עמית לואיס (צילום: דותן בק)
עמית לואיס (צילום: דותן בק)

וידאו: השיר 'החבר'ה הטובים' – בביצוע מרענן של עמית לואיס

לקראת אלבום ראשון: עמית לואיס הירושלמי הוציא סינגל חדש - עיבוד מרענן לשיר "החבר'ה הטובים" של נערי רפול

פורסם בתאריך: 22.4.18 14:46

זוכרים את השיר 'החבר'ה הטובים' של נערי רפול? הנה הוא מגיח שוב, והפעם בביצוע מרענן, מפיו של הזמר והיוצר הירושלמי עמית לואיס.

לואיס שוקד בשנתיים האחרונות על אלבום הבכורה שלו – "עדיין מחפש", שממנו שוחררו עד כה שני סינגלים מקוריים – 'עדיין מחפש' ו'ואת לא כאן'. הקאבר ל'החבר'ה הטובים' הוא הסינגל השלישי שהוא משחרר. בקרוב צפוי לצאת סינגלחדש נוסף, כמו כן, בימים אלו מעלה לואיס גם פרויקט הדסטארט לגיוס כספים עבור הוצאת האלבום והשקתו.




לואיס, גדל והתחנך בצור הדסה כבן יחיד. הוא למד בתיכון לאמנויות בירושלים במגמת תיאטרון וסיים בהצטיינות. כבר בגיל צעיר הוא החל לעסוק בשירה ובכתיבה, והופיע באופן קבוע בערבי להקות במועדון הצוללת הצהובה. בגיל 17 כתב את השיר 'אני שותק', ששוחרר כסינגל. בזכות הצלחתו, הוא זכה לחמם את נינט טייב, דניאל סולומון, מיכאל גריילסאמר ועידן עמדי בכמה אירועי תרבות בירושלים וברחבי הארץ, ובמקביל היה פעיל בפרויקט האומנות 'באבל' של עיריית ירושלים, והופיע במגוון אירועי תרבות.

כשנה לאחר שהתגייס לצבא בתפקיד מגן אסטרטגי במרכז לתחמושת וטילים, איבד לואיס את אימו בעקבות התקף לב פתאומי. עם חזרתו לצבא הוא הקליט את השיר הנוסטלגי "בואי אמא", שזכה לשבחים מצד מבקרי המוזיקה ולפרגון רב בתחנות הרדיו השונות.

עמית לואיס (צילום: דותן בק)

עמית לואיס (צילום: דותן בק)

הבחירה של לואיס בשיר 'החבר'ה הטובים' באה לדבריו משום שהשיר "מעורר בו זיכרונות ילדות, וחיבור למציאות העכשווית". בגרסתו של לואיס קיבל השיר טאצ' מרענן והוא עובד מחדש על ידי שי משה. על הקליפ המרהיב אמון הבמאי רום כרמי.

זהו הלינקטון של השיר: http://www.linktone.co.il/linktone/99997351?br_id=1419

בימים אלה מופיע עמית לואיס על במות שונות עם חומרים מקוריים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר