טל בן חיים, מאור בוזגלו, ליאור רפאלוב, ערן לוי (צילומים: ניר קידר, שרון בוקוב)
טל בן חיים, מאור בוזגלו, ליאור רפאלוב, ערן לוי (צילומים: ניר קידר, שרון בוקוב)

מקורבי משה חוגג: "המטרה – להעביר את בית"ר לקדמת הבמה"

ימים ספורים חלפו מאז רכש משה חוגג את בית"ר, והוא כבר התחיל לעבוד עם החתמת טל בן חיים. עוד על הכוונת: מאור בוזגלו, ליאור רפאלוב וערן לוי

פורסם בתאריך: 16.8.18 12:33

כבר לפני החתימה בבית וגן, נכתב ב"ספורט כל העיר" על התוכניות המקצועיות שיש למשה חוגג עבור בית"ר ירושלים. בראש ובראשונה, בגזרת הניהול והסמכויות המקצועיות עושה רושם כי האיש שעמד מאחורי הקלעים בניסיונות למימוש החוזה לרכישת המועדון, אלי אוחנה, יקבל תפקיד בכיר במועדון. בסביבה של חוגג מציינים כי "אוחנה יהיה דמות מפתח חזקה במועדון".

"לאוחנה אין טייטל, אבל הוא יישאר בתפקיד בכיר – אין ספק", ממשיכים אותם גורמים. "השדרה הניהולית שתוקם תהיה שדרה ניהולית חזקה עם ראייה אחרת, עם תוכנית חומש לכמה שנים קדימה. המטרה: לקחת את המועדון הזה ולהעביר אותו לקדמת הבמה. נקדם את הגזרה הדיגיטלית בצורה יסודית, נקים חנות מועדון, נשפץ את בית וגן, נקדם את מחלקת הנוער… יש פה הרבה עבודה, ומשה לא בא 'לעשות סיבוב'. הוא בא לעבוד".



מבחינה מקצועית המטרה של חוגג היא לתת לאוחנה ולאנשיו לנהל את המועדון, וכמובן להיות מעורב כפי שהוא מעורב ביתר עסקיו. הוא יודע שהוא צריך להשקיע, ומבין את הפוטנציאל האדיר של בית"ר ירושלים – ומודע לכך שעם עבודה קשה יוכל להציב את בית"ר ירושלים במרכז המפה.

"המחשבה המקצועית של משה היא להביא שחקנים איכותיים. הוא רוצה להתחזק בליאור רפאלוב, במאור בוזגלו ובערן לוי, כשהראשונים הם שני תותחים שהוא רוצה להנחית", טוען גורם נוסף בסביבתו של הבעלים בשיחה עם "ספורט כל העיר". "השלד הקיים מספיק טוב, ועם החיזוקים במקומות הנכונים אפשר לעשות עונה טובה מאוד".

מאור בוזגלו (צילום: שרון בוקוב)

מאור בוזגלו (צילום: שרון בוקוב)

כידוע, האוהדים של בית"ר ירושלים לא עשו חיים קלים לבעלים הקודם, אלי טביב. מן העבר השני, הותקף ארגון 'לה פמיליה' לא מעט מצד הבעלים לשעבר, שכינה אותם לא פעם גזענים וחוליגנים. גם חוגג יודע שיצטרך לעבוד קשה מבחינה תדמיתית.

"המטרה היא לטפל בכולם, לדבר עם כולם ולהגיע להבנות. אני מאמין שהוא יצליח בזה", מספר גורם המקורב לבעלים החדש. "יש הרבה יותר אוהדים שפויים של בית"ר ירושלים מאשר אוהדים לא שפויים, ויש מספיק שיטות לטפל במועדון תדמיתית".

כבר ב-24 השעות הראשונות שלו כבעלי בית"ר ירושלים ביצע חוגג שתי פעולות מקצועיות מרכזיות. האחת – החתמת הבלם טל בן חיים לשנתיים. ל"ספורט כל העיר" נודע כי אלי אוחנה נסע באישון לילה אל בן חיים וסגר איתו על פרטי החוזה. השנייה – שיחת טלפון לסוכנו של אריק סאבו, שחר גרינברג, בה אמר חוגג לסוכן כי יטפל בתשלום של בית"ר לפאוק סלוניקי ויסדיר את העניין. לשחקן, שמתגורר עם אשתו ובנו בבית מלון, הובטח כי בקרוב מאוד יקבל דירה. בשל החתמתו של בן חיים, נפרדה בית"ר ירושלים מקרלוס קויאר.

טל בן חיים

טל בן חיים (צילום: ניר קידר)

מבחינה מקצועית, למרות הגעתו של איתמר ניצן לקבוצה בבית"ר בוחנים אפשרות להחתים שוער בכיר לצידו. אחת האפשרויות היא החתמת שוער זר. גם חוגג יודע שכרגע חסרים לבית"ר כמה שחקנים בעמדות מפתח. לעמדת המגן השמאלי מועמדים אופיר דוידזאדה ומיחאי קורהוט, ולעמדת הקישור האחורי מתמקדת בית"ר בחיפושים אחר שחקן זר. בין היתר נבדקת האפשרות להחזרת את קלאודמיר פריירה למועדון, אם בני סכנין תסכים לשחררו.

"יש סיכוי שנראה קאמבק מהסרטים", טוען גורם המקורב לפריירה. "יש בעיות בסכנין, הם עוד לא עברו בבקרה וקלאודיו עוד לא הסתדר שם. אם יהיה מהלך כזה אני חושב שזה מבורך. הבנתי שאוחנה אחראי לצעד הזה, ואם הוא ישלים אותו הוא יוצא ענק – לא רק בגלל החתימה אלא גם בגלל דרך החשיבה".

ליאור רפאלוב (צילום: ניר קידר)

ליאור רפאלוב (צילום: ניר קידר)

מבחינת השחקנים הישראלים, ליאור רפאלוב מועמד להצטרף, כאמור, וכבר קיבל הצעה מהמועדון – וכך גם מאור בוזגלו. "אליי עדיין לא פנו, אבל אני יודע שפנו למאור", מספר יעקב בוזגלו בשיחה עם "ספורט כל העיר". "מבחינת מאור הכול פתוח. בית"ר זו אופציה ריאלית עם בעל הבית החדש".

ל'ספורט כל העיר' נודע כי חוגג ואוחנה בוחנים היטב את המשמעויות סביב הגעת בוזגלו, גם מבחינה מקצועית וגם מבחינת כשירותו של השחקן.

 

עוד שחקן ישראלי שבית"ר רוצה מאוד לצרף הוא, כאמור, ערן לוי, קשרה המצוין של מכבי נתניה בשנתיים האחרונות אשר נחשב לשחקן חופשי.

"הלוואי שאצטרף לבית"ר, אני אוהב אותם, אבל יש מי שמנהל את המועדון ואני מחכה", אמר לוי ל'ספורט כל העיר'. "בית"ר היא הפייבוריטית מבחינתי. אני לא יכול כל כך להרחיב, אבל בפשטות אגיד שיש מאמן, יש צוות וגם הנהלה חדשה, אז אני ממתין. יש גישושים בינתיים".

ערן לוי (צילום: ניר קידר)

ערן לוי (צילום: ניר קידר)

גורמים בסביבתו של חוגג טוענים כי הוא מתכוון להשקיע בין 12 ל-14 מיליון שקלים, ולצד ההכנסות הטבעיות של בית"ר, הוא מאמין שהתקציב יגיע ל-40 מיליון ש"ח. "משה רוצה שבית"ר תיאבק למעלה ותעשה דברים יפים באירופה", אומרים בסביבתו.

"החזון הכי גדול של משה הוא קבוצה של האוהדים", טוען גורם המקורב לחוגג. "הקבוצה היא של העיר, לא שלו, ולפיכך הוא מתכנן להקים מנגנון שבמסגרתו האוהדים יהיו שותפים להחלטות המועדון, כמובן עד גבול מסוים. מטרה נוספת היא לחזק את כל השדרה הניהולית של בית"ר. יש פה פוטנציאל מטורף, והוא רוצה להטביע חותם. הוא פריק של כדורגל, ונראה לי שזה win-win situation".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ביתר עולה

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר