מוזיאון ישראל (צילום: תומר אפלבאום)
מוזיאון ישראל (צילום: תומר אפלבאום)

מוזיאון ישראל: תערוכה חדשה על מהות הקשר הבין-אישי

התערוכה "בינינו: נקודת מפגש", שתפתח ביום רביעי במוזיאון, מבקשת לבחון את השינוי בדרך שבה נוצרים קשרים עם הסביבה

פורסם בתאריך: 21.6.18 14:55

הטכנולוגיה שינתה את הדרכים שבהן בני האדם מכירים, מתחברים ומתקשרים. לכאורה, נראה כי הקשרים החברתיים הולכים ומתרבים – ברשתות חברתיות, באתרי היכרויות, בטלפון ובמחשב, אך האם זהו באמת המצב? על השאלה הזו מנסה לענות תערוכה חדשה שתפתח ביום רביעי הקרוב, 27.6, במוזיאון ישראל – "בינינו: נקודת מפגש", שמה.



התערוכה החדשה מיועדת לכל המשפחה ובודקת את מהות הקשרים בעידן הטכנולוגי בהשוואה לאלה המסורתיים, ומנסה לענות על השאלות: האם ריבוי היחסים הופך את בני האדם לבודדים פחות? איך מתבטאת הקרבה האמתית בחיים? ועד כמה היא חשובה, אם בכלל?

כבר בכניסה לתערוכה מתרחש מפגש מפתיע עם מבקרים אחרים, ולאחריו מתחיל מסע מרתק בין חיבורים אנושיים – ציורים, תצלומים, קטעי וידאו ועבודות אינטראקטיביות של אמנים מובילים מישראל ומחו"ל, המשתפות את הקהל.

בין העבודות המוצגות בתערוכה: אנשים הבוהים בכף ידם, שבה מונח טלפון סלולרי – מראה מוכר, משעשע ומטריד בו-זמנית; עבודת וידאו המציגה את חשיבותו של איזון, בין שתי יוצרות שתומכות זו בזו; עבודה שבה מוצגים צעירי יפו על רקע דגלי יום העצמאות; אירוח וירטואלי בסלון המשלב סביבת מגורים של שתי משפחות – ערבית ויהודית; ישיבה קרובה, זה מול זה, בתאים מיוחדים המאפשרים יצירת קשר מעניין; חיקוי דרכי מפגש ואמירות שלום מגוונות מרחבי העולם.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר