הגן יודע שהמגלשה גבוהה ואין להורים אפשרות לראות מלמטה מה קורה בתוך המגלשה. במזל אחת הבנות שלנו צעקה לי שיש משהו מוזר במגלשה והיא מפחדת להתגלש. עליתי למעלה מהר וראיתי את זה. בגן שעשועים שמשחקים בו ילדים תמימים בגיל הרך צריך להיות באנג מלא סמים ורעל שבמזל אף אחד לא שתה. איפה אתם הורים שלא משגיחים על בני הנוער שלכם ונותנים להם לשוטט בלילה בלי שום מגבלה ולעשן סמים?? אתם מודעים שזה מה שהנוער שלכם עושה שם בגן שעשועים?! אגב היו שם גם פחיות בירות ועוד. מדובר בבני נוער כי אני נתקלתי בהם לא פעם ורובם מתחת לגיל 13.  עצוב שזה מה שקורה כאן בשכונה. היום זה נגמר במזל אבל אם תינוק היה שותה את זה, זה היה עלול להגמר גם באסון. בושה!!!!".

 

תגובת משטרת ירושלים תפורסם כשתתקבל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. הרב גרישה

    בזבוז כספי מיסים להזמין ניידת בשביל לסלק באנג.
    אתם אנשים עם מוח לא מפותח

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יש זוית אחת שהמגזימה לא צילמה את הבאנג. אם היא תוכל להוסיף גם אותה זה יהיה נחמד.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ממש מוגזמת שימי בשקית ותזרקי לפח לא צריך לעשות רעש מכל דבר

  4. בוב

    חחחחחחחחחחחח
    הזעיקה את המשטרה
    הגברת מוגזמת וצריכה שאכטה דחוף, מזל שלא קראה לימ"מ לזרוק בקבוק פלסטיק לפח.
    סאחים נחנקנו כבר

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר