שרון מימר (צילום: שרון בוקוב)
שרון מימר (צילום: שרון בוקוב)

"מדברים על חצי הגמר, אבל מרוכזים במכבי חיפה"

שבוע מרתק מצפה לבית"ר, עם שני משחקים קשים בסמי עופר, נגד מכבי חיפה בליגה ונגד מכבי תל אביב. היעד ברור: שני ניצחונות

פורסם בתאריך: 31.3.17 08:32

מחר ייפתח עבור בית"ר שבוע של מבצע 'כיבוש סמי עופר': במוצאי שבת (19:30) תתארח בית"ר אצל מכבי חיפה במסגרת המחזור השני של הפלייאוף העליון, וכעבור ארבעה ימים היא תשוב לאצטדיון החיפאי, שם היא תשחק נגד מכבי תל אביב בחצי גמר הגביע. המטרה בבית וגן, כמעט מיותר לציין, היא לחזור הביתה עם שני ניצחונות משני משחקים.

מהמשחק נגד מכבי חיפה ייעדר עידן ורד המורחק, כשאת מקומו צפוי למלא ישראל זגורי. שחקן נוסף שלא ישחק בוודאות הוא מרסל הייסטר, שנעדר כבר יותר מחודש מהמגרשים בעקבות פציעה, ונכון לרגע זה גם השתתפותו במשחק חצי הגמר מוטלת בספק. חן דילמוני, שהתחתן ביום שלישי האחרון, ימשיך ויקבל קרדיט בעמדת המגן השמאלי.

עידן ורד (צילום: ניר קידר)

עידן ורד (צילום: ניר קידר)

"הייסטר בורג מאוד חשוב במערך שלנו, וזה יהיה חיסרון גדול אם הוא לא יעמוד לרשותנו במשחק הגביע", טוען גורם בצוות המקצועי. "למרות זאת, יש לנו סגל רחב, וכל שחקן בסגל שלנו שווה מקום בהרכב. אין לי ספק שחן ימשיך את היכולת הטובה שהוא מפגין מהרגע שקיבל את הקרדיט".

איתי שכטר, שנמצא בתקופה נפלאה במדי בית"ר והיה בסגל הנבחרת למשחק בספרד אך לא שותף, יפתח בהרכב ויפגוש שוב את האקסית מחיפה ואת הקהל הירוק. שחקן בקבוצה התייחס לתלות בחלוץ, כשאמר בשיחה ל"ספורט כל העיר": "איתי נמצא בתקופה מדהימה. ההשפעה היא מעבר להיבט המקצועי, התרומה שלו באה לידי ביטוי גם בהיבט החברתי, ברמה בלתי נתפסת. הוא מצחיק, כריזמטי והוא נכס לקבוצה שלנו".

לקראת השבוע הגורלי דרש המאמן שרון מימר מהשחקנים לשים לב למשחק ההגנה. הדגש היה על השחקנים היצירתיים של חיפה, גילי ורמוט, אלירן עטר ועומר דמארי. "שרון אמר לנו שמה שמעניין הוא המשחק הקרוב, ולא חצי הגמר", מספר שחקן בקבוצה ומוסיף: "אנחנו מדברים על חצי הגמר, אי אפשר שלא, אבל מרוכזים במכבי חיפה וזה מה שחשוב".

"אנחנו עדיין לא מתרגשים מהמשחק נגד מכבי תל אביב, כי יש לנו באמצע את מכבי חיפה", טוען גורם בקבוצה בשיחה ל"ספורט כל העיר". "אי אפשר להגיד שהמשחק ביום רביעי הוא גורלי, כי בתקופה האחרונה כל משחק עבורנו הוא גורלי".

גורם בצוות המקצועי מתייחס גם כן לקרבות הקרובים נגד שתי המכביסטיות ואומר ש"על כל משחק אומרים שהוא חשוב. אנחנו בתוך רצף משחקים חשוב, ובשביל המשחקים האלה אנחנו כאן. שרון לא מתכנן לעשות שינויים בהרכב למיטב הבנתי, והוא יעלה מול חיפה בהרכב החזק ביותר שלו, בלי לחשוב על הגביע".

גורם נוסף מציין כי: "חשוב לנו מאוד לבוא במומנטום טוב למשחק הגביע ובהרגשה טובה לקראת מכבי תל אביב. הולך לבוא קהל רב למשחק הזה, אנחנו מרגישים את התכונה הזאת ובשביל להגיע לגמר אנחנו צריכים לעבוד קשה מול מכבי תל אביב".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר