בתמונות (משמאל) נסרין קדרי, מירי מסיקה, דיקלה (צילומים: דניאל אלסטר, עדי אורני, רון קדמי)
בתמונות (משמאל) נסרין קדרי, מירי מסיקה, דיקלה (צילומים: דניאל אלסטר, עדי אורני, רון קדמי)

בריכת הסולטן: מופע פתיחה נוסף של פסטיבל ישראל

מירי מסיקה, נסרין קדרי ודיקלה נפגשות על במה אחת; מופעים מיוחדים נוספים ייערכו במהלך השבוע הבא

פורסם בתאריך: 26.5.18 10:51

השבוע השני לפסטיבל ישראל יוצא לדרך מחר, מוצ”ש, 26.5, עם מופע הפתיחה החגיגי, שבו יופיעו דיקלה, מירי מסיקה ונסרין קדרי, שישירו מהרפרטואר העשיר שלהן.


  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

בשלישי יתקיים בתיאטרון ירושלים מופע מיוחד של לורי אנדרסון, אגדה מוזיקלית ואמנית הרב-תחומית, מגיעה לפסטיבל ישראל במופע סולו אייקוני שבו היא צוללת עמוק לתוך הנרטיב האמריקאי ולשורשי התרבות העכשווית.

בחמישי בערב יתקיים מופע מיוחד בתיאטרון של שלומי סרנגה בעקבות האגדה סטליוס קזנג’ידיס. פסיפס יוצא דופן המשלב בין קטעי וידאו נדירים, סיפורים אישיים ושירים החוזרים אל דמותו של גדול זמרי יוון.

בימים חמישי ובשישי בתיאטרון ירושלים יתקיים מופע המחול “ניב מצהיב” של להקת מחול בת-שבע. בעקבות הופעתה בפסטיבל ישראל 2016 הזמין אוהד נהרין את מונטירו פריטאס, הכוריאוגרפית המוערכת ופורצת הדרך, ליצור יצירה חדשה ללהקת בת-שבע.

מופע מחול נוסף בחמישי הוא “הריקוד השלישי” של ניב שינפלד ואורן לאור החוזרים לפסטיבל ישראל והפעם עם עיבוד חדש ליצירה הריקוד השלישי (1990) מאת ניר בן גל וליאת דרור וזאת  שש שנים לאחר שהעלו את דירת שני חדרים מאת בן גל ודרור.

בחמישי אחרי הצהריים יתקיים במוזיאון לאמנות האיסלאם אירוע פתיחת התערוכה “חמסה חמסה חמסה”. במסגרת זו, בוגרי בית הספר החזותי יציגו במהלך הערב חמש עבודות פרפורמנס מקוריות שמתכתבות עם היצירות המוצגות בתערוכה. את האירוע ינעלו אנסמבל אלייב – חמולה בוכרית שחברים בה שלושה דורות של נגנים – והופעת אורח של לירז צ’רכי.


חמסה, חמסה: תערוכה ייחודית במוזיאון האסלאם

פסטיבל הסיורים הבינלאומי: הליכות ג'ין


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר