טקס הענקת תארים 2018 המכללה האקדמית הדסה (צילום: ארנון בוסאני)
טקס הענקת תארים 2018 המכללה האקדמית הדסה (צילום: ארנון בוסאני)

"אתם הבוגרים ממשיכים להיות הנכס הגדול ביותר של המכללה האקדמית הדסה ירושלים"

598  בוגרות ובוגרים חדשים הצטרפו למשפחת מקבלי התארים של המכללה האקדמית הדסה ירושלים בטקס רב רושם שנערך בכיכר ספרא

פורסם בתאריך: 10.7.18 11:39

כיכר ספרא נראתה מרשימה וחגיגית ביותר לרגל טקס הענקת תארים לבוגרי ובוגרות המכללה האקדמית הדסה בירושלים. 2300 צופים, הורים ובני משפחה נרגשים הגיעו לאירוע וצפו בבוגרים המצטיינים עולים לבמה בזה אחר זה ללחיצת היד המסורתית עם ראשי חוגי הלימוד השונים:

  • מדעי הראייה והאופטומטריה
  • ביוטכנולוגיה
  • הפרעות בתקשורת
  • מדעי המחשב
  • מדעי איכות הסביבה
  • מדעי המעבדה הרפואית
  • עיצוב תעשייתי מכליל
  • ניהול ארגוני שירות
  • פוליטיקה ותקשורת
  • כלכלה וחשבונאות
  • תקשורת צילומית

 

 

המכללה האקדמית הדסה מהווה את המכללה הגדולה ביותר בירושלים אשר שמה נישא למרחוק, והיא פועלת כאקדמיה מובילה בעולם משתנה המעניקה לסטודנטים כלים לקידום ולקריירה בעולם המחר ולהתפתחות בשוק העבודה לטווח הארוך. ל-598 הבוגרים השנה מצטרפים עוד כ-200 בוגרים במסלול החרדי שסיימו תארים, וניכר כי מקבלי התארים מייצגים את כל גווני הקשת של החברה הישראלית, ילידי הארץ, עולים חדשים, ירושלמים ותושבי ישראל כולה, יהודים וערבים, חילוניים ודתיים, וכאמור חרדים.

האקדמית הדסה היא מכללה צומחת הן במספר הסטודנטים הלומדים בה, הן בחברי הסגל והן במספר חוגי הלימוד השונים, כשבשנה הבאה יצטרף החוג לעבודה הסוציאלית למגוון מקצועות הלימוד לתואר ראשון, ובכך יסתכם מספר ה החוגים האקדמיים לתואר ראשון במכללה ל-13. כמו כן, בשנה הבאה תיפתח גם תכנית הלימודים לתואר שני בניהול ותצטרף לתכניות מוסמך הנוספות שפועלות במכללה מזה מספר שנים: מדעי המחשב, הפרעות בתקשורת ומדעי האופטומטריה.

 

פרופ' ברטולד פרידלנדר, נשיא המכללה האקדמית הדסה ירושלים (צילום: ארנון בוסאני)

פרופ' ברטולד פרידלנדר, נשיא המכללה האקדמית הדסה ירושלים (צילום: ארנון בוסאני)

 

ציין את הישגיה הרבים של המכללה ביישום הבוגרים בעמדות בכירות במשק הישראלי. "זו השנה השישית שלי במעמד מרגש זה ובכל שנה אני זוכה לבשר לכם שאנחנו צועדים קדימה. מבין 598 מקבלי התארים יושבים ביניכם היום בוגרים ובוגרות מהמחזור הראשון של החוג לכלכלה וחשבונאות ציון דרך משמעותי וחשוב למכללה. כמכללה מכוונת קריירה ,אנו מלמדים תחומים בעלי ערך בתעשייה ובמשק הישראלי ומעניקים לסטודנטים כלים נוספים במציאות משתנה. אתם הבוגרים ממשיכים להיות הנכס הגדול ביותר של המכללה הקדמית הדסה, אתם העדות לעשייה הגדולה במוסד הזה. אתם זוכים היום ליהנות מההשקעה הרבה שלכם בשנות התואר, ואנחנו זוכים לראות כיצד הפכתם לאנשים בוגרים ומצוינים בשנים שליווינו אתכם. בתור השגרירים של המכללה האקדמית הדסה אני פונה אלכם להמשיך להצטיין, להוביל ולשמש דוגמא אישית. האירוע היום הוא טקס סיום אבל בשבילכם זוהי רק ההתחלה. אני מאמין בכם ומלא תחושת גאווה".

חגית משה, סגנית ראש העיר ירושלים: "טקס חלוקת התארים הוא חג  לא רק לכם הוא חג לירושלים ולחברה כולה. במשך שנים עמלתם כדי להגיע בהצלחה למעמד הזה. היום אתם מקבלים תואר בוגר שמהווה ציון דרך חשוב בחייכם כל אחד מכם לחוד וביחד מוסיף נופך אישי ומקצועי שהופך את חברה הישראלית לטובה יותר מגוונת".

טקס הענקת תארים 2018 המכללה האקדמית הדסה (צילום: ארנון בוסאני)

טקס הענקת תארים 2018 המכללה האקדמית הדסה (צילום: ארנון בוסאני)

דוד ברודט, יו"ר הוועד המנהל, המכללה האקדמית הדסה ירושלים: "אנחנו מכללת הדסה המכללה הגדולה בעיר אך שמנו נישא בכל רחבי ישראל. אנחנו גאים לא פחות מכם כבוגרים על כך ששיעור ההשמה של בוגרינו הוא מהגבוהים בקרב המוסדות להשכלה גבוהה. חלקכם כבר משולב בחיי המעשה בכלכלה הישראלית ומועסקים במקצועות שלמדתם ועל כך אנחנו שמחים מאוד. אנחנו השתדלנו לצייד אתכם בצידה טובה, בידע ובכלים אבל תדעו שהעולם משתנה ויש לרענן את הידע בלימוד כל הזמן זאת המציאות של העולם. חיינו המשתנים חיינו בעולם הגלובלי והטכנולוגי".

רחלי גנות, מנכ"לית Rachip ישראל ומדליקת משואה בטקס העצמאות ה-70 של מדינת ישראל: "אתם מחזיקים עכשיו את התעודה של התואר פיסה של קלף, עמוד אחד שמכיל בתוכו כל כך הרבה בשביל כל אחת ואחד. בשבילך זה חלום שהתגשם, עבורך זה שנים של עמל, לך זה הרבה שעות של שינה מגוון של כישורים, ים  של מאמצים, יכולות. כל אחד והדרך שלו, כל אחת והשאיפות שלה. רבים מבינכם הם דור ראשון לתואר, אנשים צעירים שזה לא היה המסלול הטבעי והברור שלהם הייתם צריכים לבחור לעיתים, אף להילחם וקבל החלטה אמיצה, למעשה לפרוץ דרך".

טקס הענקת תארים 2018 המכללה האקדמית הדסה (צילום: כפיר שגב)

ד"ר צחי מילגרום, סגן נשיא המכללה האקדמית הדסה ירושלים: "כחלק מציבור אנושי גדול לנו במכללה האקדמית הדסה חשוב מאוד שהסטודנטים והבוגרים שלנו יהיו אנשים טובים סובלניים המכבדים איש את רעהו ומקבלים באהבה דעות שונות ועמדות מנוגדות.  אנו מוציאים תחת ידינו בוגרים שאפתנים ומצויינים אבל בעיקר מבקשים שיהיו בני אדם טובים . ולהיות מעורבים בחברה ובקהילה בגאווה ובתחושת שליחות אמיתית".

 

לאתר המכללה האקדמית  הדסה

לפייסבוק המכללה האקדמית הדסה

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר